Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Gewoon wakker van de misselijkheid door de pijn in mijn rug. Misschien morgen toch maar de HAP bellen, want dit is niet uit te houden zo.
MarlindeRooz schreef:denisesilver schreef:Gewoon wakker van de misselijkheid door de pijn in mijn rug. Misschien morgen toch maar de HAP bellen, want dit is niet uit te houden zo.
Heb je dat nog gedaan?
Foaly schreef:MyWishMax schreef:Stomme ergernis, maar zoek al tijden een roltafel zoals die van IKEA. Die bekende. Ik vind ze alleen altijd te duur voor wat het is. Zag ik een tweedehandse, vragen se daar net zoveel voor als een nieuwe. Of als je geluk hebt 5 of 10 euro minder waardoor je nog steeds even duur uit bent
Op MP vind ik er wel wat voor 15 euro, maar dat moet maar net in de buurt zitten natuurlijk.
Irritant is het wel, herkenbaar ook
MarlindeRooz schreef:Ik ben de rattenkooi uit elkaar aan het halen.
Op zich een makkelijk klusje. Ware het niet dat een schroef doorgedraaid is en ik die niet los krijg. Schroef hoeft niet heel te blijven.
Geen enkele schroevendraaier of inbussleutel past. Tang lukt ook niet.
Accuboormachine heb ik niet.
Dus nu krijg ik hem niet uit elkaar. Kan ook pas morgen naar de bouwmarkt.
Bellatrix schreef:Zo benauwd buiten! Rondje gelopen en zeiknat. Dus maar gedoucht en nu ben ik weer fris.
Ik mag hopen dat het straks flink gaat regenen en het afkoelt.
Little_Gift schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ben de rattenkooi uit elkaar aan het halen.
Op zich een makkelijk klusje. Ware het niet dat een schroef doorgedraaid is en ik die niet los krijg. Schroef hoeft niet heel te blijven.
Geen enkele schroevendraaier of inbussleutel past. Tang lukt ook niet.
Accuboormachine heb ik niet.
Dus nu krijg ik hem niet uit elkaar. Kan ook pas morgen naar de bouwmarkt.
Proberen met de een plukje keukenpapier tussen de schroevendraaier en de kop van de schroef. Dat kan soms net het beetje grip geven die de schroevendraaier nodig heeft.