Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrechtCarlos

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 08:26

Doet bucas mee met de 30% korting bij hypostore?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 08:29

Polar schreef:
Ik vind de opmerking terecht als het om dingen zou gaan die je enkele keren gebruikt en dan weggooit.
Maar als je een dekje koopt, of een rijbroek, of winterjas, of rijlaarzen en je gebruikt het goed tot het af is of totdat je het te koop zet op Marktplaats, dan is daar toch niks mis mee? :o
Of loop ik achter?

Er is ook niks mis mee en je mag het gelukkig helemaal zelf weten. :)

Als iemand een goede code vind voor yfood houd ik me aanbevolen!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 08:41

BrechtCarlos schreef:

dat hoop ik wel :Y)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:11

BrechtCarlos schreef:

Dat hoop ik ook! Daarop ben ik al even op aan het wachten. Ik heb 2 dekens nodig en dat zou lekker schelen. Zou mijn dierenarts ook mee doen aan BF met een rekening van koliek? :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:18

Weten jullie of Horze.nl meedoet met BF? Zag van de week een weatherbeeta deken voor 130€ en die was opeens €185,- -O- een dag later
Bij EJ en agradi hebben ze m niet in de goede maat helaas

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:31

Iemand een tip voor een warme lange jas? Hoeft niet perse het woord paard voor te staan. Zoek er 1 om warm in les te geven. En laat er nou net korting aan komen...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:38

Cioccolato schreef:
Iemand een tip voor een warme lange jas? Hoeft niet perse het woord paard voor te staan. Zoek er 1 om warm in les te geven. En laat er nou net korting aan komen...

Zalando, wehkamp, bonprix hebben ook allemaal diverse lange gevoerde winterjassen. Zag bij Zalando en wehkamp sowieso flinke kortingen voorbij komen.

Ook zou je bv bij merken als revolution race kunnen kijken voor een lange jas.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:40

Cioccolato schreef:

https://www.amazon.nl/dp/B0952C3YD5?ref ... title&th=1

Ik heb deze 3 jaar geleden gekocht. Geweldig fijne jas. Prijzen zijn per kleur verschillend.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:50

Gisteren al flink in geslagen bij HorseAdds. Jaar voorraad aan balancer en muesli. Had anders niet zo veel ingeslagen maar ivm de btw stijgingen scheelt dat toch weer heel erg veel...

Las laatst iets over oral-b opzet stukken, die heb ik echt nieuwe nodig. Iemand tips?

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:53

Bij epplejeck goede kortingen! Ook op bucas dekens zie ik.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 09:56

Cioccolato schreef:

Ik heb een lange, gewatteerde jas van Kjelvik gekocht bij Wehkamp in de aanbieding.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:07

nnicolex schreef:
Ik zoek nog een echt warme lekker zittende winter rijbroek. Geen rij legging. Ik heb die van de decathlon en die bevalt prima dus mocht er een geen andere fijne (deal) voorbij komen dan koop ik er daar nog wel 1 van.

Die van Zaczess zijn echt lekker warm. Heb ik vorige winter een legging van gekocht.
https://www.zaczess.nl/collections/winterbreeches

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:09

Cemlys schreef:
Waspoeder koop ik altijd in Duitsland in de aanbieding, grote persildoos voor 17euro ongeveer, staat voor 90 wasbeurten ongeveer

Voor wie niet naar Duitsland wil of kan rijden 4,5 kilo waspoeder (ook 90 wasbeurten) colorreus bij Bol.com 17,20

https://www.bol.com/nl/nl/p/color-reus- ... gKTKfD_BwE

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:15

PSvanLot schreef:
Cioccolato schreef:

https://www.amazon.nl/dp/B0952C3YD5?ref ... title&th=1

Ik heb deze 3 jaar geleden gekocht. Geweldig fijne jas. Prijzen zijn per kleur verschillend.

Die heb ik ook, heerlijk en waterdicht!
Ik heb er ook eentje in de kortere versie gekocht.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:15

SansaS schreef:
Polar schreef:
Ik vind de opmerking terecht als het om dingen zou gaan die je enkele keren gebruikt en dan weggooit.
Maar als je een dekje koopt, of een rijbroek, of winterjas, of rijlaarzen en je gebruikt het goed tot het af is of totdat je het te koop zet op Marktplaats, dan is daar toch niks mis mee? :o
Of loop ik achter?

