Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:44

daffieduck83 schreef:
Gerardyolo schreef:
Uo: wafelkruimels zijn beter dan een echte stroopwafel.

Meestal ben ik dat met je eens, maar als je een keer in de buurt van Gouda bent, dan zijn de stroopwafels van Markus of Van den Berg wel echt aan te raden.

Die van van den berg ken ik, dat echt het lekkerste dat ik ooit gegeten heb… :9
Nu heb ik honger.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:02

Schop omhoog voor de gratis sushi

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:10

Ja maar we moeten op een scavenger hunt >;)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:49

Moderatoropmerking:
we zien hier met enige regelmaat verwijzingen naar topics en/of bokkers voorbij komen al dan niet heel mooi verpakt om ze algemeen te laten zijn. Willen jullie ervoor waken dat bespreken van bokkers niet is toegestaan zoals ook in de openingspost te lezen is. Laten we het leuk houden voor iedereen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 01:43

Hmm een post van een moderator. Heb ik weer drama gemist vandaag?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 02:12

Viel wel mee dacht ik

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:22

Nee, ik kan hem ook niet helemaal plaatsen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:24

Lijkt me sterk dat het alleen vanwege gastendoekjes topic is :? Dat ding is van bijna 20 jaar geleden namelijk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:27

Fly_high schreef:
Lijkt me sterk dat het alleen vanwege gastendoekjes topic is :? Dat ding is van bijna 20 jaar geleden namelijk

Ik denk wel dat dat m is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:37

Als we geen algemene UOs meer mogen plaatsen die misschien ook betrekking kunnen hebben op Bokt, kunnen we net zo goed het topic sluiten, want vrijwel alles heeft ook betrekking op (mensen op) Bokt. :') Slecht taalgebruik, verhalen met TMI, religie, vreetschuren wel of niet, onopgevoede honden, gekke kruisingen tussen honden die dan ineens een leuk-klinkende naam krijgen, om maar even een wat onderwerpen van de laatste paar pagina's aan te halen.

Afgezien van inderdaad de link naar de gastendoekjes, zie ik hier namelijk ook niets dat direct te herleiden is naar een bepaalde reactie of een bepaald topic op Bokt. Voor de meeste dingen geldt vooral 'wie de schoen past trekke hem aan.' En het gastendoekjestopic wordt hier op eenzelfde manier besproken als andere Boktklassiekers (zei er iemand groentesoep? :+ ) in andere topics, waar dat wel gewoon wordt toegestaan. Als jullie als mods het "met enige regelmaat" zien, kunnen jullie denk ik ook wel concreet aangeven om welke reacties het dan gaat. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:47

Ik denk het reageren in de 3e persoon. Dat kwam natuurlijk wel direct na een post waar dat gebeurde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:50

MyWishMax schreef:
Ik denk het reageren in de 3e persoon. Dat kwam natuurlijk wel direct na een post waar dat gebeurde.
En ook iets over begrijpend lezen en vulvafoto's van merries, maar dat zijn imo dus goede voorbeeld van iets wat je heel algemeen op social media tegenkomt en óók op Bokt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:58

Zeker waar.

Ik snap het melktesten ook echt niet. Vooral niet als er helemaal nog geen andere tekenen zijn. Er zijn zoveel andere manieren waarbij je er niet telkens aan hoeft te zitten, die je alsnog moet gebruiken naast die testen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:04

MyWishMax schreef:
Zeker waar.

Ik snap het melktesten ook echt niet. Vooral niet als er helemaal nog geen andere tekenen zijn. Er zijn zoveel andere manieren waarbij je er niet telkens aan hoeft te zitten, die je alsnog moet gebruiken naast die testen...
Ja, precies en dat is dus iets wat in de paardenwereld toch vrij regelmatig gebruikt wordt, en dus ook op Bokt voorbij komt. Mogen we dat dan niet meer bespreken? Want dan kunnen we elke paard- of huisdiergerelateerde discussie in dit topic wel verbieden. := Ook op Bokt zitten immers mensen die hun sperriem dichtsnoeren, hun kat buiten laten lopen in de tuin van anderen en een onopgevoede hond hebben.

