[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:40

laetitia schreef:
Bedankt voor de tip! Had zelf al een heel Opera arrangement in elkaar gedacht...
Gelukkig even mijn stiefma aan de lijn gehad. Blijkbaar hebben ze abonnement op de schouwburg en heeft mijn vader laatst nog tegen haar gezegd: Ik hoef voorlopig geen opera's te zien!

Maar zij wist wel dat hij heel nodig een nieuwe golftas nodig heeft. Dus dat wordt het dan waarschijnlijk. (Al vind ik dat zelf een beetje saai om te geven, ik haat golf...)

Een goede fles wiskey? Mijn favorieten:
Dellwhinny (of zoiets) (schots, heerlijk zacht, behoort tot scottish finest) en Connamara (iers, maar echt heerlijk (anders dan de meeste ierse!)

Vraag waar hij van hou en ga naar een wiskey winkel. Die kunnen je vast wel helpen met een heerlijke speciale editie.

Edit: bij een echt groot budget:
Een wiskeytour in Schotland of ierland (al gelang naar zijn smaak)

Danique07

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 13:51

Hallo!

23 april gaat mijn moeder trouwen met haar vriend. Mijn ouders zijn 9 jaar terug scheiden en nu heeft mijn moeder 5 jaar een relatie met deze man en hebben besloten 23 april te gaan trouwen.

Nu zit ik alleen met een probleem dat ik echt absoluut geen kado weet. Ze willen niets van mij en mijn zusjes, alleen een mooie dag en een fijne week in Newyork (We gaan met zn 5en op "Huwelijksreis" naar New York op 24 april). Om niet met lege handen aan te komen willen we toch iets geven, het hoeft niet groot, maar wel iets waar ze een herrinering aan blijven houden van de trouwdag. Het moet wel iets zijn wat wel persoonlijk is. Dus liever niet een standaard kadotje. Ons budget ligt ± 100 euro.

Ik en mijn 2 jongere zusjes (van 12 en 14) hebben echt geen idee!

Voor iets persoonlijks over hun, vraag maar raak..!

Alvast heel erg bedankt voor het mee denken.
Groetjes, Danique

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 13:53

Misschien een leuk huisbord? Met hun namen er op? of is dat te afgezaagd?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 13:57

nou afgezaagd wil ik het niet noemen.. maar het is niet iets waar ik hun ECHT blij kan maken.. en dat wil ik graag juist.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 14:10

Als ze van kunst houden een moderne tekening van jullie? Of juist een schilderij. Je kunt haar ook een fotoshoot in thema geven (dat ze bepaalde kleding aan moet)

Toen mijn ouders zoveel jaar getrouwend waren kregen ze een week egypte (voor de helft) kado.

Van welke style houden ze (moeten het beide leuk vinden he) hobby's?

Lastig :+ (kad beter moeten opletten bij de laatste trouwdag )

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:10

ja ik weet ook niet precies wat voor style ze houden..

Ze vinden bijvoorbeeld muziek erg mooi allebei..
en hobby's.. Tsja. niet veel.. Rene (de man) is nog wel sportief..maar ze hebben niet echt hobbys.. Ja ze houden van een avondje uit/ergens heen..

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:13

Ik ben er eindelijk uit! :D
Ga tommy hilfiger trui voor me vriend kopen :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:14

Danique07 Misschien een schilderij met alle gezinsleden erop? :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:30

Weetje wat je ook aan je vriendje kan geven?
Een foto op poster formaat van jullie twee, en die dan in een lijst doen,
en dan doe je ook in de hoek onderin ofso, kaartjes voor een concert, vliegtickets, boekje van hotel, plaatje van bijv. de winterefteling ofso. en dat jullie daar dan heen gaan. :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 08:54

Danique07 schreef:
ja ik weet ook niet precies wat voor style ze houden..

Ze vinden bijvoorbeeld muziek erg mooi allebei..
en hobby's.. Tsja. niet veel.. Rene (de man) is nog wel sportief..maar ze hebben niet echt hobbys.. Ja ze houden van een avondje uit/ergens heen..

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op www.kadopagina.nl

Omdat ik las dat je moeder en haar aanstaande man van avondje uit houden of ergens heen leukst vinden kan je op die site heel veel mogelijkheden en inspiratie op doen.

Succes ...

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:18

Oke hier komt het.

