Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:46

Jongste kat nog steeds weg/foetsie. Buiten wezen lopen met mijn, maar ook niks opgeleverd.

Weet het even niet meer.. ;(

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:00

Weet je zeker dat ze buiten is?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:06

Marcella schreef:
Jongste kat nog steeds weg/foetsie. Buiten wezen lopen met mijn, maar ook niks opgeleverd.

Weet het even niet meer.. ;(

:knuffel:
Kattenbak misschien buiten zetten? Morgen weer verder zoeken met een bakje eten maar ik hoop dat die dan al terecht is

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:08

Stond er dan een deur open Marcella? Of kan ze ergens in huis in, achter of onder gekropen zijn? Ik hoop dat je haar vindt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:09

Op zoek naar een kamer, man beweerde bij hoog en bij laag dat ik niet de single à £80 per week wilde, want ik ben een vrouw, dus ik wil veel ruimte voor spullen, maar de double à £120 per week. Dus ik zeg vandaag dat dat hem niet gaat worden, want die plaats ligt 20mijl bij mijn werk vandaan en dat wordt met de brandstofkosten erbij wel erg gortig. Krijg ik zo’n heel zure reactie dat ik voor mijn budget niks ga vinden. Echt, wordt volwassen. :roll: Ik ga toch geen £280 per maand extra betalen voor m’n reiskosten + een half uur reistijd als ik voor hetzelfde geld een kamer kan huren op loopafstand van kantoor? :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-06-22 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:09

Binnen is ze 100% zeker niet. Dus bij iemand verstopt opgesloten geraakt op de galerij (zou ik wel knap vinden, maar niet onmogelijk). Slaap om die reden vanavond met deur open. De andere 2 zijn wel te vertrouwen met mocht ze zich melden en Blue hoort haar dan kom die mij wakker maken. Die zou dus ook bij een deur gaan miauwen mocht ze opgesloten zitten.

Dus daarom ook 100% zeker dat ze niet in huis is. Dus ergens op de galerij of van 4 hoog naar beneden gesprongen.

Blue loop wel miauwend rondjes te lopen door huis om te zoeken. Die 2 spelen altijd samen.

Kattenbak staat buiten beneden bij een rustige zijdeur. Waar we ook naar buiten gingen als we gingen wandelen (nog maar 2x gedaan).

Balkondeur stond open wegens lekker weer. Balkon is afgezet met kattennet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:26

maralyn schreef:
Rawr schreef:
Dat ik letterlijk elke keer als ik bij Ikea ben vergeet dat die grote pakketten mee moeten in m'n f*cking kleine koekblik.

Drie kwartier rijden met een stuur in de buik en het hoofd bijna tegen de voorruit... :

Whahaahah you are screwed. :')

Ik heb honger. En dat heb ik momenteel veel... En als ik voor het slapen gaan niet iets wat zwaar is op de maag eet, zoals kwark ofzo, lig ik de hele nacht wakker.

Kaas is ideaal dan. Snijd altijd een dik plak af.
(Brinta is mijn ontbijt, dan raak ik in de war _O- )

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:30

hagelslag schreef:
maralyn schreef:

Whahaahah you are screwed. :')

Ik heb honger. En dat heb ik momenteel veel... En als ik voor het slapen gaan niet iets wat zwaar is op de maag eet, zoals kwark ofzo, lig ik de hele nacht wakker.

Brinta eten, daar slaap ik goed op

Goede tip. Zojuist een bakkie gegeten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 00:30

Dat ze hier verderop net met bongo's ofzo in de tuin bezig waren en zo heel hoog, schril gillen!
Sorry hoor maar dan heb je echt schijt aan iedereen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 02:49

Kan niet slapen.Weer gepiekerd over mijn moeder.Waarom toch,ze heeft nu rust.Ik luister nu naar het gekwaak van de kikkers en de smak en bries geluiden van mijn paarden .

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 05:03

Vriend die laat naar bed komt, me ieder uur wakker houd en er voor heeft gezorgd dat ik nu klaar wakker ben. Mijn wekker gaat over 45 minuten ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 05:40

Helaas nog steeds geen kat.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 06:45

Marcella schreef:

De meeste plaatsen hebben een ‘katten Facebook’ mensen uit de buurt die meekijken als er vermiste of gevonden katten zijn, ik zit ook in de plaatselijke hier en laatst nog een kat gevonden die al een maand weg was. Ook gelijk aanmelden bij amivedi, sterkte.

