Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:37

Nou die romantiek kan ik anders ook énorm waarderen hoor Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:27

Mayo schreef:
SuperPepeijn schreef:
Russel, wij zijn van de oude stempel. Romantisch in een klein huisje voor de open haard terwijl het buiten regent bestaat niet meer Haha!

Het is nu, "heb je zin, dan krijg je van mij een breezer" terwijl je aan het barhangen bent in een drukke rokerige tent met 20 decibel om je oren.

Nounou, da's ook nog kort door de bocht... Zoals je kan lezen hier, valt het in de meeste gevallen énorm mee. De manier die jij beschrijft heb ik nog nergens naar voren zien komen hier Niet zo rellen SP Knipoog

Nou dit heeft niks met rellen te maken hoor, merk aan de berichten dat juist diegene waar ik het ook van verwacht niet snappen wat ik en SP bedoelen. Helaas voor jullie, want jullie weten niet wat jullie missen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:30

Relaxed schreef:
200!! Wow! In welke regio is dat normaal dan??

Ik kom niet aan de 30 volgens mij... gerekend vanaf mijn 15e, ben nu 23..

Maarr zoenen kan wel een onwijze afknapper zijn ja, maar das algemeen bekend.. Knipoog

Mijn hemel Ziek , dus dat is weinig? Zal verder niet zeggen wat ik op mijn tong ( Clown ) heb, want wil niet beledigend worden.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:33

russel schreef:
Mijn hemel Ziek , dus dat is weinig? Zal verder niet zeggen wat ik op mijn tong ( Clown ) heb, want wil niet beledigend worden.

Ik zou zeggen, leef je uit.

Je weet niet wat je mist Knipoog.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:59

De dames van Dames in de Dop vind ik ronduit ordinair. Zijn ook niet de types waarmee ik om ga. Ik krijg van hen het gevoel dat ze uitgaan om te verleiden en zichzelf te verkopen. Ik vind het heel goedkoop en zie mezelf nooit zoiets doen.

Geef mijn idd maar een knapperend open haardje, lekker wijntje en knusjes tegen elkaar aan zitten Haha! mss er nog een romantisch filmpje in Lachen

De zoenen die ik uitgewisseld heb zijn op één hand te tellen en van alle jongens kan ik ook nog voor- achternaam en toenmalige woonplaats opnoemen Haha! Seks voor mij alleen met échte liefde. Ik moet eerst weten wie ik daadwerkelijk aan de haak heb geslagen en of het echt klikt, anders gat van de deur. Zo makkelijk gaat dat niet bij mij Bloos

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:23

russel schreef:
Mayo schreef:
Nounou, da's ook nog kort door de bocht... Zoals je kan lezen hier, valt het in de meeste gevallen énorm mee. De manier die jij beschrijft heb ik nog nergens naar voren zien komen hier Niet zo rellen SP Knipoog

Nou dit heeft niks met rellen te maken hoor, merk aan de berichten dat juist diegene waar ik het ook van verwacht niet snappen wat ik en SP bedoelen. Helaas voor jullie, want jullie weten niet wat jullie missen......

Ik bedoel ook niet letterlijk rellen, SP en ik kennen elkaar al langer, daarom zeg ik het ook tegen hem, hij weet m.i. wel wat ik bedoel.

Ik snap heel goed wat jullie bedoelen hoor. Sommige dingen zie ik alleen anders, daarmee heb ik niet direct onbegrip voor wat jullie zeggen.

Daarnaast hoef ik het ook niet te missen, want die romantische situaties komen bij mij gelukkig ook gewoon voor Knipoog

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:39

LuvdaTossa schreef:
De dames van Dames in de Dop vind ik ronduit ordinair. Zijn ook niet de types waarmee ik om ga. Ik krijg van hen het gevoel dat ze uitgaan om te verleiden en zichzelf te verkopen. Ik vind het heel goedkoop en zie mezelf nooit zoiets doen.

