Sorane schreef:Inderdaad, zo valt er altijd wel iets te bedenken.Nee he... Niet de complot theorieen toch?!?!?!![]()
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suusje26 schreef:heo is dood 911 dagen na Pim. 911 is de amerikaanse datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
Laura schreef:Omdat je geweld niet met geweld moet bestrijden. Dat schiet niks op, en daardoor misbruik je je recht van vrijheid van meningsuiting.
suusje26 schreef:heo is dood 911 dagen na Pim. 911 is de amerikaanse datum voor 11 september. 911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.Sta hier even bij stil want dit kan geen toeval zijn
Lovely schreef:Sorry, maar met zulke denkbeelden bouw je niet aan een betere wereld.
sl0wm0ti0n schreef:Ik vind het echt heel erg dat zoiets gebeurt.
Vrijheid van meningsuiting vind ik heel erg belangrijk, maar een van de dingen die daarbij komen kijken is ook respect. Respect voor anderen in het algemeen, respect voor de mening van anderen. Als ik dan hoor dat er eens 4 marokkaanse jongens op v. gogh zijn afgestapt, en vroegen; wat heb jij over de profeet gezegd? Hij antwoordde in de trant van; allah is een vuile kinder verkrachter die jonge meisjes mee de woestein in neemt. Of zoiets dergelijks. Sorry hoor, maar ik vind dan dat zulke uitspraken wel wat minder hadden gekund. Dan ga je in mijn ogen ook een beetje ver.. Maarja, dat zegt natuurlijk wel wat over de persoon die v. gogh was hé.
Dat wil natuurlijk niets rechtvaardigen, ik vind het een beestachtige actie. Ben benieuwd wat hier voor straf aan komt te hangen.. en wat hier verder nog achterweg komt, betrekking hebbende op de steeds weer oplaaidende discussies over de islam.
Sorane schreef:Deze dader staat binnen notime weer buiten.
Gewoon afknallen zo'n mongool.
Of mag je dat niet zeggen??
Je mening geven kan niet meer. Je mag niet meer zeggen wat je denkt.