tirzasarah10 schreef:Zijn er mensen die bij agradi hebben besteld en het al binnen hebben?
Ik heb vorige week besteld en mijn spullen zouden 1 december door de leverancier geleverd worden maar nu veranderd er niks. Ik weet dat agradi soms lang duren maar ben nu ongeduldig
Iets met ziek thuis zitten en dus zitten wachten op je pakketjesis echt mijn ongeduld en zal ook erg druk zijn hoor.
Morgen komt mijn 2de deel van hypostoreeerste deel had ik helaas lekkage van shampoo en een kapotte spuit, heb ze gemaild echt alles zat onder
ook vlekken gemaakt op onze bank.. hoop ze als ik weer iets meer mag doen met de tapijt cleaner er uit te krijgen
Ik heb mijn Agradi bestelling van vrijdag gisteren binnen gekregen, ik had later verwacht ivm de drukte maar vond dit erg snel!

is echt mijn ongeduld en zal ook erg druk zijn hoor.
eerste deel had ik helaas lekkage van shampoo en een kapotte spuit, heb ze gemaild echt alles zat onder
ook vlekken gemaakt op onze bank.. hoop ze als ik weer iets meer mag doen met de tapijt cleaner er uit te krijgen
Hopelijk krijg je de vlekken er uit!
Er loopt een heel topic over Divoza met ook wel ervaringen van mensen dat bestellingen ook maanden later nog geen stap verder zijn. Hopelijk valt dat bij jou mee.