[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:49

Urbanus schreef:
Relaxed schreef:
Nou ja, ik zou ook wel flink smeren om dat te voorkomen :+

Maar het komt van binnenuit, het is een mooie marketingtruc, al die bellycremes, maar je kunt net zo goed met zaad gorgelen, net zo nuttig.

Helpt wel tegen zwangerschappen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:56

plutolover schreef:
Ik heb baby showen en gender party’s nooit gesnapt! Ik vind ze verschrikkelijk want je bent ‘verplicht’ om dan die dagen een cadeautje te kopen voor het ongeboren kind… en dan ook nog als het geboren is…. F*.king 3 cadeautjes..

Ik heb 2 nichtjes (uit zelfde gezin) en dan ben ik verplicht als 1 van de kids jarig is, ook nog een cadeau voor ander kind te kopen. (Volgens m’n moeder… onder mum ja als ze ouder wordt doen we niet meer.. dacht dan moet je dat ook nog gaan uitleggen als je vind dat niet meer nodig is..) volgens mij is er 1 jarig en hoort die gwn cadeau te krijgen en niet allebei.. ze zijn al zo verwend.,

En dan niet snappen dat het mij gwn geld kost.. denk rot op! Moet ik straks dan maar een puppy showde houden..

ik heb nog niet meegemaakt dat iemand een cadeau voor een ander kind uit het gezin mee nam als 1 van de kinderen jarig was.
Dit vind ik zelf echt heel bijzonder..
Maar misschien hoort dat bij alles wat men nu normaal vind als het gaat om kinderen.
Nog meer redenen om ze niet te willen.
Opvoeden bestaat niet meer. het is alleen nog maar voeden
janken = voedsel , krijsen = voedsel, niet luisteren = voedsel
Alles wordt opgelost met het kind eten geven of zijn zin geven...
Fijne mensen worden dat in de grote wereld straks +:)+

Mars

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:57

Geen koter uitkakken werkt t beste ter voorkoming van strepen, flubberdozen, hangprammen, postnatale depressie, uitscheuringen en noem maar op :j

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:58

[***] schreef:
Captain schreef:
Je bent niets verplicht, je bent niet eens verplicht om te gaan. :)

Precies! Daarom ga ik gewoon niet. Met als gelukkige bijkomstigheid dat ik nu ook niet meer gevraagd word **\O/** **\O/** **\O/** .

Heerlijk!

haha perfect

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 18:59

Mars schreef:
Geen koter uitkakken werkt t beste ter voorkoming van strepen, flubberdozen, hangprammen, postnatale depressie, uitscheuringen en noem maar op :j

bekken instabiliteit.. waardoor je er wellicht ruim een jaar uit ligt..
Een jaar niet paardrijden was voor mij ook al een reden.

en dan te horen krijgen, ja maar betekend niet dat het bij jou gebeurd!
Nee klopt, maar de kans dat het kan gebeuren is voor mij genoeg :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 19:03

Qimm schreef:
Urbanus schreef:

Maar het komt van binnenuit, het is een mooie marketingtruc, al die bellycremes, maar je kunt net zo goed met zaad gorgelen, net zo nuttig.

Helpt wel tegen zwangerschappen

:') _/-\o_

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 20:15

Goede eiwitten

lovelyfiefy schreef:
Urbanus schreef:
Please doe mee aan Lang Leve de Liefde. Please.

Hahahahhaha Omg nee

Waarom is hier geen roddeltopic over?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:04

Plop1997 schreef:
Ik heb van dat lijstje ook inderdaad twee HELE grote ergernissen.

- De gender reveal... WHO CARES of je nu blauwe of roze rotzooi moet kopen. Ik liep vroeger het liefst rond in een "genderneutrale" winnie de poeh jas maar tegenwoordig moet je blijkbaar altijd aan de buitenkant kunnen zien of t n piemel of n vagina heeft... 8)7

- "Ik moet even aan mijn man vragen of hij kan oppassen" Sorry hoor maar volgensmij als je ouder bent van een kind ben je niet aan het oppassen als de ander weg is maar gewoon ook aan het opvoeden. Mijn vader was vroeger altijd overdag thuis voor mij en mijn broertje en dat was echt geen oppassen, mijn moeder die er dan 's avonds was deed ook niet oppassen. Ze waren allebei evenveel verantwoordelijk voor mijn opvoeding. Oma kwam wel eens oppassen, maar daar kreeg ik dan ook altijd extra koekjes van. :Y)

_O- _O- _O-
Zo mee eens

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:30

Afbeelding

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 08:39

Snadrem schreef:
[ [url=m/eB3w3M.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O- _O-

Ben ik een slecht mens als ik daar soms inderdaad stiekem om gniffel? Al kan het kind er eigelijk niks aan doen en is het de schuld van de ouders.

