Wat krijg jij toch ongelooflijk veel op je dak zeg, en wat is die ex van jou een walgelijke vent!
Heel veel sterkte de komende tijd met alle onderzoeken en hopelijk kunnen ze je helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Tegenslag nummer zoveel. Hopelijk de laatste...
Gisteren slecht nieuws gehad in het ziekenhuis. Mijn hernia blijkt geen hernia te zijn, maar uitgezaaide lymfeklierkanker. 1 van de lymfeklieren is dusdanig opgezwollen dat die op de zenuwen drukt. Ook ontdekt dat ex niet alleen mijn paspoort achter gehouden heeft, maar ook brieven over een slecht uitstrijkje met verdachte cellen in 2018.
Volgende week ga ik alsnog voor de MRI en worden er afspraken gemaakt bij de oncoloog en de gynaecoloog.
Op dit moment weet ik even niet meer wat ik moet doen, hoe ik me voel en hoe het verder moet. Ik geef mij dit weekend om te treuren, boos te zijn en mezelf machteloos te voelen en vanaf maandag ga ik keihard vechten. De situatie papieren, uitkering en onderdak blijft ook gewoon doorlopen. Dat nu stop zetten heeft geen enkel nut naar de toekomst toe.
hagelslag schreef:Waar is je ex?
Zullen we met een boktbrigade even die kant op?![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik even mijn zwangere hormonen hun beloop laten gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder dollen,
Ik was eerst best sceptisch over dit topic.
Maar omdat ik zelf ook genoeg drama heb gehad door een ex in 2012.
Heb ik in stilte gevolgd ipv wat te zeggen.
Ik was blij dat het qua paspoort eindelijk gelukt was....
Maar dat dit er nog "even" bij komt...
Howly mowly
Malle_meid schreef:juval schreef:ah neee, hoeveel tegenslag kan een mens verdragen. Wat verschrikkelijk rot dit bericht. Heel veel sterkte met de verdere onderzoeken en behandeling.
Is er iets (geld?) waar we (bokt) je bij zouden kunnen helpen?
Hier wil ik ook wel aan bijdragen
Suzanne F. schreef:Ongelooflijk dit. Wat erg. Maar je had dus in 2018 al verdachte cellen bij de baarmoederhals begrijp ik? En nu uitgezaaide lymfeklierkanker? Dan heb je dus ook baarmoederhalskanker of begrijp ik het verkeerd? Stopt de berichtgeving dan na 1 brief? Belt er geen huisarts ofzo? Wat een bizarre wending dit. Afschuwelijk. Volgens mij is je ex strafbaar hiermee, maar goed daar doe je niks meer aan nu. Hopelijk krijg je snel je ID rond en kan je een uitkering aanvragen en goede zorg krijgen. Ik snap dat je je zorgen maakt over de toekomst ivm je zoontje. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.