Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saskia9 schreef:_San87_ schreef:Ik ben thuis gebleven, ik durf de weg niet op.
Ik geef je echt groot gelijk. Doe ik mezelf ook niet aan met dit weer. Pas als veel dappere bestuurders de weg hebben vrij gemaakt stap ik weer in
. De straat is spekglad, glij zo weer terug het parkeervak in
. marjannuh schreef:Hier moesten we ons gister ochtend melden in het ziekenhuis. Zijn om half 7 gaan rijden. Normaal een rit van 45 minuten werd 1.5 uur.
Maar het was wel te doen en onze dochter is dezelfde dag geboren.
Moesten een nachtje blijven dus vandaag gewoon overdag rijden.
En dan kom ik de komende dagen niet buiten. Dus dan moet mijn man of moeder maar met onze andere dochter naar buiten. Die heeft gisteren hele dag buiten gespeeld bij oma
Hopelijk is de weg straks schoon genoeg om veilig en zonder stress thuis te komen. Froukje schreef:Zelfs PostNL is hier in overleg of ze de chauffeurs wel de weg op willen sturen, geef je dan ook totaal geen ongelijk dat je zelf de weg niet op durft.
De doorgaande weg voor het huis is aardig schoon, het spoor over de wijk in ligt gewoon echt een laag sneeuw en ijs en van wat ik van de baas begreep was het zelfs in de stad niet schoon op de doorgaande wegen.
Het is wel gestopt met sneeuwen alleen waait het nog zo belachelijk hard dat ik na 2 minuten buiten heel gauw weer naar binnen ren om op te warmen.
@Marjannuh, gefeliciteerd met de kleine.Hopelijk is de weg straks schoon genoeg om veilig en zonder stress thuis te komen.

PSvanLot schreef:Froukje schreef:Zelfs PostNL is hier in overleg of ze de chauffeurs wel de weg op willen sturen, geef je dan ook totaal geen ongelijk dat je zelf de weg niet op durft.
De doorgaande weg voor het huis is aardig schoon, het spoor over de wijk in ligt gewoon echt een laag sneeuw en ijs en van wat ik van de baas begreep was het zelfs in de stad niet schoon op de doorgaande wegen.
Het is wel gestopt met sneeuwen alleen waait het nog zo belachelijk hard dat ik na 2 minuten buiten heel gauw weer naar binnen ren om op te warmen.
@Marjannuh, gefeliciteerd met de kleine.Hopelijk is de weg straks schoon genoeg om veilig en zonder stress thuis te komen.
De kranten worden niet bezorgd, mensen kunnen naar mijn mening ook wel een dag zonder post
Ik ga zo met mijn kinderen naar school wandelen en hopelijk rond 1200 met mijn paard te voet naar de binnenbaan, maar daar heb ik een hard hoofd in...