dingetje schreef:Bij ons ging het rond 2.45 uur flink tekeer... Bah, echt eng!
klopt, ben toen ook in 1 rechte streep na beneden gevlucht om de pc uit te doen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Bij ons ging het rond 2.45 uur flink tekeer... Bah, echt eng!
suusiejj schreef:dingetje schreef:Bij ons ging het rond 2.45 uur flink tekeer... Bah, echt eng!
klopt, ben toen ook in 1 rechte streep na beneden gevlucht om de pc uit te doen..
Kirstenn_ schreef:Ik moet zo op sollicitatie gesprek, het ziet er naar uit dat ik 20 minuten van te voren weg mag als ik droog wil overkomen. Het rommelt hier al wel. Op de buienradar ziet het er naar uit dat wij ook onweer krijgen.
Nouks schreef:Hmmm helemaal niks van meegekregen en ben toch vannacht minstens 10 keer wakker geworden omdat m'n dekbed te warm was
Latruda schreef:jaaa het begint hier te rommelen! en ook meteen een koelre lucht. heerlijk!
kehdra schreef:Kirstenn_ schreef:Ik moet zo op sollicitatie gesprek, het ziet er naar uit dat ik 20 minuten van te voren weg mag als ik droog wil overkomen. Het rommelt hier al wel. Op de buienradar ziet het er naar uit dat wij ook onweer krijgen.
Ben benieuwd of het vanaf Assen naar boven trekt.....
Succes met je sollicitatie!
suusiejj schreef:Hmm misschien dat jullie het net niet hebben gekregenme "zusje" woont in Glanerbrug en daar heb ik vannacht ook geen smsje ofzo van gehad normaal doet ze dat wel.. Volgens mij is het nu iig mooi afgekoelt
amber_steph schreef:ik stuur wel wat van deze regen richting groningen dan