Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Om mee te lopen, liefst met gesloten manchet
leintje_ schreef:[***] schreef:Om mee te lopen, liefst met gesloten manchet
Ik heb zelf deze besteld een paar maanden terug. Had hetzelfde merk krukken geleend via de thuiszorgwinkel en die bevielen mij goed, waarna ik dus onderstaande krukken heb besteld. Ik ben er zelf heel tevreden over
https://www.bol.com/nl/nl/p/elleboogkru ... uctPageUrl
Nikass schreef:Bedankt allemaal!
Nu iets geks; in mijn oude mail, die ik niet meer gebruik, maar die nog wel bestaat, wilde ik laatst even iets opzoeken. Ik trof daarin aan meldingen van het Facebook account van mijn ex. Wij zijn al tien jaar uit elkaar en ik weet 100% zeker dat hij mijn wachtwoord niet heeft.
Hoe komt zoiets in mijn mail?
fotolijstje schreef:Sheran schreef:Vraag: waarom rollen andere schapen een schaap op zijn rug niet zelf om?
Omdat, je eigenlijk nooit een schaap om mag rollen je moet ze eerst altijd laten "zitten"![]()
Daarnaast hebben schapen niet dat denkvermogen, geen enkele gedachte zit tussen dat wolbehalve eten dan
Palmera schreef:Oké, ik móét dit weten, begin maar met lachen:
Hoe kan het dat mijn mascara én eyeliner uitstekend blijft zitten als ik 3 uur lang door het lokale tropische regenwoud banjer in de stortbuien. Oké, dat is duidelijk, toch?
Maar ik er na een gezellige rollebol sessie met een speelkameraadje (is er duidelijk wat ik bedoel?) eruit zie als een pandabeertje!
Heeft iemand hier een verklaring voor?
fleurtjeuh schreef:Is er niet van die fixing spray voor je make up?