Ik erger me aan het feit dat mijn iPhone 13 dus niet standaard met oplader komt, nog 6%…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:13

Ideaal, zo'n universele oplader. Ik heb er een die past op m'n vorige telefoons, huidige telefoon en laptop. USB-C <3.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:17

Britta31 schreef:
Kan niet slapen.Weer gepiekerd over mijn moeder.Waarom toch,ze heeft nu rust.Ik luister nu naar het gekwaak van de kikkers en de smak en bries geluiden van mijn paarden .

Geen idee of het iets voor je zou kunnen zijn maar wellicht is rouwverwerking iets? :+:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:42

chanicha schreef:
Ineke2 schreef:
Belachelijk druk gehad op het werk vandaag.
Daarnaast flinke ergernis van mijn opleiding. Eigenlijk al van zaterdag. De beoordelaar van mijn juridische schrijfexamen kreeg schijnbaar het door mij ingeleverde document niet geopend.
Kreeg ik een 1 met als commentaar dat ze contact op ging nemen met de administratie, omdat ze het document niet geopend kreeg.

Ik heb daarop meteen een mail gestuurd naar mijn opleiding dat ik het er niet mee eens ben en zeker niet de juiste gang van zaken vind.

Vanmiddag in mijn pauze gebeld met de opleiding en mijn klacht neergelegd. De medewerker aan de telefoon gaf mij gelijk. De beoordelaar heeft nog tot 1 juli om mijn examen te beoordelen + de medewerker aan de telefoon kon mijn document gewoon openen ( is een pdf-bestand )… De beoordelaar had éérst contact op moeten nemen met de administratie, er is immers nog zat tijd om te beoordelen.
De 1 is teruggedraaid en het examen staat weer op “ nog in afwachting van een cijfer “
Pff stress weer dit… Kon ik echt gebruiken “ not “.

Jeetje wat een hurk zeg :oo
Goed gehandeld door te gaan bellen, ben benieuwd met wat voor een cijfer ze gaat komen :j

Ik heb een 6,5 voor mijn juridische schrijfopdracht.
Enigszins teleurgesteld wel, maar goed ik heb het gehaald. Het commentaar was minder punten aantippen en van degene die je uitkiest zorgen voor meer diepgang.
Ik mocht maar maximaal 3 A4 schrijven.

Mijn docent had ik voor ik het examen ingeleverd heb, om feedback gevraagd.
Die heeft NIETS gezegd over meer diepgang / minder punten.

Dat vind ik dan wel jammer.

Het zij zo. Ik ga in elk geval met een voldoende op zak op vakantie zaterdag *\o/*

Marcella ik hoop dat je kat snel terug is, sterkte hoor.

Tova bij zulke ergernissen ben ik zo blij dat ik alleen woon :') :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:53

Aan die sukkel van een collega die met zijn vieze pisvingers overal aan zit.

Vieze droeftoeter :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 07:56

Dat mensen menen enorm hard te moeten praten in de trein. Dat is op elk tijdstip storend, maar nu al helemaal. Wil eigenlijk helemaal geen koptelefoon met muziek op maar kost minder energie dan naar het getoeter van andere mensen luisteren.. -O-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:22

Dat mensen in een stilteruimte gaan zitten om daar even rustig te bellen. Niet alleen bellen, maar facetimen op speaker met een kind van 3. Meid… :roll:

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:27

Eapy schreef:
Dat mensen in een stilteruimte gaan zitten om daar even rustig te bellen. Niet alleen bellen, maar facetimen op speaker met een kind van 3. Meid… :roll:

En dan na het bellen opstaan en zeggen ‘ik ben blij dat je oortjes in hebt, anders had je me gehoord!’ MEID?!?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:34

Daan13 schreef:
Aan die sukkel van een collega die met zijn vieze pisvingers overal aan zit.

Vieze droeftoeter :r

Wat :=? Pisvinger?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:50

Eapy schreef:
Eapy schreef:

En dan na het bellen opstaan en zeggen ‘ik ben blij dat je oortjes in hebt, anders had je me gehoord!’ MEID?!?
Maar je snapt het niet, het is zo lekker stil in de stilteruimte. :x

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:55

Ja, echt hè?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 08:58

Caira schreef:
Marcella schreef:

De meeste plaatsen hebben een ‘katten Facebook’ mensen uit de buurt die meekijken als er vermiste of gevonden katten zijn, ik zit ook in de plaatselijke hier en laatst nog een kat gevonden die al een maand weg was. Ook gelijk aanmelden bij amivedi, sterkte.

Ik erger me aan het feit dat mijn iPhone 13 dus niet standaard met oplader komt, nog 6%…

Staat ze al op.

Inclusief op een aantal verkoophoeken. Mijn bericht wordt massaal gedeeld.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:00

Ah wat naar Marcella.
Hopelijk laat ze zich snel weer zien.