Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
denisesilver schreef:Sterkte aan iedereen die in de lappenmand zit.
Ik had geen uitnodiging gehad voor de bruiloft van m'n neef. Mijn ouders en zus en haar gezin wel. Het is nu al de zoveelste keer dat er maar wordt aangenomen dat ik op uitnodiging van mijn ouders mee kom. We wonen met drie gezinnen op hetzelfde terrein, maar wel in aparte woningen. Nu stuurde mijn neef dus een appje of ik kon doorgeven of ik kwam, en had toen toch wel heel even de neiging om te zeggen dat ik van niet wist/geen uitnodiging heb gehad.
Heb er geen flikker zin in en ik ga ook geen vrij vragen. Ze zien me 's avonds wel verschijnen.
denisesilver schreef:Sterkte aan iedereen die in de lappenmand zit.
Ik had geen uitnodiging gehad voor de bruiloft van m'n neef. Mijn ouders en zus en haar gezin wel. Het is nu al de zoveelste keer dat er maar wordt aangenomen dat ik op uitnodiging van mijn ouders mee kom. We wonen met drie gezinnen op hetzelfde terrein, maar wel in aparte woningen. Nu stuurde mijn neef dus een appje of ik kon doorgeven of ik kwam, en had toen toch wel heel even de neiging om te zeggen dat ik van niet wist/geen uitnodiging heb gehad.
Heb er geen flikker zin in en ik ga ook geen vrij vragen. Ze zien me 's avonds wel verschijnen.
Tancreda4 schreef:denisesilver schreef:Sterkte aan iedereen die in de lappenmand zit.
Stonden er op de uitnodigingen niet ook jullie namen?
Wakker geworden met hoofdpijn. Bah.
Jasmijn schreef:Ik ben door ge migraine niet in sttsst te lopen.dat heb ik soms wel eens.
Ik ben wel tig bed uit bed gevallen en kon er niet meer in komen.
Tevens tussen de bedden ingevallen. En helemaal niet meer overeen komen.
Ik voel me bont eb blauew en geschaatst al valt het in het echt denk ik wel mee.
Normaal duurt her 1 dag maar ik ka steeds nier lopen.
En moet nu toch echt naar de wc moeten.
Drinken kan ik ook niet sinds gisterenochtend dus het valt mee maar ik ga maar eens op avontuur.
De kat voor glhet eerst buiten de slaapkamer want die blijven maar dingen onder het bed uithalen.
juval schreef:Jasmijn schreef:Ik ben door ge migraine niet in sttsst te lopen.dat heb ik soms wel eens.
Ik ben wel tig bed uit bed gevallen en kon er niet meer in komen.
Tevens tussen de bedden ingevallen. En helemaal niet meer overeen komen.
Ik voel me bont eb blauew en geschaatst al valt het in het echt denk ik wel mee.
Normaal duurt her 1 dag maar ik ka steeds nier lopen.
En moet nu toch echt naar de wc moeten.
Drinken kan ik ook niet sinds gisterenochtend dus het valt mee maar ik ga maar eens op avontuur.
De kat voor glhet eerst buiten de slaapkamer want die blijven maar dingen onder het bed uithalen.
ik vind dit toch wel een zorgelijk bericht. Hoe gaat het nu?
Cambionn schreef:Gisteren operatie gehad om een ganglion uit mijn hand te verwijderen. Nu dus pijn in mijn hand wat enkel te doen is met pijnstillers die maar een paar uur werken. En moet hem omhoog houden, ook als ik slaap. Slaapt best wel rot kan ik je zeggen. Vervolgens zijn er in de ochtend bouwvakkers ofzo bij de directe buren die al rond 6 uur de radio aanzetten. En de huizen in onze historische binnenstad zijn niet heel geluidsdicht kan ik je zeggen.
Ik heb dus niet heel lekker geslapen/ben niet heel fijn wakker geworden zeg maar.
Telpeva schreef:Ik heb het nu idd maar met een extra kussen hoger dan mijn hoofd gelegd, dus vooral horizontaal/diagonaal maar hoger dan de rest van mijn lichaam. Dat lijkt voor de wond prima te zijn gegaan, maar ik ben gewoon een moeilijke slaper kwa positie dus is lastig om zo in slaap te komen en te blijven. Was niet mijn beste nachtrust dus.Cambionn schreef:Hoe hoog is hoog houden met slapen? Ik heb zelf een tijd geslapen met een extra hoofdkussen tussen de armen in zodat de aangedane arm op dat kussen ligt. Dan ligt het meer horizontaal ipv naar beneden, misschien dat zoiets voor jou ook werkt?Gisteren operatie gehad om een ganglion uit mijn hand te verwijderen. Nu dus pijn in mijn hand wat enkel te doen is met pijnstillers die maar een paar uur werken. En moet hem omhoog houden, ook als ik slaap. Slaapt best wel rot kan ik je zeggen. Vervolgens zijn er in de ochtend bouwvakkers ofzo bij de directe buren die al rond 6 uur de radio aanzetten. En de huizen in onze historische binnenstad zijn niet heel geluidsdicht kan ik je zeggen.
Ik heb dus niet heel lekker geslapen/ben niet heel fijn wakker geworden zeg maar.
Dit idee, maar dan gewoon met een hoofdkussen. Een (wat grotere) handdoek oprollen en je arm en hand daarop leggen kan ook werken
https://www.amazon.nl/Zijslaper-kussen- ... H5BTG?th=1
Cambionn schreef:Ik heb het nu idd maar met een extra kussen hoger dan mijn hoofd gelegd, dus vooral horizontaal/diagonaal maar hoger dan de rest van mijn lichaam. Dat lijkt voor de wond prima te zijn gegaan, maar ik ben gewoon een moeilijke slaper kwa positie dus is lastig om zo in slaap te komen en te blijven. Was niet mijn beste nachtrust dus.
Op de papieren van de dokter hebben ze een hele constructie met 2 kussen en opgerolde handoeken getekend om hem horizontaal omhoog te houden, maar zo ga ik echt niet kunnen slapen. En geen fatsoenlijke nachtrust is ook niet bevorderlijk voor genezing, dus ja.
[ [url=m/0LQfkv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is gelukkig maar 3 dagen zo, en het gaat ook wel rap beter kwa genezing gelukkig. Zaterdag middag mag het verband eraf en mag ik theoretisch alles weer doen ermee mits dat ook lukt met de wond, zolang ik maar wel de wond schoon hou, niet week, en afplak met een pleister ofzo.