Heel veel sterkte met het verlies van je geliefde kaartje fotolijstje… Heel verdrietig, veels te jong nog…
De kou is nu echt op m’n lichaam geslagen. Alles doet zeer..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Pfff vanavond kerstdiner.
Maar het plekje waar hij altijd ging schooien blijft leeg.
Ik zit er echt tegen aan te hikken om gezellig te doen, terwijl ik en de rest van het gezin zo'n verdriet heeft.
Britta31 schreef:Zit er niet een poort bij het verpleeghuis die op slot zit?Het mag niet meer,maar bij het tehuis van mijn moeder met dementie hadden ze de code zo moeilijk gemaakt dat de bewoners het niet konden onthouden(ik ook niet)Heeft je oom ook een briefje in zijn jas met zijn naam en waar hij woont?
denisesilver schreef:Het is hier koud, er tikt hier water in een emmer van het plafond, ik heb trek, en ik moet nog een ruime 3,5 uur werken voordat ik een paar dagen verlof heb. Denk dat ik mijn verlof met carnaval alvast maar ga inplannen. Heb ik iets om naar uit te kijken. Oh en ik heb een bepaald vleesgerecht in mijn hoofd, maar ik weet niet hoe het heet, of waar ik het van ken. Zit al de hele ochtend erover te malen wat dat nou was
fleurtjeuh schreef:denisesilver schreef:Het is hier koud, er tikt hier water in een emmer van het plafond, ik heb trek, en ik moet nog een ruime 3,5 uur werken voordat ik een paar dagen verlof heb. Denk dat ik mijn verlof met carnaval alvast maar ga inplannen. Heb ik iets om naar uit te kijken. Oh en ik heb een bepaald vleesgerecht in mijn hoofd, maar ik weet niet hoe het heet, of waar ik het van ken. Zit al de hele ochtend erover te malen wat dat nou was
Kan je het vleesgerecht beschrijven? Misschien kunnen we je helpen?
Waar at je het bij, wat was de consistentie van het vlees, was het sauzig of zat er saus bij, welke smaken herkende je, etc