Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:SuperPepeijn schreef:Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer
Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.
Nounou, da's ook nog kort door de bocht... Zoals je kan lezen hier, valt het in de meeste gevallen énorm mee. De manier die jij beschrijft heb ik nog nergens naar voren zien komen hierNiet zo rellen SP
Relaxed schreef:200!!In welke regio is dat normaal dan??
Ik kom niet aan de 30 volgens mij... gerekend vanaf mijn 15e, ben nu 23..
Maarr zoenen kan wel een onwijze afknapper zijn ja, maar das algemeen bekend..
russel schreef:Mijn hemel, dus dat is weinig? Zal verder niet zeggen wat ik op mijn tong (
) heb, want wil niet beledigend worden.
russel schreef:Mayo schreef:Nounou, da's ook nog kort door de bocht... Zoals je kan lezen hier, valt het in de meeste gevallen énorm mee. De manier die jij beschrijft heb ik nog nergens naar voren zien komen hierNiet zo rellen SP
Nou dit heeft niks met rellen te maken hoor, merk aan de berichten dat juist diegene waar ik het ook van verwacht niet snappen wat ik en SP bedoelen. Helaas voor jullie, want jullie weten niet wat jullie missen......
LuvdaTossa schreef:De dames van Dames in de Dop vind ik ronduit ordinair. Zijn ook niet de types waarmee ik om ga. Ik krijg van hen het gevoel dat ze uitgaan om te verleiden en zichzelf te verkopen. Ik vind het heel goedkoop en zie mezelf nooit zoiets doen.
Geef mijn idd maar een knapperend open haardje, lekker wijntje en knusjes tegen elkaar aan zittenmss er nog een romantisch filmpje in
De zoenen die ik uitgewisseld heb zijn op één hand te tellen en van alle jongens kan ik ook nog voor- achternaam en toenmalige woonplaats opnoemenSeks voor mij alleen met échte liefde. Ik moet eerst weten wie ik daadwerkelijk aan de haak heb geslagen en of het echt klikt, anders gat van de deur. Zo makkelijk gaat dat niet bij mij
katiavl schreef:Hoe ga je andersom veroordelenhet gebeurt niet omdat je er totaal niks tegen kan zeggen. Of je moet beginnen met ow je bent een seut, je kust niet met veel mannen
lijkt me ook niet logisch.
Anoukie schreef:katiavl schreef:Hoe ga je andersom veroordelenhet gebeurt niet omdat je er totaal niks tegen kan zeggen. Of je moet beginnen met ow je bent een seut, je kust niet met veel mannen
Tuurlijk wel, waarom niet? Preuts gedoe.
Mayo schreef:Andersom naar de vrijere mensen onder ons zou je dat ook zo kunnen beredeneren. Ze doen wat ze willen en vallen daar niemand mee lastig. Ze hebben puur een andere mening en handelen anders. Daarvoor hoeven ze niet veroordeeld te worden neem ik aan.
Kijk tuurlijk mogen jullie een mening hebben, maar wie zijn jullie om anderen te bestempelen? Live and let live, de een heeft lol en leeft op deze manier en de ander weer op een andere manier.
Wederzijds respect is wel zo prettig
Qimm schreef:een vriendin van mij hield ik haar wilde jaren in een dagboek bij met wie en of dat leuk was![]()
Ik doe dat soort dingen niet, ik ben een heel braaf, net meisje O:)
katiavl schreef:Hoe ga je andersom veroordelenhet gebeurt niet omdat je er totaal niks tegen kan zeggen. Of je moet beginnen met ow je bent een seut, je kust niet met veel mannen
Anoukie schreef:russel schreef:Mijn hemel, dus dat is weinig? Zal verder niet zeggen wat ik op mijn tong (
) heb, want wil niet beledigend worden.
Ik zou zeggen, leef je uit.
Je weet niet wat je mist.
russel schreef:De mannen die mij wel wat deden, zijn er maar enkelen. Dus wel duidelijk dat ik anders in elkaar zit. Ook wel duidelijk dat mijn echtgenoot nooit bang hoeft te zijn dat ik met een spannende vent stiekum in een hoekje mond op mond beademing oefen en helemaal al niet verder dan dat ga.