wel goedkoper uit dan vorig jaar, bij hetzelfde adres
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel goedkoper uit dan vorig jaar, bij hetzelfde adres
Gisteren mijn financiën gedaan en moest bij een paar dingen echt heel lang nadenken waarvoor het ook alweer was geweest... Dan zijn het ook niet heel belangrijke aankopen geweest denk ik dan 
foxy80 schreef:Ik laat altijd uitbetalen, er is toch geen minimum. Zo zie ik gelijk aan mijn rekening dat ik wat uitgeeft. Ik schrijf ook heel braaf alle vinted inkomsten over naar mijn spaarrekening.
Als je nu nog mail doet, krijg je het misschien nog geregeld? Sommige bedrijven zijn wel coulanter ivm jaareinde. En anders is het toch maar deze maand die je extra kwijt bent, toch?
Vetra schreef:Het was in elk geval een bewuste aankoop![]()
![]()
Ik zag op social media een video van iemand die tray bakes maakt en dan met een soort spraypompje de olijfolie eroverheen sproeit. Wat heel veel olijfolie bespaart (calorieën maar hier: ook kosten!).
Ik zie die best wel willen hebben! Beide doelen kan ik goed gebruiken haha.
Maar, valt dit dan onder No buy? Low buy? Gewoon onzin (+sowieso weer een voorwerp erbij in huis).
Hoe zien jullie dat?

![]()
Ik zag op social media een video van iemand die tray bakes maakt en dan met een soort spraypompje de olijfolie eroverheen sproeit. Wat heel veel olijfolie bespaart (calorieën maar hier: ook kosten!).
Maar, valt dit dan onder No buy? Low buy? Gewoon onzin (+sowieso weer een voorwerp erbij in huis).
Hoe zien jullie dat?
![]()
Hoe zien jullie dat?

Scheelt het wel de olijfolie uit en heb ik het toch niet zelf gekocht haha. Vetra schreef:Leuk om jullie verschillende visies over die olie-sprayfles te horen. Ik heb de middenweg bedacht; over een paar weken ben ik jarig dus ga het als cadeautje vragenScheelt het wel de olijfolie uit en heb ik het toch niet zelf gekocht haha.