Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:32

Marcella bezorgen ze ook? Misschien vragen of dat kan ook? Hoef je er niet uit en heb je toch je inhaler in huis

Eenmaal uitgegraven en veilig beneden zie je de lol er wel van in. :D In beide gevallen moesten we weg ivm alle appartementen volgeboekt en geen veilige fatsoenlijke plek om te blijven slapen. Bij de een zijn we een dag eerder vertrokken vanwege de extreme sneeuwval die eerder kwam. En bij de ander zijn we een dag langer blijven staan op de camperplek voor de veiligheid. Maar het heeft wel wat. -18 en dan de huishoudaccu leeghebben halverwege is erger dan is het gewoon -10 binnen en risico op bevriezen van de watertanks. Maar het is opvallend druk op camperplaatsen hoor in de sneeuw. :)) Zolang het niet zo erg wordt in nederland maakt het mij niks uit. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:40

Moet er toch uit, want moet kippen doen op de moestuin. En zaaigoed controleren + water geven. En ook gratis stenen ophalen. Heb ook nog 2 struikjes die ik in de volle grond moet zetten voor het ga vriezen.

karuna
Drukke kabouter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:47

Dan meteen langs de apotheek rijden?

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:54

Ellendig lange rij bij de slager -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:56

Normaal kan ik er zo langs rijden. Ze hebben alleen een stuk weg opgegooid en daardoor is het een klein stukje omrijden en vergeet ik het iedere keer. :')

Hard aan het hopen ook dat longfunctie maart wel doorgaat, maar vrees ervoor. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:56

Mijn zenuwen voor een afspraak en ik haat het als ik zenuwen heb want dan wil ik gaan afzeggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:57

Inmiddels bijna 600 visverenigingen ingevoerd in Excel, en ik moet nog tweeënhalve provincie. |( :')
Also, waarom heten 9/10 van die verenigingen "Ons Genoegen"? :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:59

Mkango schreef:
Inmiddels bijna 600 visverenigingen ingevoerd in Excel, en ik moet nog tweeënhalve provincie. |( :')

Omdat je niet bij een visvereniging gaat omdat je overloopt van de creativiteit? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:00

Foaly schreef:
Mkango schreef:

Omdat je niet bij een visvereniging gaat omdat je overloopt van de creativiteit? :')
"Voorzet-trap-doelpunt! *\o/* " in de woorden Mushu in het Mulan CD-ROMspel. :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:52

Serieus heb ik weer...

Heb een lekkende kraan, eerst komt de loodgieter ( flink) te laat, die heeft wel een aantal keer excuses aangeboden.
Nou als alles goed zou verlopen kon het nog geregeld zijn voor ik echt weg moest.

Helaas kan het nooit eens gaan zoals gepland.

Mijn hoofdafsluiter in mijn appartement doet niet meer wat die moet doen. ( moet vervangen worden). Dit wist ik helaas niet...

Nou word hij nog leuker, want toen ging ik bellen met de VVE of er iemand kon komen om de water toevoer van de gehele flat af te sluiten. Blijken die geen een sleutel van het kastje van de hoofdafsluiter te hebben! |o
De VVE gaat er mee bezig om dat te regelen... ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Wat als de pleuris uitbreekt en er een waterleiding stuk gaat ofzo :oo

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:04

Oh nee Ineke, en dat op vrijdag

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:28

Mijn broek is nat -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 15:29

Caira schreef:
Oh nee Ineke, en dat op vrijdag

Ja, die sleutel gaat er vandaag niet zijn... Ben eerder benieuwd of die er komende vrijdag zelfs al gaat zijn.
Moet wel, want echt ik ga desnoods iedere dag bellen volgende week tot die sleutel ( of een andere oplossing geregeld is)
Dan breken ze de boel maar open met grof geweld ofzo. Kan toch niet dat je daar niet bij kunt als dat nodig zeg.

Mijn hoofdkraan in mijn eigen flat kan ( uiteraard) ook pas vervangen worden als de VVE voor toegang heeft gezorgd dat tijdelijk de hele flat zonder water zit. ; sorry buren :')

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 16:02

Probeer mijn barebackpads aan te bieden op marktplaats, maar de advertentie komt er niet doorheen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 16:30

Mijn domheid.
Ik heb een grote doos luiers besteld, leuke aanbieding. Nouja, hoe leuk luiers zijn valt ook wel weer mee. Betaalbaar.

Hup, klikkerdeklik.

Krijg ik vanmorgen een e-mail dat de bezorger onderweg is. Fijn!
Zie ik het adres staan waar ik al 5 jaar niet meer woon _O-
poedersuiker. Snel gewijzigd naar een afhaalpunt. Nu moet ik morgen 15 km gaan rijden voor een stel luiers. Godsamme wat een oen. Gelijk mijn leveradres aangepast op die shop. Sjonge.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 17:41

Na het zien van het filmpje waarin Mango van Cayenne de een aantal keer "baasje" zegt, kan ik "'t Baarsje" (ook een populaire naam voor visverenigingen :') ) niet meer lezen of mijn inner voice roept heel hard in Mango's stem: "BAARSJE, WAAR IS BAARSJE?" _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:21

Mensen die hun weekend beginnen met bier in de trein. :r Ik zal ze nooit begrijpen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:40

Dat sommige mensen slecht voor hun dieren zorgen. Waarom neem je ze dan überhaupt? :x

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:45

-O- de fijne "service" van de hema. Wat besteld en nu maar eens er achter aan gebeld jongens waarom komt er geen melding. Nou er is een probleem het komt pas op zijn vroegst over een maand. :oo Geen mail geen communicatie niks. :n Vervolgens hebben ze het adres ook verkeerd erin gezet. Dit weekend maar even gaan nadenken of ik de bestelling ga cancelen en ergens anders opnieuw bestellen. Dan kon wel zowaar. Sukkels.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:49

Alles gedaan van verlanglijstje, maar compleet verrot zijn. Denk dat ik straks pot appelmoes als groente neem bij de aardappelen. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 18:49

Lekker toch heb ik gister ook gedaan. Medicatie binnen ook? Nu rest van de avond met de pootjes hoog op de bank?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:12

Ik erger me vandaag aan alles en iedereen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:40

Jep medicatie ook binnen. Morgen weer partijtje stenen halen voor de verzameling.

Alleen nog kiezen welk en/of wat voor pot of potje. :') Heb een beetje veel staan van nog gekocht tot zelf gemaakt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:57

Mensen die doen alsof er 5 meter sneeuw komt en er een nieuwe ijstijd aanbreekt..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 19:58

nicole_floor schreef:
Mensen die doen alsof er 5 meter sneeuw komt en er een nieuwe ijstijd aanbreekt..

Echt hoor
Ondertussen mensen in Scandinavië die dealen er elke dag mee in de winter. :+