Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Lastig met werk idd, maar wie weet kan je een dienst omgooien?
Ga je de 20e ook direct over, of eerst nog klussen en daarna verhuizen?
Zou die 2 dagen bewaren voor rondom de daadwerkelijke verhuizing,en misschien komt dat dan ook beter uit met de planning op je werk ?
Heb je voor je huidige woning niet ook nog een opzegtermijn van een maand?
Marcella schreef:Ik snap het wel en wie weet vind je wel in de tussentijd een andere woning.
karuna schreef:Oh goed nieuws ga je accepteren? In ieder geval 11 maanden onder de pannen, daarna zie je wel weer.
Bellatrix schreef:Maar je gaat het accepteren zie ik. Deel je straks wel foto's met ons? En waar is het eigenlijk?
Femke_Tweety schreef:Marcella schreef:Ik snap het wel en wie weet vind je wel in de tussentijd een andere woning.
Dat kan, of ik kom erachter dat op een vaste plek wonen niet meer bij me past (is echt een optie waar ik ook rekening mee hou) en na 11 maanden weer een mobiele oplossing.
Dit jaar is mobiel sowieso even niet ideaal omdat er heel veel ziekenhuisafspraken aankomen komende maanden.
Mobiel/camperwonen is super goed te doen in bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk, Spanje.
Maar in Nederland niet, Nederland is er qua regels en voorzieningen echt niet geschikt voor.
En komend jaar zit ik vanwege al die ziekenhuisafspraken toch heel erg vast aan Nederland.
Dus nu 11 maanden even een vaste plek is om heel veel redenen ideaal.karuna schreef:Oh goed nieuws ga je accepteren? In ieder geval 11 maanden onder de pannen, daarna zie je wel weer.
Waarschijnlijk wel, vanmiddag meer duidelijkheidBellatrix schreef:Maar je gaat het accepteren zie ik. Deel je straks wel foto's met ons? En waar is het eigenlijk?
Almkerk,
Wijk de Ster.
Is een wijk met allemaal seniorenwoningen (uit 1979) die dus gesloopt gaan worden. 1 woonlaag, plat dak.
Allemaal 'hofjes' met steeds 5 of 6 woningen waarvan de voordeuren op een soort gemeenschappelijk pleintje uit komen.
Het heeft op een gekke manier wel iets van vakantiewoningen op een vakantiepark.
Voor een idee kun je google streetview het beste instellen op De Ster 10, Almkerk.
Voor een overzicht van de wijk is sateliet weergave t handigst.
(Streetview werkt niet ín de wijk, alleen aan de rand van de wijk)
Ik heb uiteraard foto's, maar er stonden nog wat spullen binnen van de mensen die eruit gaan, dus die deel ik uit fatsoen even niet online.
Ik heb wel een plattegrond van de basisindeling van die woningen, voor een idee.
Klopt voor mijn huisnummer vrijwel volledig, alleen is de deur van de woonkamer naar buiten aan de andere kant van het kozijn (midden van gevel, kant van de slaapkamer ipv hoekkant)
Ik vind de indeling best heel prima.
Het is serieus wel een leuk huisje.
[ Afbeelding ]
tiwi1969 schreef:En ik ben aan een woonramp ontsnapt, mijn ex zwager heeft het huis naast mij aangeboden gekregen. Gelukkig was hij zo verstandig deze af te wijzen. Gelukkig zag hij ook dat dat geen slim plan was.