Mensen in mijn omgeving die weten dat ik geen kinderen wil vragen soms of ik kinderen haat en ik zeg dan altijd dat ik ouders van kinderen meer haat :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:02

Ik haat kinderen niet. Ik haat harde geluiden en sterke geuren. Dus ja, ik haat wat kinderen produceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:03

Ik gniffel niet eens stiekem :')

Al zal een tafel verder het ook niet horen. Is niet beleefd om door heel het restaurant te roepen :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:07

Ik haat ze ook niet. Als ze gewoon leuk aan het spelen zijn vind ik ze prima. Alleen dat komt zo weinig voor :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:08

Ik denk dan altijd dat zal ze leren...maar nee hoor. 5 minuten later rennen ze weer zo rond.
Zowel ouders als kind hebben niet geleerd dan...

Ik haat kinderen ook niet, want ik ken ook een paar kindjes die ik echt leuk vind.
Maar die mogen ook niet rond schreeuwen. Ja in de speeltuin en die word ze geleerd dat de rest geen speeltuin is.
Het is het onopgevoede wat ik haat end aar kan het kind niets aan doen. Maar ja op dat moment stoor ik me natuurlijk wel aan zo'n blaag.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:29

Ik haat kinderen ook niet, maar echt leuk vind ik ze niet. Tenminste de meeste niet. Als ze gewoon lief zijn en niet gillen, kwijlen of janken zijn ze soms nog leuk ook

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:31

Oh en ik vind ze smerig.

Maar dat vind ik van gewone grote mensen ook. _O-

Maar kinderen hebben vaak eten rond de mond, en plakhandjes enzo. :x

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:44

Haten vind ik ook een groot woord, maar ik heb wel een intense hekel aan ze. Al het geluid wat ze produceren, van huilen tot normaal praten, op zo'n irritante hoge frequentie en vaak ook nog eens onnodig hard. Tot een leeftijd van zo'n 7 jaar.. Ik begrijp ook echt niet waarom baby's in films en series ALTIJD aan het janken zijn. Dat is toch een mega irritant geluid? Wij muten per direct (lang leve de ondertiteling *baby wailing*) of spoelen gewoon door.. Ik snap niet dat filmmakers daar niet over nadenken? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 09:53

Ik haat ze ook niet, maar vind het geen enkel probleem als ze nooit meer bij mij in de buurt zouden komen.

Ik vind dat achterlijke geschreeuw en gegil van kinderen ook altijd zo idioot. Snap niet dat ouders daar niets van zeggen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:21

MarlindeRooz schreef:
Oh en ik vind ze smerig.

Maar dat vind ik van gewone grote mensen ook. _O-

Maar kinderen hebben vaak eten rond de mond, en plakhandjes enzo. :x

Haha ja elke keer als er een kind in de buurt is geweest heb ik de neiging om mijn handen te gaan wassen.
Bij paarden en honden heb ik die neiging totaal niet _O- .

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:23

Bij mij is het een beetje gek...
Ik ben niet weg van kinderen, wel van mijn nichtjes. Andere vind ik al snel heel irritant... Nee ik moet het goed zeggen ik vind de ouders irritant die niet consequent en duidelijk zijn tegen hun kinderen.