Vind ik wel... tegenwoordig is bijna alles te scoren op marktplaats of vinted.. ik koop bijna niks meer nieuw. Veel duurzamer ook.

Beetje hypocriet, vind je niet? Iemand anders zal het toch nieuw moeten kopen voordat jij het tweedehands kan kopen. Hartstikke netjes dat je rekening houdt met het milieu en veel 2ehands koopt, maar zonder mensen die nieuw kopen is er ook geen 2ehands aanbod.

Ik zie liever dat mensen bewust aankopen en de aankopen ofwel afdragen/opmaken ofwel te koop aanbieden. Dat is in mijn ogen net zo duurzaam als 2ehands kopen.

Maar misschien is het beter om een apart topic aan te maken voor dit onderwerp :')

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:17

Ik zie zowel hier op bokt als elders vooral veel kopen kopen kopen omdat het kan ipv wat is echt nodig. Of dat mensen tig producten bestellen en zonder pardon bijna alles weer terugsturen. Heel duurzaam ja. Maar inderdaad daar kan beter een apart topic voor geopend worden :)
Laatst bijgewerkt door SansaS op 27-11-24 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Pallatin schreef:
Weten jullie of Horze.nl meedoet met BF? Zag van de week een weatherbeeta deken voor 130€ en die was opeens €185,- -O- een dag later

Kijk anders even bij paardenspullenshop of ruitersporthoeve. Ik weet niet welk model je zoekt en in welke maat natuurlijk.
Of misschien wachten op Dochorse/hypostore als die hem hebben.

Lavitabella

Ja graag een ander topic aanmaken anders mis ik hier de koopjes. :D

Bucas bij Epplejeck is echt al heel veel uitverkocht. Ik dacht even de halsters in te slaan. Ze hebben ook veel dekens ineens op vaste prijs gezet dus dan werkt de korting niet. 8)7

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:20

Zal er nog een betere aanbieding ergens komen dan 20% op pavo vital? Anders ga ik het vanavond bij de welkoop inslaan.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:32

Marjo schreef:
Beetje hypocriet, vind je niet? Iemand anders zal het toch nieuw moeten kopen voordat jij het tweedehands kan kopen. Hartstikke netjes dat je rekening houdt met het milieu en veel 2ehands koopt, maar zonder mensen die nieuw kopen is er ook geen 2ehands aanbod.

Ik zie liever dat mensen bewust aankopen en de aankopen ofwel afdragen/opmaken ofwel te koop aanbieden. Dat is in mijn ogen net zo duurzaam als 2ehands kopen.

Maar misschien is het beter om een apart topic aan te maken voor dit onderwerp :')

Eerst iemand hypocriet noemen en daarna zeggen dat het maar apart behandeld moet worden, is een beetje bijzonder.

Maar nee, het is niet hypocriet zolang het tweedehands aanbod nog dusdanig groot is, dat een flink deel na niet kunnen verkopen alsnog in de vuilnisbak belandt. Zodra de 2ehands markt zo klein wordt dat het vrijwel niet weggegooid wordt meer, wordt dat een ander verhaal en is nieuw kopen net zo duurzaam.

Je kunt het enigszins vergelijken met honden. Zolang geschikte honden die in het asiel zitten, in jouw land, ingeslapen worden vanwege overbevolking, is het diervriendelijker om een asielhond te nemen. Zoals bijvoorbeeld in de vs, waar ook raspups met grote regelmaat in de asiels terecht komen. Maar in een land als Nederland, waar praktisch gezien een asielhondentekort is en veel asiels wachtlijsten een ingevulde stapel formulieren hebben van mensen die op zoek zijn naar een asielhond binnen bepaalde grenzen (geen heftige gedragsproblemen, geen heftige gezondheidsproblemen, een bepaalde maatcategorie en een bepaalde vachtcategorie) waar ze eerst doorheen gaan of er toevallig al een passende match is in deze stapel voordat de hond uberhaupt op het internet komt (for some reason mag zoiets geen wachtlijst genoemd worden), is het kopen van een pup, mits uit goede omstandigheden (dus zonder het stimuleren van broodfok), en je deze aanhoudt tot zijn dood 100% net zo goed.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-24 10:37

Cioccolato schreef:

Judith beukema?
Zag iets voorbij komen op Facebook

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:38

Mizora schreef:
Marjo schreef:

Eerst iemand hypocriet noemen en daarna zeggen dat het maar apart behandeld moet worden, is een beetje bijzonder.