Ik heb een broer, en die wordt bijna 19, alleen weet hij niet wat hij wil, en weet ik dus echt niks wat ik voor hem moet kopen. Dus als iemand een leuk idee heeft.. :)

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:56

Ik ben op zoek naar een origineel cadeau voor een vriendin van mij, ze wordt 18 dus het mag wel iets speciaals zijn.
Ze heeft zelf meerdere paarden maar daarom moet het cadeau daar niet mee te maken hebben, mag wel.
Budget rond de €50
Ben al weken aan het nadenken maar ben hier echt niet goed in :P

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:59

Elien15 schreef:
Ik ben op zoek naar een origineel cadeau voor een vriendin van mij, ze wordt 18 dus het mag wel iets speciaals zijn.
Ze heeft zelf meerdere paarden maar daarom moet het cadeau daar niet mee te maken hebben, mag wel.
Budget rond de €50

Een autorijles? :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:02

evanescence schreef:
Oke hier komt het.

Ik heb een broer, en die wordt bijna 19, alleen weet hij niet wat hij wil, en weet ik dus echt niks wat ik voor hem moet kopen. Dus als iemand een leuk idee heeft.. :)

Een cadeaubon? uurtje karten? als hij van Gamen houd een spel? een sieraad? bioscoopbon? :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:00

evanescence schreef:
Oke hier komt het.

Broers wat zijn ze toch altijd lastig he :P .

Maar misschien kan je een echt romantisch avondje uit voor hem regelen (als ie tenminste ook een vriendin heeft), en anders kan je een gewoon avondje uit regelen voor je broer en dan niet zomaar een avondje uit nee een gezellig/sfeervol als broer en zus. En dan als kleinigheidje om nog te geven uhm ... iets wat je broer graag vaak doet of van houd?? Hmm ... Moeilijk hoop dat je hier iets aan hebt...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:04

Elien15 schreef:
Budget rond de €50

Organiseer een alleen-gezellig-sfeervol-vriendinnen avondje en doe dit dan dat je je vriendin als ware ernaar toe ontvoert en dan op plek van bestemming overhandig je tijdens luxe diner een of ander kadobon oid (weet niet of je er wat aan hebt maar kwam zo in me op)...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:08

Okee ... Mensen hier komt ie van mijn :=

Volgende week zondag is de man van m´n vriend zijn tante jarig en word 52 (volgen jullie me nog).... Als verlanglijstje hebt ie enkel alleen maar de ´´Klusbonnen´´! En tsja heel leuk en aardig dit willen we hem ook wel gaan geven, alleen zou ik graag iets zoals inspiratie willen zien hoe je zo´n klusbon kan inpakken!

Want om de bon zo aan hem te overhandigen vinden we ook weer zo wat en dat hebben we nu altijd al zo gedaan, en nu vinden we dat wat te afgezaagd worden om zo te geven...Dus aub bokkers barst maar los met al jullie inspiraties hiervoor :o

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:16

Mijn ouders hadden van mijn opa en oma een keer 1000 euro gehad, deze hadden ze in briefjes van 10/ 20 gegeven, ze hadden een grote ronde pizzasnijplank gekocht en aan de onderkant hadden ze het geld geplakt, zag er wel heel vet uit. Weet niet hoeveel je kwij wilt natuurlijk, maar mss dat je ook 10 kleine bonnetjes van 5 euro ofzo kunt doen. :P

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:53

Haaaj dat is wel een leuk idee alleen weten we zozeer nog niet hoeveel we zo´n iemand kunnen schenken...
Wat zou jij/jullie doen hij word volgende week zondag 52! Liever ook niet al teveel mede zij ook niet veel voor ons over
hebben. Dus sja wat is dan een beetje reëel??

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:02

nouja, ik weet niet wat je normaal uitgeeeft natuurlijk, maar als je gewoon op een verjaardag komt, lijkt me een bosje bloemen al prima, en dat is ook niet zo hele duur, 15 euro ofzo?

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:54

doosje bonbons? kun je zo duur maken als je zelf wil...

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:55

Geef de kadobon bij een Bob de Bouwer setje ;) Mits hij dat natuurlijk kan waarderen :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:23

Help!!
Vriendin van me is bijna jarig, ik heb al zoveel van haar gehad, lees uitrijdeken, met kerst sinterklaas kleinigheidje.
Nu wil ik haar iets speciaals geven wat dus ook iets duurder mag zijn.

Hebben jullie nog leuke ideetjes!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:37

@HouVanUtopia: Misschien kan je je vriendin een bon geven voor een beautysalon bijv...

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:39

waar houdt ze van?