Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepaardoes schreef:Maanlicht. Komt goed je gaat vast iemand vinden!
Wij kregen 1,5 week van te voren te horen dat de dame van de hapjes voor de sweet table de bestelling moest annuleren wegens persoonlijke omstandigheden. Gelukkig had ik 2 dagen later iemand anders gevonden.
MDH: oooh dat is balen zeg. Zeker omdat je er zo nadrukkelijk naar hebt gevraagd.
Jurken vermaken is vreselijk duur. Ik schrok mij ook rot toen ik nog even 375,- moet neerleggen voor het vermaken. Had eerste een 250,- verwacht.
Nou wij hebben officieel vakantie. Morgen nog druk met van alles regelen. Huis en tuin aan kant maken. Dan donderdag lekker naar de sauna. Vrijdag spullen naar de feestlocatie brengen, eind van de middag nagels laten doen en dat ‘s avonds lekker relaxen en dat is het zaterdag zover

Maanlicht schreef:Wat een fijne locatie MDH!
Hier weer een bakker die geen tijd meer heeft voor onze taart. Heb nu een ander benaderd, echt duimen dit. Maken de meest fantastische taarten dus ik hoop echt dat dit wel lukt.

en aan de bovenkant iets ingenomen en de bandjes korter.
Conclusie was dat ik mijn geld terug krijg dus uiteindelijk wel opgelost.
Nog 9 dagen!!
dat kan, maar dan moet ik me even extra voorbereiden en mijn zenuwen iets harder onder controle houden
thanks! 
).
geniet ervan!
Hoe was het?
Het 'noodpak' dat ze voor hem hadden gevonden, is niet wat hij wil én een maat kleiner. Ik vind het zo rot voor hem... Hij kan vast ergens nog iets vandaan trekken, maar dan is het niet wat hij had uitgezocht. Hij had een vrij moeizame zoektocht naar een pak, terwijl ik zo even een jurkje bij de outlet vandaan had getrokken. Ik vind het daardoor extra vervelend dat juist hij problemen heeft met de levering. Voor mij was het makkelijker geweest. Daarnaast zou zijn pak er met 4 tot 5 weken zijn en het is in januari besteld, dus je verwacht dit niet.
ooooo jaaaa, dit moet ook nog'-momenten.
Dit geneuzel is precies wat ik niet interessant vindt. Maar ik wil me er niet teveel mee bemoeien of voorschrijven hoe ik het wil.
Niks voor mij én het is privé even behoorlijk hectischer dan normaal, dan is het niet handig om er ook nog een bruiloft bij te hebben qua voorbereiding. 
Nu kan ik eventueel nog een maar groter bestellen over een week of 3 wordt dat krap qua tijd.