Maar nee, het is niet hypocriet zolang het tweedehands aanbod nog dusdanig groot is, dat een flink deel na niet kunnen verkopen alsnog in de vuilnisbak belandt. Zodra de 2ehands markt zo klein wordt dat het vrijwel niet weggegooid wordt meer, wordt dat een ander verhaal en is nieuw kopen net zo duurzaam.

Je kunt het enigszins vergelijken met honden. Zolang geschikte honden die in het asiel zitten, in jouw land, ingeslapen worden vanwege overbevolking, is het diervriendelijker om een asielhond te nemen. Zoals bijvoorbeeld in de vs, waar ook raspups met grote regelmaat in de asiels terecht komen. Maar in een land als Nederland, waar praktisch gezien een asielhondentekort is en veel asiels wachtlijsten een ingevulde stapel formulieren hebben van mensen die op zoek zijn naar een asielhond binnen bepaalde grenzen (geen heftige gedragsproblemen, geen heftige gezondheidsproblemen, een bepaalde maatcategorie en een bepaalde vachtcategorie) waar ze eerst doorheen gaan of er toevallig al een passende match is in deze stapel voordat de hond uberhaupt op het internet komt (for some reason mag zoiets geen wachtlijst genoemd worden), is het kopen van een pup, mits uit goede omstandigheden (dus zonder het stimuleren van broodfok), en je deze aanhoudt tot zijn dood 100% net zo goed.

Als jij nou de twee Dominick dekens koopt die ik op marktplaats heb staan, dan koop ik nieuwe dekens die mijn nieuwe paard wel passen :))

Epplejeck heeft ook hele fijne outdoor laarzen in de sale met 50% korting. Ik hoop dat Pharmahorse nog iets van black friday gaat doen. Ik sla nu ook de supplementen groter in dan normaal met de kortingen en het oog op de BTW stijging.

Magnesiumcitraat was het goedkoopste bij Pharmox (3kg voor €52, gratis verzenden). Genoeg voor 300 dagen voor één paard. Zij hebben nu 25% korting op hun hele assortiment.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:38

manzano schreef:
Pallatin schreef:

Kijk anders even bij paardenspullenshop of ruitersporthoeve. Ik weet niet welk model je zoekt en in welke maat natuurlijk.
Of misschien wachten op Dochorse/hypostore als die hem hebben.

Gaat om de comfitec high neck lite. Helaas heeft hypostore die niet. Die tussenmaat 150/200 is lastig te krijgen. Ik houd de site van horze maar in de gaten misschien heb ik mazzel en verlagen ze de prijs weer

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:40

Cioccolato schreef:

Ik heb er 1 van kramer, kan je wel mee rijden, maar nadat ik al jaren verschillende lange jassen geprobeerd heb is dit de 1e waar ik echt warm in blijf. En zonder 200 plus euro uit te geven. Ze hebben meer modellen, ik heb de davos 2, wel maar kleiner als eigen maat. Maat en echt lang en warm

EJ vind ik echt vreselijke winkel tegenwoordig met hoeveel ze uitsluiten van acties. Ineens wordt alles vaste prijs, alleen online en noem maar op. Maar divoza heeft ineens amper nog assortiment en als je iets besteld krijg je nooit meer iets te horen. Ik zot nog te wachten op het annuleren van een bestelling van meer als 6 maanden geleden waar ik ook tegoedbon heb ingeleverd. Dat tegoed wil ik terug hebben, maar alles wat ik nodig heb kan ik niet bestellen want niet op voorraad en zij kunnen zogenaamd bij die leverancier dat artikel niet meer krijgen want op. Elke andere zaak kan het wel
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 27-11-24 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 10:42

Iemand bij ESN besteld hier toevallig? Hoe lang duurde het bijwerken van de tracking? Ik heb maandagmorgen besteld, maar na een bevestiging is er geen tracking meer geupdate. Nou is het nu pas woensdag en waarschijnlijk druk dus ik wil ook niet meteen de zeurende klant uithangen. Dus ik dacht eens even peilen hoe lang het bij anderen duurde.