PeerAppel schreef:Hahahatsjoe, waar heb jij je bron van de 98% waar je zo graag mee strooit vandaan?
Bigone, ik heb medelijden met je door je broer. Het lijkt me verschrikkelijk dit aan te moeten horen. Echter ben ik wel benieuwd naar de werking van zijn ivermectine.
Wel grappig dat deze mensen een vaccin waar een jaar lang enorm veel onderzoek naar is gedaan weigeren, maar een bestaand middel, met bekende (niet malse) bijwerkingen inzetten tegen covid-19 terwijl naar die specifieke toepassing enorm beperkt onderzoek is gedaan. Ik snap die denkwijze niet helemaal.
Voor de andere geïnteresseerden: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2 ... ch-studies
Ivermectine is al een aantal keren in beeld geweest met betrekking tot corona, echter, de dosis die dan genomen moet worden is zo hoog dat het dodelijk kan zijn in veel gevallen. Dus de mensen slikken wormtabletten in lage dosering want dat helpt. En iemand anders in een ander topic merkte op dat ook dat behulpzaam kan zijn in landen waar zeer veel mensen parasitaire besmettingen hebben, geen parasieten kan een betere weerstand betekenen. Maar tegen corona op zich doet het helemaal niets.
In de laatste 15 reacties van Jan zie ik er welgeteld 1 (en ja, ik weet waar ik het over heb, want dat is dan weer mijn vak). Ik ken maar weinig bokkers die zonder spelfouten schrijven, jij ook niet overigens ('eigelijk').
.
even door de zure appel heen nu en je houdt een groep over die je ook respecteert als ze het niet met je eens zijn.