Geef mijn idd maar een knapperend open haardje, lekker wijntje en knusjes tegen elkaar aan zitten Haha! mss er nog een romantisch filmpje in Lachen

De zoenen die ik uitgewisseld heb zijn op één hand te tellen en van alle jongens kan ik ook nog voor- achternaam en toenmalige woonplaats opnoemen Haha! Seks voor mij alleen met échte liefde. Ik moet eerst weten wie ik daadwerkelijk aan de haak heb geslagen en of het echt klikt, anders gat van de deur. Zo makkelijk gaat dat niet bij mij Bloos

ik vind dat je totaal gelijk hebt Ja

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:40

Toch leuk al die verschillende meningen. Jammer alleen dat de ene groep de andere zo snel veroordeelt, terwijl het andersom nauwelijks gebeurd Knipoog.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:44

Hoe ga je andersom veroordelen Tong uitsteken het gebeurt niet omdat je er totaal niks tegen kan zeggen. Of je moet beginnen met ow je bent een seut, je kust niet met veel mannen Tong uitsteken lijkt me ook niet logisch.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:45

katiavl schreef:
Hoe ga je andersom veroordelen Tong uitsteken het gebeurt niet omdat je er totaal niks tegen kan zeggen. Of je moet beginnen met ow je bent een seut, je kust niet met veel mannen Tong uitsteken lijkt me ook niet logisch.

Tuurlijk wel, waarom niet? Preuts gedoe Knipoog.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:48

Anoukie schreef:
katiavl schreef:

Tuurlijk wel, waarom niet? Preuts gedoe Knipoog.

Mag je gerust zeggen, ik neem het zelfs als compliment Haha!

*doet haar kuisheidsgrodel terug aan Vork * Clown

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:48

Andersom naar de vrijere mensen onder ons zou je dat ook zo kunnen beredeneren. Ze doen wat ze willen en vallen daar niemand mee lastig. Ze hebben puur een andere mening en handelen anders. Daarvoor hoeven ze niet veroordeeld te worden neem ik aan.

Kijk tuurlijk mogen jullie een mening hebben, maar wie zijn jullie om anderen te bestempelen? Live and let live, de een heeft lol en leeft op deze manier en de ander weer op een andere manier.

Wederzijds respect is wel zo prettig Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:50

Mayo schreef:
Andersom naar de vrijere mensen onder ons zou je dat ook zo kunnen beredeneren. Ze doen wat ze willen en vallen daar niemand mee lastig. Ze hebben puur een andere mening en handelen anders. Daarvoor hoeven ze niet veroordeeld te worden neem ik aan.

Kijk tuurlijk mogen jullie een mening hebben, maar wie zijn jullie om anderen te bestempelen? Live and let live, de een heeft lol en leeft op deze manier en de ander weer op een andere manier.

Wederzijds respect is wel zo prettig Lachen

Dat is precies wat ik bedoel Knipoog. Er wordt al wel heel snel met een oordeel gesmeten.

Mayo

Niet dat ik het meen (zal mij een worst wezen Haha!), maar voor de kuisere bokkers hier kan ik ook best een naar riedeltje opnoemen en veroordelen. Maar waarom? Iedereen doet wat hij/zij zelf wil. Dat doen de kuisere en de vrijere. Laat iedereen dat lekker doen. anders hadden wij hier nooit zoveel pagina's vol kunnen kletsen Tong uitsteken *LOL*

lesilla

Ben ik mee eens, heb daar ook nooit over gevallen (tot het natuurlijk begon over bezette mensen) daar heb ik maar één woord voor. Maar voor de rest doe wat je wil Lachen

Maar tweehonderd, heb je zo een lijstje waar je per kus een streepje op zet Tong uitsteken

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:52

Ik heb niet zo'n lijstje nee Haha! Maar als zij dat wel heeft, dat is vast enorm grappige muurdecoratie *LOL*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:54

Ik zou willen dat ik een lijst bijgehouden had Knipoog. Bij de 200 kusjes ben ik gestopt met tellen nl. Knipoog.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:55

een vriendin van mij hield ik haar wilde jaren in een dagboek bij met wie en of dat leuk was Nagelbijten / Gniffelen

Ik doe dat soort dingen niet, ik ben een heel braaf, net meisje Schijnheilig

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:57

Hahaha, wat een onderwerp weer. Ik heb eerlijk gezegd heel wat mannen gekend in mijn leven en daar schaam ik me echt niet voor. Haha!
Seks op de eerste date? Ach, is wel eens gebeurd Knipoog . Dan was er zo'n enorme chemistry en ja, daar bleef het vaak bij (of het werd een seksuele zeer spannende relatie). So what??
Ik geniet graag van het leven, van de aandacht die ik krijg en voel me daar echt niet bezwaard onder, omdat ik toevallig een vrouw ben. Ik was lang ook niet op zoek naar een vaste relatie, had er geen zin in en was er te druk voor. Dus? Dan moet je maar leven als een non? No, thanks. Bloos
Was ook niet te doen, eerlijk gezegd. Haha!

