Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:BaileyMix schreef:Beschrijf eens
De hoofdreden dat ik niche ben is m'n lengte, met 1,72 ben ik als man gewoon klein en de meeste Nederlandse vrouwen zoeken toch wel iets van 1,85+. Verder dus fit en zichtbaar gespierd maar niet té en lang blond haar dat ik meestal ik een messy bun of los draag, en soms viking style met vlechtjes en beads als ik echt veel tijd over had. Oh en een paar billen waar de meeste mannen én vrouwen in m'n sportschool jaloers op zijn. Always name your best assets.Maar verder gewoon Average_White_Guy_01 hoor, niks bijzonders. Echt niet. En het is eigenlijk heel erg fijn om niet iedereen's cup of tea te zijn want degenen die je wél leuk vinden laten dat zoveel duidelijker merken.
Lynnepinny schreef:Rawr schreef:De hoofdreden dat ik niche ben is m'n lengte, met 1,72 ben ik als man gewoon klein en de meeste Nederlandse vrouwen zoeken toch wel iets van 1,85+. Verder dus fit en zichtbaar gespierd maar niet té en lang blond haar dat ik meestal ik een messy bun of los draag, en soms viking style met vlechtjes en beads als ik echt veel tijd over had. Oh en een paar billen waar de meeste mannen én vrouwen in m'n sportschool jaloers op zijn. Always name your best assets.Maar verder gewoon Average_White_Guy_01 hoor, niks bijzonders. Echt niet. En het is eigenlijk heel erg fijn om niet iedereen's cup of tea te zijn want degenen die je wél leuk vinden laten dat zoveel duidelijker merken.
Nou, dat klinkt best leuk
Jester_ schreef:capopjekop schreef:Ik vraag tegenwoordig vooral of ze een strafblad hebben
Ik werk in de forensische psychiatrie (dus de mensen met tbs). Als ik tinder aanslinger zit er om de 10 wel 1 vanuit me werk bij
Dus een gekke vraag is het niet
flooooo schreef:Jester_ schreef:
Ik werk in de forensische psychiatrie (dus de mensen met tbs). Als ik tinder aanslinger zit er om de 10 wel 1 vanuit me werk bij
Dus een gekke vraag is het niet
Toen ik dit werk nog deed en tinderde had ik dit ook, daar gaat je lol.![]()
O dan liken vriendinnen iemand, blijkt ie cliënt van me te zijn.
robinxfellow schreef:Kijken of ik nu meer geluk heb..
Marocje schreef:Balen is dat. Maar echt laten afweten of de date verplaatst of afgezegd?