Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:49

Oke, ik heb dit topic nu ook al een tijdje gevolgd en nu reageer ik toch maar. Ik zal proberen om uit te zoeken wanneer en hoelaat ze in Brazilië zal landen, maar ik moet wel weten waar precies in Brazilië ze heen is, Noord, west, zuid? Nathalie, weet jij dat misschien?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:50

PPPeet

ja maar manon eerst moet bart goedkeuring geven.. denk dat die nu aan het ovrleggen is met de moddies

Sypheron

Link uit het bericht verwijdert, foto bijgevoegd. Link van bericht gaat nog even naar Karin om te verifieren dat alles klopt!

Charaz

gijsenkim schreef:
topic moet gewoon openbaar blijven, zeker voor belangstellenden

maar wel zorgen dat er door buitenstaanders niet in gepost wordt dan?

796285

Godver. De politie doet dus niets? Ze kunnen ons ook niet vertellen of er al dan niet ingecheckt is?

Zelfs al kom je in Parijs, dan sta je daar voor de incheckbalie en je komt nooit waar Lotte zelf al zal zijn. Het is geen kwestie van erheen lopen en het meisje in je auto stoppen. Denk maar aan hoe dat op schiphol zit, je checkt in, moet naar de terminal, op andere vliegvelden moet je vaak met de bus naar de terminal...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:51

Ann"]
[quote="sjokkemeule schreef:
jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.

Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.

bah

Heeft Nathalie de gegevens van de tante van Lotte?
De kans is erg groot dat die toeziend voogd is.
[/quote]

Helaas niet. Als er een toeziend voogd is dan is er een grote kans dat zij dat is.
Ik weet dat Lotte veel met haar belt enzo.
Het enigste dat ik weet is dat zij in Groningen woont. Achternaam weet ik ook niet. Volgens mij is het namelijk de zus van Lotte's moeder.

sjokkemeule

Kreeg ook een hoop vragen over me heen van, wat is uw relatie met die familie, kent u haar persoonlijk, waarom doet u dit allemaal enz. enz.

Cheveyo

Lielle schreef:
Citaat:
Kan iemand achterhalen wat of waar Chateau Elberte is?

ben ik mee bezig maar hulp is welkom.

Het ligt in Limoges. Vanaf 7 juni is er opening van de week "vampire".
Maar volgens mij gaat dit meer over spellen ofzo.
Dit heb ik gevonden op de agenda van Chateau Elberte.

DominiqueDG

Ik neem aan dat ze naar Rio vliegen? Ik d8 zoiets gelezen te hebben?

Kyan01

Pervinco en ik wachten op groen licht van Bart en het juiste perbericht.
daarna nemen we contact op met vermist!

Ann

Pervinco schreef:
Foto erbij zetten ja. Wie belt het reisbureau om een poging te doen te achterhalen waar ze naar toe zijn?

Heeft op dit moment weinig zin, ben ik bang, ook al zouden we de eindbestemming weten, dan nog kunnen we niets doen, als de politie/Interpol zo ver is om actie te ondernemen om in te grijpen, is het voor hen een kleine moeite om dergelijke gegevens te achterhalen.

_flo_

Overige sites - Info
Untitled Document
... la cave d'une maison un peu isolée de ELBERTE : c'est la maison d'un des gardes de WIEGERS (Gunthar ... loger un temps dans son château, mais elle dérangera vite les habitudes ...
niluje20.free.fr/Scenarios/Terres%20d%27%E9cueils/te5.htm

Kan helaas geen Frans, hopelijk hebben jullie er iets aan
Laatst bijgewerkt door _flo_ op 04-06-04 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:52

Nathalie"]
[quote="Ann"][quote="sjokkemeule schreef:
jeugdzorg, huisarts en politie inschakelen ook de school en jeugdzorg. er is namelijk GEEN sprake van een misdrijf. Maar omdat haar moeder dood is moet er een soort voogdij zijn, en die heeft een VETO recht, die kan haar ONMIDDELIJK "opeisen" Dat is wat BuzA afdeling zuidamerika net vertelde. sorrie mensen, maar ik ben nu door de middelen heen, en ga alsnog een advocaat raadplegen.

