https://www.horze.nl/brand-sale/mountai ... 32985.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:Texas02 schreef:Ik twijfel of ik de Equestrian Stockholm Mahogany Glimmer daar maar bestel met 25% korting nu EJ mijn bestelling geannuleerd heeft. Ze hadden hem gisteren met 50% korting bij EJ en toen ik bestelde was er nog genoeg op voorraad, maar toch geannuleerd
Mijn Kentucky beschermers ook geannuleerd door EJ. Zo stom
Fem schreef:Mijn bestelling van hypostore is volgens de PostNL app gisteren bezorgd toen we niet thuis waren (in de brievenbus, lijkt me sterk met outdoorlaarzen). Dus hopelijk komen ze boven water, anders morgen even bellen of even bij de overburen vragen (dat wordt op zondag niet op prijs gesteld hier).
Maar baal dus echt van dit soort acties van PostNL.
SjonnieZ schreef:Fem schreef:Mijn bestelling van hypostore is volgens de PostNL app gisteren bezorgd toen we niet thuis waren (in de brievenbus, lijkt me sterk met outdoorlaarzen). Dus hopelijk komen ze boven water, anders morgen even bellen of even bij de overburen vragen (dat wordt op zondag niet op prijs gesteld hier).
Maar baal dus echt van dit soort acties van PostNL.
Heb je geen mail ontvangen van post nl met de instructie waar het is afgegeven? Die kreeg ik nl wel.
Fem schreef:SjonnieZ schreef:Heb je geen mail ontvangen van post nl met de instructie waar het is afgegeven? Die kreeg ik nl wel.
Nee, er staat letterlijk:
[ [url=m/5CjK0K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor zover ik weet passen laarzen niet door de brievenbus![]()
SjonnieZ schreef:Fem schreef:
Nee, er staat letterlijk:
[ [url=m/5CjK0K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor zover ik weet passen laarzen niet door de brievenbus![]()
Ik kreeg ‘s avonds pas een mail dat het pakketje op nummer x was afgegeven.
Mss komt deze bij jou ook vanavond nog.
Kimberley_ schreef:amandananana schreef:Ik baal, de bucas hals die ik had besteld was te groot, maar ze zijn nu nergens meer op voorraad en het wordt superkoud volgende week
Ook niet bij ej? Ik heb net nog de smartex hals besteld is gewoon op voorraad.
Kimberley_ schreef:amandananana schreef:Ik baal, de bucas hals die ik had besteld was te groot, maar ze zijn nu nergens meer op voorraad en het wordt superkoud volgende week
Ook niet bij ej? Ik heb net nog de smartex hals besteld is gewoon op voorraad.