Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ier schreef:Terecht, het is gewoon spijbelen ja.
Afgelopen vrijdag was er bij ons op het gebouw ook niemand wezen staken, alleen die bruggertjes..
Vraag me af of het plan wat er was -voor het spoeddebat- nou nog doorgaat na al die rellen
Citaat:Welke kabinetsmaatregel zou er teruggedraaid moeten worden? Welke minister is hiervoor verantwoordelijk?
Sander454 schreef:staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft die 1040 uren bedacht en die regel moeten ze ook terug draaien
Ilzjuh schreef:Sander454 schreef:staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft die 1040 uren bedacht en die regel moeten ze ook terug draaien
Dat hebben ze tijdelijk ook al gedaan.
Sander454 schreef:staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft die 1040 uren bedacht en die regel moeten ze ook terug draaien
maar gewoon normaal staken zonder dingen te vernielen is wel verstandig
Ilzjuh schreef:Sander454 schreef:staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft die 1040 uren bedacht en die regel moeten ze ook terug draaien
Dat hebben ze tijdelijk ook al gedaan.
Sander454 schreef:maar ik wil het niet tijdelijk maar voor altijd
als ze hun plan om het tot 960 uren te maken nou gewoon uitvoeren vindt ik het goed
MissJ schreef:Sander454 schreef:staatssecretaris van Onderwijs Marja van Bijsterveldt (CDA) heeft die 1040 uren bedacht en die regel moeten ze ook terug draaien
maar gewoon normaal staken zonder dingen te vernielen is wel verstandig
![]()
Ga je huiswerk eens wat beter doen.
Of lees even terug, het is hier in het topic al meerdere keren uitgelegd.
![]()
Maar, mijn complimenten, je weet wel welke staatssecretaris er op onderwijs zit, dat zal al meer zijn dan het gros van de stakers. Kan je de minister nu ook nog noemen?
edit: typfout verwijderd.
Sander454 schreef:maar ik wil het niet tijdelijk maar voor altijd
Ilzjuh schreef:Ik ga maar staken tegen de postcodeloterij, want ik heb nog steeds geen miljoen gewonnen.
Je kunt zoveel willen, maar je kunt echt niet altijd je zin krijgen. That's life, and it sucks, wen er maar aan.
MissJ schreef:mag ik mee doen aan jouw actie?
Michelle__ schreef:Wij net ook gestaakt
Ilzjuh schreef:Natuurlijk! Samen staan we sterk toch?