Wat is er gebeurd met, kom zoveel mogelijk alleen en als het noodzakelijk is? Op je dooie gemakje er een dagje uit van maken is nog steeds niet de bedoeling mensen... En als je dat wel doet, houd di kwijlende zooi bij je aub

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Dat mensen letterlijk weer met hele gezinnen naar de Ikea gaan.... Lekker met z'n 6en, gillende koters die overal heenrennen of ze lopen lekker 4 breed op hun dooie gemak door het pad.... Laat mij gewoon in rust even 1 pan kopen aub... Heb het al een jaar uitgesteld, maar nu moest het gewoon echt gebeuren.....
Wat is er gebeurd met, kom zoveel mogelijk alleen en als het noodzakelijk is? Op je dooie gemakje er een dagje uit van maken is nog steeds niet de bedoeling mensen... En als je dat wel doet, houd di kwijlende zooi bij je aub
Telpeva schreef:Ik moet echt de buurman gaan aanspreken want zijn wasmachine houdt mij 's nachts wakker vanwege de trillingen, heel mijn bed beeft. Maar dan ben ik weer zo' n klaagwijf, ik heb daar geen zin in en ik durf niet
Waarom ben ik zo'n watje.
Waarom heeft hij zijn wasmachine verplaatst
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Ik moet echt de buurman gaan aanspreken want zijn wasmachine houdt mij 's nachts wakker vanwege de trillingen, heel mijn bed beeft. Maar dan ben ik weer zo' n klaagwijf, ik heb daar geen zin in en ik durf niet
Waarom ben ik zo'n watje.
Waarom heeft hij zijn wasmachine verplaatst
Ik had eindelijk moed verzameld, stond aan de deur en belde aan maar hij deed niet openneee nu moet ik straks weer!
marley93 schreef:Wordt mn eerste nacht in mijn nieuwe apartement, en ik ben zo moe dat ik eigenlijk gewoon McDonald's wil bestellen maar ik wil ook niet gelijk die 'indruk' maken bij de nieuwe buren.
Marocje schreef:Mezelf again: gister zelf mijn spiraaltje eruit gehaald, was het zat dat constante bloedden en de huisarts assistente mocht het niet doen.
Bloed alleen nog steeds, en ben er zó chagrijnig van ik niet eens meer weet hoe mijn cyclus nu zit. Dus doe lekker alsof ik ongesteld ben hou me voor dat ik met 5 dagen eindelijk écht vanaf ben (inclusief vreetbuien)
Marocje schreef:Nee, daar was ik vrijdag voor een uitstrijkje. Dus vroeg of ze die spiraal er meteen uit wilde halen maar dat mocht zij dus niet doen.
Bij de verloskundige die hem geplaatst heeft, had ik al een echo gehad vanwege al dat bloedverlies steeds. Maar het zag er goed uit, dus mijn lichaam accepteerde hem zeer ws niet. Toch dat uitstrijkje om echt alles uit sluiten.
Maarja, wist dat ik het zelf ook wel kon. Bedoel: bevallen was ook een eitje. Dit was met drie seconden gepiept onder de douche. Nog tig keer makkelijker dan ik had verwacht.
Maar bel morgen alsnog de verloskundige die hem geplaatst heeft hoor, weet zij er ook van.
Marocje schreef:Mezelf again: gister zelf mijn spiraaltje eruit gehaald, was het zat dat constante bloedden en de huisarts assistente mocht het niet doen.
Bloed alleen nog steeds, en ben er zó chagrijnig van ik niet eens meer weet hoe mijn cyclus nu zit. Dus doe lekker alsof ik ongesteld ben hou me voor dat ik met 5 dagen eindelijk écht vanaf ben (inclusief vreetbuien)
Marocje schreef:Nee, daar was ik vrijdag voor een uitstrijkje. Dus vroeg of ze die spiraal er meteen uit wilde halen maar dat mocht zij dus niet doen.
Bij de verloskundige die hem geplaatst heeft, had ik al een echo gehad vanwege al dat bloedverlies steeds. Maar het zag er goed uit, dus mijn lichaam accepteerde hem zeer ws niet. Toch dat uitstrijkje om echt alles uit sluiten.
Maarja, wist dat ik het zelf ook wel kon. Bedoel: bevallen was ook een eitje. Dit was met drie seconden gepiept onder de douche. Nog tig keer makkelijker dan ik had verwacht.
Maar bel morgen alsnog de verloskundige die hem geplaatst heeft hoor, weet zij er ook van.
Jolien87 schreef:Marocje schreef:Nee, daar was ik vrijdag voor een uitstrijkje. Dus vroeg of ze die spiraal er meteen uit wilde halen maar dat mocht zij dus niet doen.
Ik zeg dit niet zo snel maar oooh wat vind ik dit dom van je! Er zal zeker een reden zijn dat zij het er niet uit mocht halen, het vervolgens zelf doen brengt zoveel risico's met zich mee. Ik mag lijen voor je dat je er niks aan overhoudt.
[***], waarom ga je hem eruit laten halen? Wat voor eentje heb je nu?