1. Heerlijk bijgekletst met mijn beste vriendin 2. Genoten van het zonnetje en de warmte 3. Lekker veel gewandeld
Mandyy
Geplaatst: 25-03-21 08:35
Gisteren: 1. Voor het eerst een sollicitatiegesprek (vanaf de andere kant van de tafel) gedaan. 2. M’n vriend had voor me gekookt. 3. Fijne gesprekken met collega’s.
1. Leuke gesprekken gehad op mijn werk over de ontwikkeling van collega's 2. Genoten van het avondzonnetje in mijn relax stoel 3. Goed voor mezelf aan het zorgen
1. zonsondergang gekeken 2. weer eens naar de kringloop geweest en 2 broeken en een boek gescoord 3. wat foto's kunnen maken van de maan en de zonsondergang
VanHuisUit
Geplaatst: 25-03-21 22:04
1. Lekker lesgegeven vanmiddag 2. Een goed werkend kopieerapparaat voor de verandering 3. zoonlief misschien op kamers... jeetje wat zou dat een verandering zijn!
- Lekker buitenritje met paard die geobsedeerd was door de huppelende lammetjes, zo leuk - Heerlijk gewandeld zelf - Vanmiddag rust genomen zoals m’n lijf aan gaf en leuke serie gekeken
1. Goed bezig geweest in het huishouden, zelfs de vloer gedweild 2. Een wandeling gemaakt 3. Iemand teruggebeld en we hadden een fijn, positief gesprek nav onze evaluatie
1. BHV herhalingscursus gehad, hij was leuk en vernieuwd! 2. Met vlag en wimpel geslaagd. 3. Net nog even wat opgeruimd. Scheelt me morgen weer. En nu pizza op de bank
1. ik kwam super blij en positief terug van mijn wandeling, wel nat geworden maar het was heerlijk 2. de douche gebruikt, maar ook gepoetst 3. het koken vond ik eerst spannend, maar uiteindelijk zelfs leuk, en het eten wordt vast lekker
- Super fijne springles gereden met een heel blij paard - Weides klaar gemaakt, laat de echte lente maar komen - Heerlijk even op de bank met lieve vriend, wijntje, snack en goede film
VanHuisUit
Geplaatst: 27-03-21 21:21
1. lange wandeling door duinen en langs strand met hond + vriend 2. had erg lekkere lunch gemaakt al zeg ik het zelf 3. net zoonlief super goed gitaar horen spelen, word ik altijd blij van