Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:We zullen moeten accepteren dat corona bij het leven hoort en niet meer weggaat. Maar met de boosters, hoeveel wil men dat we er nog een nemen?
Ik vind het alleen ver gaan dat men gaat eisen dat je een extra booster neemt. En dan? Volgend jaar weer een? En het jaar erop weer een? En het jaar erop weer een? En ik veroordeel die vrouw helemaal niet.
En ziekenhuisopnames hoor je nauwelijks nog.
purny schreef:MyWishMax schreef:Die vrouw mag dat toch gewoon zelf weten? Laat dat gaan. Wie zegt dat zij denkt dat je het dan niet meer door kan geven? Misschien wil ze zo min mogelijk risico nemen en alles daaraan doen. Ook tegen andere virussen en bacteriën en noem maar op.
Als je wilt dat mensen zelf mogen bepalen of ze geboosterd willen worden, waarom mogen mensen dan niet zelf bepalen wie ze in hun huis laten.
Na 2 jaar zijn de meeste mensen nog steeds panisch...
Ik zou het ook een beetje ver vinden gaan dat je je bij wijze van spreke moet laten zien dat je dubbel geboosterd ben, wil je je werk kunnen doen.
purny schreef:Als ik met het ov reis zie ik nog steeds mensen met handschoentjes aan, knoppen niet aan willen raken enz...
Zelf ga ik dit jaar wel de booster halen, maar dit omdat ik met vakantie naar amerika ga. Volgend jaar ga ik hem niet meer halen.
Haal zelf wel de griepprik overigens maar dat is vanwege mijn astma
purny schreef:Als ik met het ov reis zie ik nog steeds mensen met handschoentjes aan, knoppen niet aan willen raken enz...
Zelf ga ik dit jaar wel de booster halen, maar dit omdat ik met vakantie naar amerika ga. Volgend jaar ga ik hem niet meer halen.
Haal zelf wel de griepprik overigens maar dat is vanwege mijn astma
Relaxed schreef:Denk aan de giga rijen op Schiphol en uitverkochte festivals
DuoPenotti schreef:Maar die zwakkere moet wel een stem mogen houden om zich zo veilig mogelijk te houden.
Of dat altijd lukt is de vraag, maar mondkapjes of inderdaad misschien wel een vaccinatie eis zou moeten mogen. Voor de werkgever dan te kijken met het rooster wie daar aan voldoet.
purny schreef:Relaxed schreef:
En met griepprik gebeurt dat niet denk je?
Kan ook nog maar je wordt er minder ziek van.
Net zoals met corona.
Zebrastreep schreef:Zeker gaat cliënt wel op stap naar concerten en vakantie daardoor. Collega gaat trouwens ook overal heen waar het enorm druk is en dan zit ik mij behoorlijk aan te passen.
purny schreef:Zebrastreep schreef:Zeker gaat cliënt wel op stap naar concerten en vakantie daardoor. Collega gaat trouwens ook overal heen waar het enorm druk is en dan zit ik mij behoorlijk aan te passen.
Dus cliënt verwacht van jou dat jij je ondanks alle bijkomende klachten die je hebt gehad van de vaccinaties laat boosteren en zij gaat wel zelf op stap onder de mensen en onder de mogelijke besmettingen?
Beetje apart vind ik dat.