Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weet niet wat die halsters toendertijd kostten, maar ik ga géén 40 euro neerleggen voor een tweedehandshalster waar roest op zit
Met dat geld kan ik zaterdag een slechts 3x gebruikt hoofdstel van BR kopen, met een nieuwprijs van €125.. (kado voor papa, eindelijk een fatsoenlijk hoofdstel voor z'n paard
) 
Heb een spijkerbroek te koop staan, plaatsgenootje vraagt of ze kan langskomen om te passen en als hij past, de broek over te nemen. Prima! gevraagd of ze vrijdag kon, nee helaas. Gevraagd of ze dan zondag kon om 14u. Het antwoord wat ik kreeg, was dat ze op zondag wel uitslaapt, dus dat ze dan niet weet of ze wel wakker is en of ze me dan zou appen als ze wakker was. Ik heb geantwoord dat ik een gerichte tijd wil afspreken, zodat we beiden weten waar we aantoe zijn. Stelt ze 16u voor, want dan is ze sowieso wakker..
Als je iets graag wil kopen, dan zet je toch gewoon je wekker en zorg je dat je er bent?! Tyrcanol schreef:Mensen bij deze mijn excuses.
Ben de laatste tijd nogal licht ontvlambaar.
Mijn merrie moet morgen naar de kliniek en zie het somber in.
En als ik dan met m'n klein budget iets voor mezelf koop dat dan ook niet is wat beloofd is.
Dan gebeurt er dit
Sorry.

Heb gewoon teruggemaild dat ze bedankt is om het even te melden. Ben benieuwd naar haar antwoord!
En heb echt zo eentje nodig, hij maakt weinig winterhaar aan, heb enkel buitenbak ter beschikking en wil toch graag deze winter gewoon doortrainen. Geen zin om 'm bij elke regenbui op stal te moeten houden. Maar baal evengoed dat bijna nieuw spul weer voor een prikje de deur uit zal moeten.

xFioon schreef:Er komt hier zo iemand kijken voor mijn fiets, hoe zouden jullie dat doen als ze even wil test fietsen?
Straks fietst ze zo weg en zie ik haar nooit meer terug incl fiets
vragen of je iets van haar mag vasthouden als zij gaat proeffietsen? of is dat overdreven?