Het is ook niet bepaald zo dat de deelnemers aan dit topic na een mening als deze uitzwermen over FA en in elk topic en masse bovenop de TS duiken om te zeggen hoe belachelijk ze bezig zijn (het "pestgedrag" waar in de OP aan gerefereerd wordt), want nogmaals: dit is veel breder dan alleen Bokt. Ook hiervoor geldt: wie de schoen past trekke hem aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:17

Excuses voor mijn flauwe post, eerder in het topic! B-)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:22

Mkango schreef:
MyWishMax schreef:
Zeker waar.

Ja, precies en dat is dus iets wat in de paardenwereld toch vrij regelmatig gebruikt wordt, en dus ook op Bokt voorbij komt. Mogen we dat dan niet meer bespreken? Want dan kunnen we elke paard- of huisdiergerelateerde discussie in dit topic wel verbieden. := Ook op Bokt zitten immers mensen die hun sperriem dichtsnoeren, hun kat buiten laten lopen in de tuin van anderen en een onopgevoede hond hebben.

Het is ook niet bepaald zo dat de deelnemers aan dit topic na een mening als deze uitzwermen over FA en in elk topic en masse bovenop de TS duiken om te zeggen hoe belachelijk ze bezig zijn (het "pestgedrag" waar in de OP aan gerefereerd wordt), want nogmaals: dit is veel breder dan alleen Bokt. Ook hiervoor geldt: wie de schoen past trekke hem aan.

Ja precies. Soms lees je ergens iets en weet je meteen weer een uo. Ik onthoud niet waar ik dingen zie, dus soms kan dat best een topic zijn waar ik net gelezen heb. Maar ook andere kanalen.
En dat is niet gericht op 1 persoon, juist in het algemeen dan.

Dus dat hele specifieke UO niet kunnen, snap ik. Als er maar 1 voorbeeld van op bokt te vinden is en het niet anders kan als daarover gaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:32

Duiven zijn leuk, en ik vind het niet erg dat ze mijn tuin vol schijten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:33

Telpeva schreef:
Duiven zijn leuk

Ja dat is echt een UO wat mij betreft! -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:35

Ja he ik dacht ik gooi hem er maar even in :)) even wat luchtigers.
De enige vogels waar ik niks mee heb en alleen afkeer voor voel dat zijn meeuwen, maar dat is denk ik geen UO

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:36

Eens, duifjes <3

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:42

Ik heb sinds een week twee jonge duiven en hun ouders in de boom voor mijn woonkamerraam zitten. Zo lief! Ze zijn het nest uit, maar worden nog gevoerd. Soms vliegen de jonkies ook mee, maar meestal zitten ze in de boom.

Kijk nou hoe schattig? <3 twee jonkies en een van de ouders aan het doezelen.
Afbeelding

Ik had eerst niets met stadsduiven, maar ze zitten dus in de stad omdat het eigenlijk berg/rotsvogels zijn. Sindsdien vind ik ze ook leuk. Tortelduifjes heb ik altijd al leuk gevonden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:46

Ik vind duiven ook leuk, ze zijn zo hilarisch dommig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:47

O echt, ik vind duiven de horror! Ze zitten vaak langs de bak hier thuis en gegarandeerd dat de paarden daar minstens een keer van schrikken. Terror dingen! }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:50

In den Haag eten ze altijd je borrelnootjes op -O- . Op het terras dan. Mijn enige horeca-ervaring bestond voor een verrassend groot gedeelte uit klanten (en hun eten) beschermen tegen duiven :+ .

Erger nog dan zeemeeuwen.

Kleurt mijn mening over duiven wel enigszins, maar al met al vind ik alle diertjes lief :D . Ook zeemeeuwen en duiven.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 10:54

Niobe schreef:
Ik vind duiven ook leuk, ze zijn zo hilarisch dommig

Ja, ik vind ze een beetje de labradors onder de vogels.