Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann"]
[quote="sjokkemeule schreef:jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.
Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.
bah
Pervinco schreef:Foto erbij zetten ja. Wie belt het reisbureau om een poging te doen te achterhalen waar ze naar toe zijn?
Nathalie"]
[quote="Ann"][quote="sjokkemeule schreef:jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.
Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.
bah
Citaat:l’ancien manoir d’Elberte ou d’Albert. Elberte dépendait autrefois de la châtellenie de Sauldecourt en Louvigné-de-Bais. Propriété successive des familles de Pouez (en 1513), l’Espinay (XVIème siècle). Le duc de Trémoille, baron de Vitré et seigneur d’Espinay le vendit en 1637 aux Bénédictins de Vitré ;