Koper schreef:Ik denk dat die schoenen bedoeld zijn om de drager dichter bij de betekenis achter de merknaam te brengen
Japans concept. Gaat waarschijnlijk heel ver terug in de tijd. Ik weet in elk geval dat Japanse soldaten ze tijdens WO2 droegen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snadrem schreef:Misschien wil je ons even in je leerzame reis meenemen, zonder dat ik de komende dagen reclames krijg voor paardenkuisheidsgordels
Telpeva schreef:Snadrem schreef:Misschien wil je ons even in je leerzame reis meenemen, zonder dat ik de komende dagen reclames krijg voor paardenkuisheidsgordels
Ik heb de gok voor je genomen, ik kan vertellen dat het geen kuisheidsgordel is maar een buttplug voor paarden die tijdens (een race? En/of andere sport? Ik weet het zelf ook niet) blijkbaar lucht zuigen aan de achterkant ofzo.
Mijn Google was nog wel zo vriendelijk om alleen productfoto's te tonen, geen foto's van zo'n ding in gebruik. Bizar toch wat mensen al niet verzinnen
Telpeva schreef:Ik heb de gok voor je genomen, ik kan vertellen dat het geen kuisheidsgordel is maar een buttplug voor paarden die tijdens (een race? En/of andere sport? Ik weet het zelf ook niet) blijkbaar lucht zuigen aan de achterkant ofzo.
Mijn Google was nog wel zo vriendelijk om alleen productfoto's te tonen, geen foto's van zo'n ding in gebruik. Bizar toch wat mensen al niet verzinnen
prompter schreef:Als het een hengst was, dan was het een ballennetje hoor Koper, het zijn de merries die lucht aanzuigen
Farjen schreef:Haha sorry voor de rare vondst op Facebook![]()
Een buttplug voor paarden, serieus??
Trouwens, ik kwam weer 1 tegen.
Een echte winterbroekEn voor de muts haalden ze inspiratie in de paardensport
[ [url=m/N18Xos.png]Afbeelding[/url] ]