Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 14:21

Dat mensen letterlijk weer met hele gezinnen naar de Ikea gaan.... Lekker met z'n 6en, gillende koters die overal heenrennen of ze lopen lekker 4 breed op hun dooie gemak door het pad.... Laat mij gewoon in rust even 1 pan kopen aub... Heb het al een jaar uitgesteld, maar nu moest het gewoon echt gebeuren.....

Wat is er gebeurd met, kom zoveel mogelijk alleen en als het noodzakelijk is? Op je dooie gemakje er een dagje uit van maken is nog steeds niet de bedoeling mensen... En als je dat wel doet, houd di kwijlende zooi bij je aub :Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 14:32

iirrssjjee schreef:
Dat mensen letterlijk weer met hele gezinnen naar de Ikea gaan.... Lekker met z'n 6en, gillende koters die overal heenrennen of ze lopen lekker 4 breed op hun dooie gemak door het pad.... Laat mij gewoon in rust even 1 pan kopen aub... Heb het al een jaar uitgesteld, maar nu moest het gewoon echt gebeuren.....

Wat is er gebeurd met, kom zoveel mogelijk alleen en als het noodzakelijk is? Op je dooie gemakje er een dagje uit van maken is nog steeds niet de bedoeling mensen... En als je dat wel doet, houd di kwijlende zooi bij je aub :Y)

Dit is dus wel een van de reden waarom ik nooit op zondag naar de ikea ga. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:44

Telpeva schreef:
Ik moet echt de buurman gaan aanspreken want zijn wasmachine houdt mij 's nachts wakker vanwege de trillingen, heel mijn bed beeft. Maar dan ben ik weer zo' n klaagwijf, ik heb daar geen zin in en ik durf niet -O-
Waarom ben ik zo'n watje.
Waarom heeft hij zijn wasmachine verplaatst _O-

Ik had eindelijk moed verzameld, stond aan de deur en belde aan maar hij deed niet open :') neee nu moet ik straks weer!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:45

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Ik moet echt de buurman gaan aanspreken want zijn wasmachine houdt mij 's nachts wakker vanwege de trillingen, heel mijn bed beeft. Maar dan ben ik weer zo' n klaagwijf, ik heb daar geen zin in en ik durf niet -O-
Waarom ben ik zo'n watje.
Waarom heeft hij zijn wasmachine verplaatst _O-

Ik had eindelijk moed verzameld, stond aan de deur en belde aan maar hij deed niet open :') neee nu moet ik straks weer!

Ohh vreselijk. Ik had dat vroeger altijd, toen ik bellen nog eng vond :o

Alle moed verzameld om te bellen, nam iemand niet op. Moest ik terugbellen :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 15:57

Mijn schoonmoeder. %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 17:03

Voor het eerst een rit van 300 km gemaakt in de auto en nu echt kapot en hoofdpijn %)

Leuk de eerste vakantiedag beginnen met hoofdpijn :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 17:22

Wordt mn eerste nacht in mijn nieuwe apartement, en ik ben zo moe dat ik eigenlijk gewoon McDonald's wil bestellen maar ik wil ook niet gelijk die 'indruk' maken bij de nieuwe buren. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 17:26

Als ik een nieuwe buur (die die dag verhuisd is) fastfood zie bestellen, heb ik daar alle begrip voor. Ook al kook je normaal gesproken elke dag een driegangendiner voor jezelf, op verhuisdagen eet niemand gezond :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 18:18

marley93 schreef:
Wordt mn eerste nacht in mijn nieuwe apartement, en ik ben zo moe dat ik eigenlijk gewoon McDonald's wil bestellen maar ik wil ook niet gelijk die 'indruk' maken bij de nieuwe buren. :')

Laat de buren vooral denken wat ze willen. Het is jou leven :P
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 11-07-21 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 18:30

Gillende krijsende rondrennende kinderen op het terras terwijl ik een ijsje eet. ROT OP ik kom hier voor mn rust

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 18:45

Ik heb besteld, ik zit straks aan een Big Mac. :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 19:04

Aan m'n man... Hij zou naar familie gaan om te kijken of er nog zooi (spullen) zijn die hij wil uit oma d'r huis, ik heb gezegd ik hoef niks maar goed. Hij is rond 15u daar heen gegaan en ik heb tot nu toe niks gehoord van hem, zo fijn ik wil eten! Of stuur appje met ik kom straks ofzo. Heb al gevraagd via app wanneer die klaar is geen antwoord.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 19:17

Groen en geel aan het feit dat Djokivic helaas weer Wimbledon heeft gewonnen. :( ^) Ik mag die kerel gewoon echt niet en gun hem de winst dan ook niet. Heel jammer dit eind van 2 weken genieten van prachtig tennis. Echt een beetje een koude douche... -O-

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 19:26

Zebrastreep schreef:
Voor het eerst een rit van 300 km gemaakt in de auto en nu echt kapot en hoofdpijn %)

Leuk de eerste vakantiedag beginnen met hoofdpijn :')

Na die afstand gaan wij eens denken aan de eerste plaspauze :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 19:28

Zit VT wonen weer verliefd op je huis te kijken die een nieuwe styliste hebben -O-
Ik vraag me echt af waar ze die spoken vandaan halen hoor :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 19:40

Mezelf again: gister zelf mijn spiraaltje eruit gehaald, was het zat dat constante bloedden en de huisarts assistente mocht het niet doen.