Inmiddels heb ik alweer een paar jaar een vaste relatie en we hebben zelfs een kindje en mijn vriend veroordeelt me echt niet. Hij weet in wat voor wereldje ik zat, is zelf muzikant (dat scheelt Tong uitsteken ) en ik ben blij met alle ervaringen uit mijn leven die me gemaakt hebben tot wie ik ben. Ik weet heel goed wat er te koop is en ik weet nu heel goed voor wie ik gekozen heb om samen ons kindje op te voeden en om samen mee oud te worden.
En met sommige exen heb ik nog steeds een fijn contact en met sommigen niet. That's life.

Laat elkaar gewoon in elkaar's waarde. De een heeft nu eenmaal wat meer wilde haren dan de ander.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 19-06-07 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:05

Qimm schreef:
een vriendin van mij hield ik haar wilde jaren in een dagboek bij met wie en of dat leuk was Nagelbijten / Gniffelen

Ik doe dat soort dingen niet, ik ben een heel braaf, net meisje O:)

Bijna geloofwaardig Clown

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:13

katiavl schreef:

Wat dacht je van dat de 'preutsere' mensen met al hun wijze woorden gewoon te lelijk/onzeker zijn om iemand te krijgen en daarom maar afgeven op de mensen die dat wel kunnen?

Zo moeilijk is het niet om zulke opmerkingen te maken hoor, ik vind het heel netjes van de wat vrijere mensen dat dat ook niet gebeurd!! Daar kan andersom wat van geleerd worden.

Ik zelf ben vrij neutraal. Doe niet aan seks op de 1e date omdat ik idd denk dat dat de toekomstige relatie geen goed doet. Daarbij vind ik seks ook het lekkerst als ik dat heb met iemand die ik ken en waar ik iets meer mee deel dan m'n bed Haha!. Heb met mijn huidige vriend een maand gewacht om all the way te gaan en dat vond ik zelf nog errug netjes .
Ben niet een meisje van de lijstjes, maar dat is meer te wijten aan het feit dat ik vanaf mijn 15e haast steeds langere relaties heb gehad (waarvan ik overigens helemaal niet denk dat dat goed is, maar liep er steeds tegenaan Lachen ). Dat doet je scharrelscore geen goed. Denk dat ik voor een 20 jarige relatief weinig jongens heb gezoend (5) maar weer met redelijk veel heb gesekst (3). Maar die 3 waren dus ook vriendjes.

Vind het wel grappig om de verschillende meningen en ervaringen te lezen, maar erger me nogal aan het gemiep van ' dit is slecht en dat niet' . Laat elkaar lekker! Cool

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:17

Bovendien is er nog een ENORME middenweg tussen met je grote liefde romantisch op een kleed voor het haardvuur zitten en alleen met hem de liefde bedrijven & sex voor een Breezah in de plaatselijke kroeg.

Ik ben vrij ruimdenkend maar moet en heb er nooit aan moeten denken om met een wildvreemde in bed te belanden. Nee, ik was meer van de 'vrienden-pluspakketten'. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:21

Anoukie schreef:
russel schreef:

Ik zou zeggen, leef je uit.

Je weet niet wat je mist Knipoog.

Nee, ik moet er niet aan denken, de jongens/mannen die voor mij daarvoor in aanmerking zouden zijn gekomen in mijn leven zijn ook op 1 hand te tellen hoor. Als ik een leuk iemand zie of een knap iemand zie, heb ik niet meteen de behoefte om daar mee te bekken. Integendeel, ik kan heel erg van iemands zijn uitstraling, uiterlijk of manier van doen genieten zonder dat ik er meteen sex bij denk.

De mannen die mij wel wat deden, zijn er maar enkelen. Dus wel duidelijk dat ik anders in elkaar zit. Ook wel duidelijk dat mijn echtgenoot nooit bang hoeft te zijn dat ik met een spannende vent stiekum in een hoekje mond op mond beademing oefen en helemaal al niet verder dan dat ga. Misschien voor sommigen saai, maar ik kan mij heel goed beheersen, als ik merk dat iemand zo leuk is dat ik eventueel in de verleiding kan komen, is het voor mij al simpel genoeg daar afstand van te nemen meteen bij de eerste prikkel.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:29

russel schreef:
De mannen die mij wel wat deden, zijn er maar enkelen. Dus wel duidelijk dat ik anders in elkaar zit. Ook wel duidelijk dat mijn echtgenoot nooit bang hoeft te zijn dat ik met een spannende vent stiekum in een hoekje mond op mond beademing oefen en helemaal al niet verder dan dat ga.

En daar ga je dus al verschrikkelijk mis met je oordeel Lachen. Ik ben op dat gebied weinig anders hoor Knipoog.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:31

Hier nog een Ja