Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:20

Hier is 1 van de pakketjes die op vertraagde levering bij dpd stond nu toch aangekomen bij het pakketpunt dus kan ik zo ophalen :D de andere is nu 10 dagen onderweg en had ik eerder besteld dan de 2 pakketjes die ik inmiddels wel binnen heb := ik wacht het af, ben benieuwd of/ wanneer het komt.

Ania

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 10:32

Ik had gebruikte springschoenen online gezet. duidelijke foto's gemaakt, in de omschrijving gezet dat ze veelgebruikt zijn met gebruikerssporen. np was 30, vp 5. Meid biedt 3 euro, ik denk prima, weg ermee, zelfde dag nog verzonden zodat ze ze lekker snel had..
Krijg ik 3 sterren, met de opmerking "je had ze mogen schoonmaken".. er zaten inderdaad een paar plekjes op maar ze waren niet smerig ofzo.
Volgende keer gooi ik ze weg. ;(

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 11:25

Dpd staat voor Duitse Pakjes Dumpers toch?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:16

Aargh, ik heb nu een blazer ontvangen waar allerlei verschillende soorten vlekken in zitten. Dry clean only, dus ik kan 'm ook niet even in de was gooien. Ze had me aangeboden een bedrag terug te betalen, maar ik stuur het liever terug want ik vind het risico te groot. Dat kan niet, want vanaf morgen is ze langere tijd weg. Ze komt verder ook niet meer met een oplossing. Wat zouden jullie hiermee doen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:44

Balen zeg..... ik zou lekker je klacht open laten staan, als zij dan niet meer reageert krijg jij je geld teruggestort van Vinted met een beetje geluk.

Vraagje.... geen idee of iemand dat weet....? Mijn zus heeft een hele collectie van Disney films.... op videobanden.... := Is daar nog enige vraag naar of kan je die net zo goed weg kiepen....?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 20:17

Wegkiepen vrees ik. Hier in weggeefgroepen op fb komen ze regelmatig voorbij en zelfs gratis is hier geen interesse meer in…

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 20:40

Mijn geopende refund is ook nog niet beantwoord
Volgens vinted had ze 2 dagen de tijd om te reageren maar het is inmiddels 3,5 dag geleden maar nog steeds is het niet afgehandeld

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:07

Hier iets gekocht en nu mijn geld weer terug. Verkoper is al een tijd niet online geweest en dus te laat met versturen. Jammer zoiets.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:13

Zit er eigenlijk een max aan het aantal advertenties dat je mag hebben?

Ik heb best veel erop staan maar soms denk ik wel eens dat er een deel verwijderd is of zo? Dan zie ik kleding op zolder liggen die ik er zeker weten op gezet heb en die er niet (meer?) op staan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:36

Ik heb er 1000 artikelen opstaan :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 21:47

Wauw, dat is heel wat! Wat een werk om dat er allemaal op te zetten!

Hoe lang doen jullie er gemiddeld over om iets te verkopen? En zetten jullie het er na een bepaalde tijd weer opnieuw op of laten jullie het gewoon staan tot het verkocht is? Als je het er weer opnieuw op zet, na hoeveel tijd dan meestal?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 22:01

Alja schreef:
Ik heb er 1000 artikelen opstaan :+

Wow dat is echt veel!

Ik zet er mondjes maat wat op. Laatst 2 dingn verkocht dat er al bijna een jaar op stonden. Afzonderlijk van elkaar. Denk doordat ik iets nieuws erop had gegooid en ze dan m'n profiel in duiken?

Ik heb weinig zin om alles te verwijderen en weer terug erop te zetten. En na een tijdje breng ik ooo wel.eens spullen naar de kringloop en verwijder ik ze weer van vinted.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 23:01

deedee19 schreef:
Ik moet vandaag een pakketje met DPD naar Frankrijk sturen. Ik hou mijn hart vast. Eigenlijk ook in de advertentie gezet dat ik alleen binnen NL met DPD stuur, maar had er weer een die niet kan lezen. Dus ik dacht...nouja het is geen pakket van grote waarde, laat ik het maar weer eens proberen.