Ik ben zeer ontdaan, en moe van het Nederlandse rechtssysteem.

bah

Heeft Nathalie de gegevens van de tante van Lotte?
De kans is erg groot dat die toeziend voogd is.
[/quote]

Helaas niet. Als er een toeziend voogd is dan is er een grote kans dat zij dat is.
Ik weet dat Lotte veel met haar belt enzo.
Het enigste dat ik weet is dat zij in Groningen woont. Achternaam weet ik ook niet. Volgens mij is het namelijk de zus van Lotte's moeder.
[/quote]

Nathalie, misschien kan je de buren bellen van Lotte, en vragen of hun weten hoe die tante heet? Of misschien weten ze de naam van Lotte's moeder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:52

Jac, speel dat even via Smurf over de onderwijsraad!!

Hopelijk weet Lotte ook dat iedereen zo ontzettend hard voor haar bezig is. Lotte meid, we denken aan je en een aantal zijn berehard voor je aan het werk, geef niet op hoor, denk maar aan ons.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:53

Fsoudan en ik zitten klaar om contact op te nemen met Vermist, telefoonnummer staat in beeld. Nu nog wachten op Bart... Fsoudan stelde voor om Opsporing Verzocht ook hierop te wijzen, maar dat lijkt me niet zinvol, die werken echt met misdrijven en dat is dit niet.

Lijkt me overbodig te zeggen dat dit gewoon naar zoveel mogelijk nieuwszenders moet, zowel op tv als radio...

Heeft iemand contact opgenomen met het reisbureau? *edit: ik zie net dat iemand zegt dat dat geen zin heeft, maar je hebt dan wel al duidelijkheid waar ze zijn en wanneer ze daar zijn...
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 04-06-04 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

De politie en interpol kunnen nog steeds alle informatie gebruiken die individuelen kunnen leveren. Misschien ook goed om in het bericht te vermelden dat mensen die het lezen contact op kunnen nemen met hun lokale politiebureau als ze meer weten?

Charaz

Citaat:
l’ancien manoir d’Elberte ou d’Albert. Elberte dépendait autrefois de la châtellenie de Sauldecourt en Louvigné-de-Bais. Propriété successive des familles de Pouez (en 1513), l’Espinay (XVIème siècle). Le duc de Trémoille, baron de Vitré et seigneur d’Espinay le vendit en 1637 aux Bénédictins de Vitré ;

Staat geloof ik iets over de herkomst ervan

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:54

ja vink een goeie roy...

sjokkemeule

Ehm nogmaals oproepje Lachen HOE krijgen we die school zover dat zij aangifte doen van onwettige afwezigheid ? Dan kan politie onmiddelijk ingrijpen namelijk.

796285

sjokkemeule schreef:
Hoe krijgen we school zo gek dat die de onderwijsraad inlicht, dat zij onwettig afwezig is, alleen DAN kan justitie iets !!!!!!

Heeft Smurf dit niet al geregelt? Ik las helaas pas gisteravond laat dat ze vannacht al weg zouden gaan...

Nathalie

Vanavond komt ook Barend & Van Dorp op tv. Volgens mijn zus doen zij hier wel iets mee.
(zij heeft ervaring met Barend & van Dorp)

Sylvia

De school is toch VERPLICHT aangifte te doen van afwezigheid bij de onderwijscommissie?

Karin

Ik heb Syph inmiddels e-mailadressen gestuurd van redacties van zenders, landelijke en regionale pers.

Overigens is Bart ondertussen bezig met een reactie in dit topic, lijkt me handig om dat nog even af te wachten. En zoals Manon zegt: een foto bij het bericht voegt op dit moment weinig toe dus laat die maar achterwege. Eerst de nieuwsfeiten.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:55

een vriend van me is geluidsman ik zal hem is bellen