Weet het even niet meer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Rawr schreef:Dat ik letterlijk elke keer als ik bij Ikea ben vergeet dat die grote pakketten mee moeten in m'n f*cking kleine koekblik.
Drie kwartier rijden met een stuur in de buik en het hoofd bijna tegen de voorruit...
Whahaahah you are screwed.![]()
Ik heb honger. En dat heb ik momenteel veel... En als ik voor het slapen gaan niet iets wat zwaar is op de maag eet, zoals kwark ofzo, lig ik de hele nacht wakker.
Marcella schreef:Helaas nog steeds geen kat.
chanicha schreef:Ineke2 schreef:Belachelijk druk gehad op het werk vandaag.
Daarnaast flinke ergernis van mijn opleiding. Eigenlijk al van zaterdag. De beoordelaar van mijn juridische schrijfexamen kreeg schijnbaar het door mij ingeleverde document niet geopend.
Kreeg ik een 1 met als commentaar dat ze contact op ging nemen met de administratie, omdat ze het document niet geopend kreeg.
Ik heb daarop meteen een mail gestuurd naar mijn opleiding dat ik het er niet mee eens ben en zeker niet de juiste gang van zaken vind.
Vanmiddag in mijn pauze gebeld met de opleiding en mijn klacht neergelegd. De medewerker aan de telefoon gaf mij gelijk. De beoordelaar heeft nog tot 1 juli om mijn examen te beoordelen + de medewerker aan de telefoon kon mijn document gewoon openen ( is een pdf-bestand )… De beoordelaar had éérst contact op moeten nemen met de administratie, er is immers nog zat tijd om te beoordelen.
De 1 is teruggedraaid en het examen staat weer op “ nog in afwachting van een cijfer “
Pff stress weer dit… Kon ik echt gebruiken “ not “.
Jeetje wat een hurk zeg![]()
Goed gehandeld door te gaan bellen, ben benieuwd met wat voor een cijfer ze gaat komen
Eapy schreef:Maar je snapt het niet, het is zo lekker stil in de stilteruimte.Eapy schreef:Dat mensen in een stilteruimte gaan zitten om daar even rustig te bellen. Niet alleen bellen, maar facetimen op speaker met een kind van 3. Meid…
En dan na het bellen opstaan en zeggen ‘ik ben blij dat je oortjes in hebt, anders had je me gehoord!’ MEID?!?
Caira schreef:Marcella schreef:Helaas nog steeds geen kat.
De meeste plaatsen hebben een ‘katten Facebook’ mensen uit de buurt die meekijken als er vermiste of gevonden katten zijn, ik zit ook in de plaatselijke hier en laatst nog een kat gevonden die al een maand weg was. Ook gelijk aanmelden bij amivedi, sterkte.
Ik erger me aan het feit dat mijn iPhone 13 dus niet standaard met oplader komt, nog 6%…