Hou er wel rekening mee dat het in andere landen ook wel anders kan heten, omdat het dan overgedragen gaat worden.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 23:13

Ik zet er ook elke keer een paar dingen op, vind het namelijk ontzettend saai werk om te doen

Vandaag weer 6 dingen er op gezet. Het verkoopt ook mondjesmaat, sommige dingen gaan verrassend snel en andere waarvan ik denk dat ze snel zullen verkopen staan er maanden op

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:05

Ik heb een groot kleding pakket voor mijn dochter gekocht uit Frankrijk. Alleen het is 3x niks: er missen items die wel op de foto stonden, de status is veelgebruikt ipv heel goed, en er zitten veel verschillende maten in.

Netjes met verkoper overeengekomen dat ik mag retourneren. Dit is voor het eerst voor mij dat iets niet bevalt.

Nu komen de verzendkosten voor mijn rekening, is dat normaal? Ik krijg dan alsnog een groot bedrag terug, dus wil hier wel mee akkoord gaan. Maar dan ben ik wel afhankelijk dat verkoper op ‘alles is oké’ klikt bij ontvangst en dat het pakketje goed verzonden wordt (mijn vertrouwen in dpd is niet heel hoog). Hoe zit dat als zoiets misgaat of is die kans niet zo groot?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 12:41

Ik heb eindelijk een deken verkocht die er al lang op staat. En daarna nog eentje die er 5 dagen op stond ofzo.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Hebben jullie ook al weken problemen dat een hoop verzend diensten niet beschikbaar zijn? _-:(

Ik ben ondertussen klaar met Vinted. Al weken kan ik bijna alle advertenties alleen nog maar DHL kiezen en zeker vanuit het buitenland is dat gewoon (te) duur.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:01

Ik heb vanavond nog 7 aankopen gedaan met vinted to go.
Moest van mezelf mijn favorieten lijst leger maken dus dan is kopen de beste manier :+

Ze zeggen dat de korting op het verzenden tot vanavond is maar ik weet niet als dat waar is

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

Ik heb zojuist ook iets gekocht met Vinted to go. Dat blouche jasje van Costes in het zwart, waar ik eeuwig spijt van had dat ik die niet gekocht heb in de winkel. Nu duimen dat ie past

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:39

Ik heb een tijdje om de haverklap gehad dat ik geen VintedGo kon kiezen, maar de laatste tijd gaat het juist prima.

Ik heb nu een Mondial pakketje dat op 7 oktober afgegeven is op een pakketpunt en volgens de T&T daar nog steeds ligt, ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:57

Het stomme is dat ik dan wel Vinted Go kan kiezen ergens veel verder weg. Maar niet bij ‘mijn’ punt.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:01

Suzanne F. schreef:
Het stomme is dat ik dan wel Vinted Go kan kiezen ergens veel verder weg. Maar niet bij ‘mijn’ punt.

Herkenbaar, dit heb ik nu ook soms bij Mondial Relay. Waarschijnlijk zijn die punten dan 'vol'?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:05

Hier elke keer weer korting bij VintedGo en mijn punt dus dat is ideaal. Alleen pakket bij hun dat al wekenlang door de distributie centrum ging maar het lijkt deze week bezorgd te worden bij koper.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:13

Ik had deze week voor de eerste keer denk ik een geweigerd pakje voor MR bij een punt. Ze zaten vol, hadden 6 zakken staan. Ik heb het idee dat in aanloop naar halloween, Black friday, kerst etc er nu al een verhoogde pakketstroom is. Alles wat ik sinds 1 oktober verkocht/gekocht heb is ook al langer onderweg.

Dat gezegd zijnde, oudere items kruipen hier toch gestaag de deur uit. Heb sinds eind augustus geen batches nieuwe dingen erop gezet en toch nog oudere stuks verkocht (oa 5 en 6 maanden oud).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:35

Dat heb ik ook, maar dat komt omdat mijn punt een week gesloten is