Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinniej schreef:[ Afbeelding ]
Ik ben verliefd!
Als iemand hem in L/XL ziet..
Fiona, wat een lief aanbod! Ik kijk even of er bij mij iemand in de buurt binnenkort naar de Primark gaat, en anders ga ik je een pb'tje sturen.
billionache schreef:Ik weet dat dit door sommigen niet geapprecieerd wordt, maarrrrr...
Toevallig iemand die binnenkort langs een primark moet, wat dingen voor me wil meenemen en deze naar me wil opsturen (België, vzkosten voor mij uiteraard!). Heb zulke leuke tops gezien, maar ik vrees dat ik de komende paar maanden niet meer naar de primark kan
Dinniej schreef:Ik ben verliefd!
Fiona, wat een lief aanbod! Ik kijk even of er bij mij iemand in de buurt binnenkort naar de Primark gaat, en anders ga ik je een pb'tje sturen.
Dinniej schreef:[ Afbeelding ]
Ik ben verliefd!
xx_Lyzet schreef:Dinniej schreef:[ Afbeelding ]
Ik ben verliefd!
Moet ik zaterdah nog voor je kijken? Weet niet of er inmiddels iemand al voor je kijkt ofzo, zou jammer zijn als er dubbel na gekeken wordt!