Bloed alleen nog steeds, en ben er zó chagrijnig van ik niet eens meer weet hoe mijn cyclus nu zit. Dus doe lekker alsof ik ongesteld ben hou me voor dat ik met 5 dagen eindelijk écht vanaf ben (inclusief vreetbuien :Y) )

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:16

Zelf je spiraal eruit gehaald???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:30

Marocje schreef:
Mezelf again: gister zelf mijn spiraaltje eruit gehaald, was het zat dat constante bloedden en de huisarts assistente mocht het niet doen.

Bloed alleen nog steeds, en ben er zó chagrijnig van ik niet eens meer weet hoe mijn cyclus nu zit. Dus doe lekker alsof ik ongesteld ben hou me voor dat ik met 5 dagen eindelijk écht vanaf ben (inclusief vreetbuien :Y) )

Misschien was dat niet z’n slimme actie. Wellicht even naar de huisarts voor wat testen? :') :?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:38

Nee, daar was ik vrijdag voor een uitstrijkje. Dus vroeg of ze die spiraal er meteen uit wilde halen maar dat mocht zij dus niet doen.

Bij de verloskundige die hem geplaatst heeft, had ik al een echo gehad vanwege al dat bloedverlies steeds. Maar het zag er goed uit, dus mijn lichaam accepteerde hem zeer ws niet. Toch dat uitstrijkje om echt alles uit sluiten.

Maarja, wist dat ik het zelf ook wel kon. Bedoel: bevallen was ook een eitje. Dit was met drie seconden gepiept onder de douche. Nog tig keer makkelijker dan ik had verwacht.

Maar bel morgen alsnog de verloskundige die hem geplaatst heeft hoor, weet zij er ook van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:43

Marocje schreef:
Nee, daar was ik vrijdag voor een uitstrijkje. Dus vroeg of ze die spiraal er meteen uit wilde halen maar dat mocht zij dus niet doen.

Bij de verloskundige die hem geplaatst heeft, had ik al een echo gehad vanwege al dat bloedverlies steeds. Maar het zag er goed uit, dus mijn lichaam accepteerde hem zeer ws niet. Toch dat uitstrijkje om echt alles uit sluiten.

Maarja, wist dat ik het zelf ook wel kon. Bedoel: bevallen was ook een eitje. Dit was met drie seconden gepiept onder de douche. Nog tig keer makkelijker dan ik had verwacht.

Maar bel morgen alsnog de verloskundige die hem geplaatst heeft hoor, weet zij er ook van.

Je snapt dat er meer achterliggende problemen kunnen zijn hè van bloedingen?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 22:48

Mijn kat had net ontzettend veel poep aan zijn kont hangen. Drama onder de douche om het schoon te maken

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-21 22:49

Allemaal advertenties voor Dr. Martens en Ariats.

Ik.heb.geen.geld.meer.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 23:26

Marocje schreef:

Waarom zelf je spiraal er uit halen? Je weet wss niet hoe het moet, waardoor je schade kan veroorzaken. Zonder spiraal zal het bloeden er niet beter op worden. Neem aan dat je dan koperspiraal hebt? Of de Mirena?

Ik ga em er donderdag uit laten halen. Na een jaar met spiraal rond lopen haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 23:57

Marocje schreef:

Ik zeg dit niet zo snel maar oooh wat vind ik dit dom van je! Er zal zeker een reden zijn dat zij het er niet uit mocht halen, het vervolgens zelf doen brengt zoveel risico's met zich mee. Ik mag lijen voor je dat je er niks aan overhoudt.

Marije, waarom ga je hem eruit laten halen? Wat voor eentje heb je nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 23:59

Jolien87 schreef:
Marocje schreef:

Ik zeg dit niet zo snel maar oooh wat vind ik dit dom van je! Er zal zeker een reden zijn dat zij het er niet uit mocht halen, het vervolgens zelf doen brengt zoveel risico's met zich mee. Ik mag lijen voor je dat je er niks aan overhoudt.

[***], waarom ga je hem eruit laten halen? Wat voor eentje heb je nu?

Ik heb de koper spiraal. Heb dus m'n natuurlijke cyclus, maar buiten m'n menstruatie zoveel pijn dat het niet normaal is daarom gaat ie er uit. Spiraal word ook afgeraden, iets anders ook vanwege depressie. Dus ja helemaal niks meer straks hahaha