Maar dan het gekke. :o Ik werk met jonge kinderen tot 5 jaar die sociaal emotioneel op babyniveau zitten, met gedragsproblemen en/of eet-drink problematiek .
En mijn werk vind ik dus geweldig! En ondanks dat ze echt wel een forse beperking hebben, hebben ze vooral last van het verwendheidssyndroom...
Want de helft van de problemen liggen gewoon echt aan het feit dat ouders niet duidelijk en consequent zijn!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:35

ik heb ooit stage gelopen bij een kinderdagverblijf.. Want bij een dierenarts mocht van school niet was volgens hun niet genoeg administratie ( ik zat op economisch college vmbo) maar een kinderdag verblijf mocht wel.. een vriendin van mij ging daar naar toe dus ik dacht oke ben ik teminste met haar.. Ik ben 1 week geweest...2e week was ik gewoon ziek... kon er toen al niet tegen.. Officieeel moest ik de week nog inhalen. DAt heb ik never nooit gedaan.

oja en bij mijn ouders op het bedrijf mocht ook niet.. Want was van mijn ouders. Waar mijn moeder niks anders deed dan de administratie.. En daar ging het toch om??

heb nog trauma aan over gehouden haha :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:46

Haten is idd een sterke term maar ik heb ze liever niet in mijn buurt. Net als schorpioenen, prima dat je bestaat en je hebt vast enig nut in de wereld maar blijf aub een paar kilometer weg :P

Waar ik stiekem altijd van baal is als een leuke Youtuber die ik volg zwanger wordt. Want dan weet je: vanaf nu is het zwangerschap voor, zwangerschap na, en later moet steeds over de koter verteld worden. Voorheen keek ik nog weleens naar Danielle v Mierlo maar die kan echt geen vlog meer maken zonder jong erin. Jammer is dat.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:54

Mars schreef:
Waar ik stiekem altijd van baal is als een leuke Youtuber die ik volg zwanger wordt. Want dan weet je: vanaf nu is het zwangerschap voor, zwangerschap na, en later moet steeds over de koter verteld worden. Voorheen keek ik nog weleens naar Danielle v Mierlo maar die kan echt geen vlog meer maken zonder jong erin. Jammer is dat.

Haha ja het lijkt wel alsof ze allemaal ineens zwanger worden!
Dat ze er soms in voor komen vind ik niet erg en echt ook wel eens leuk, maar elke video zorgt er voor dan ik minder kijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:02

plutolover schreef:
ik heb ooit stage gelopen bij een kinderdagverblijf.. Want bij een dierenarts mocht van school niet was volgens hun niet genoeg administratie ( ik zat op economisch college vmbo) maar een kinderdag verblijf mocht wel.. een vriendin van mij ging daar naar toe dus ik dacht oke ben ik teminste met haar.. Ik ben 1 week geweest...2e week was ik gewoon ziek... kon er toen al niet tegen.. Officieeel moest ik de week nog inhalen. DAt heb ik never nooit gedaan.

oja en bij mijn ouders op het bedrijf mocht ook niet.. Want was van mijn ouders. Waar mijn moeder niks anders deed dan de administratie.. En daar ging het toch om??

heb nog trauma aan over gehouden haha :P
Wij moesten ooit een maatschappelijke stage lopen van 40u in totaal en de meeste van mijn klasgenoten eindigden idd op kinderdagverblijven of voorleesuurtjes in de plaatselijke bibliotheek. Yours truly zat om 6 uur 's morgens in de bus om tweeënhalf uur later op Duindigt te zijn, want echt no way dat ik kinderen ging voorlezen. _O- Ik heb nog moeten banketstaaf als brugman om me daaruit te kletsen op school, want eigenlijk is zo'n trainer natuurlijk helemaal geen stichting of non-profit (hoewel ze in NL wel veelvuldig afhankelijk zijn van vrijwilligers), maar het is gelukt. :))

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:27

Josien_ schreef:
Mars schreef:

Haha ja het lijkt wel alsof ze allemaal ineens zwanger worden!
Dat ze er soms in voor komen vind ik niet erg en echt ook wel eens leuk, maar elke video zorgt er voor dan ik minder kijk.

Mocht iemand nog leuke paarden youtubers weten.

op moment volg ik.
jill
danielle van mierlo
felinehoi
hoefwijzer
equitality
haflingers king & beu
maar zou graag meer sport/dressuur gerichte youtubers willen volgen

heb zelf ook een youtube kanaal maar ligt nu vooral stil. Wie weet dat ik het nog ga oppakken, ik probeer meer volwassen content te maken. Maar op moment kom ik niet verder dag dagvlogs en weekvlogs.. En ben niet tevreden over mijn videocamera. moet een ander hebben maar blijkbaar zijn videocamera's alleen maar uitverkocht. Ja of de giga dure dingen..