Niet naar stal kunnen vanwege sneeuw en ijs onder de sneeuw is stom
xDenies
Geplaatst: 22-11-24 01:01
Weet je wat stom is? Dat Nederland altijd op zn gat ligt als er eindelijk een keer sneeuw is
Ik geniet volop! Heeeerlijk! Ik hou er van. Beter dan die achterlijke warme dagen waar mijn lijf en ik niet tegen kunnen. Maar dat mag ik dus nooit zeggen, (ook zo stom), maar als er dan eindelijk weer is waar ik wel goed op ga mag ik dat ook weer niet zeggen en moet ik t geklaag weer aanhoren. Stom
Kijk die blije bekkies (Dit was t begin van de sneeuw overigens)
Ja, maar ja.. Als er ijs onder de sneeuw ligt, je hoort dat het stuk grote weg naar stal waar je normaal 5 minuten over doet nu één rij met langzaam rijdende auto's is en je er 30 minuten over doet, en er overal al meerdere ongelukken gebeurd zijn, dan blijf je toch liever thuis als het niet per sé moet. Vooral als het maar 1 dag, hooguit 2 dagen zo is. Maar doe mij die stomme warmte maar Witte kerst en verder het hele jaar lekker warm mag van mij
Ik vind het dan weer stom dat het zo koud is en mensen hier helemaal happy mee zijn. Er is niks leuks aan een pijnlijk lijf, het continu koud hebben en astma die getriggerd wordt.
Ben allang blij dat ik thuis werk. Maar heb wel paarden, dus in winterslaap gaat niet.
Onesize kleding als je maat S hebt. Geen gezicht, bij mij dan! Veel te wijd.
Sherivey
Geplaatst: 23-11-24 08:33
Muppett schreef:
Onesize kleding als je maat S hebt. Geen gezicht, bij mij dan! Veel te wijd.
Precies dat!
Ilse_123
Geplaatst: 23-11-24 08:55
Het postNL droppunt hier in de stad is stom.
PostNL gaf via de mail aan dat er vertragingen waren en ze het pakket (al onderweg met de bezorger) niet konden leveren. Ze brachten het naar het dichtstbijzijnde droppunt. Prima, kan gebeuren.
Dat droppunt is alleen op werkdagen open van 11:00 tot 16:30. Ze bewaren het een week en sturen het anders terug naar de afzender. Hoe kan je je pakket ooit ophalen als je 5 dagen op locatie werkt?
Ja dat hartje, dat vind ik ook een raar ding. Ik vind het ook een vies ding op een of andere onverklaarbare manier, alsof het een stuk afgekauwd speelgoedje is dat dagen buiten in de regen heeft gelegen waarvan je moeder zou zeggen: dat je het niet mag oprapen want dat is vies.
rien10
Geplaatst: 23-11-24 17:05
Sherivey schreef:
noviceh schreef:
Dat stomme figuurtje van de Kruidvat reclame.
De zelfscan bij Kruidvat.
Hoezo schreeuwt dat zo??
Nou hè?
Niobe
Geplaatst: 23-11-24 17:17
Sherivey schreef:
noviceh schreef:
Dat stomme figuurtje van de Kruidvat reclame.
De zelfscan bij Kruidvat.
Hoezo schreeuwt dat zo??
Zo maar echt, ik schrik me steeds rot, ook al weet ik het
Wij hebben er twee op het dorp, de ene heeft een schreeuwende zelfscankassa, de ander heeft m zachter gezet (kan blijkbaar) T valt vast niet moeilijk te raden naar welke kruidvat ik het liefst ga