Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Ik zoek me een versuffing maar fijne teugels
Alles waarvan ik denk
Ja!! Zijn uitverkocht
Nalevering en dat soort geneuzel
Of clips ipv gespen
Ik wil gespenen geen stopjes en grip zonder dat er nopjes op de teugels zitten
Veeleisend blijkbaar
ZoeyDercks schreef:Haha onderandere. Deze lijkt me accurater omdat ie aan de Singel zit. En inderdaad geen abonnement van tig euro per maand nog (12 ofzo?), Dat tikt namelijk flink aan!
_Lente schreef:ZoeyDercks schreef:Haha onderandere. Deze lijkt me accurater omdat ie aan de Singel zit. En inderdaad geen abonnement van tig euro per maand nog (12 ofzo?), Dat tikt namelijk flink aan!
Abonnement van de Equestic kon je altijd (levenslang) afkopen door 2x een jaarabonnement te nemen. Dat ooit gelezen, even over gemaild en dat is toen bevestigd. Dus dat is wel 1x duur, maar daarna geen maandelijkse kosten meer.
mvdende schreef:De stad in geweest. Viel stiekem toch een beetje tegen.
Etos had alleen online (waarbij het online er niet bij stond dat het alleen online zou zijn) uiteindelijk iets anders uit de normale aanbiedingen mee kunnen nemen met 1+1 gratis. Kerstcadeau voor mams dus ook klaar.
Bever had alleen korting vanaf €100. Perrysport had geen vesten in de sale, ANWB óók niet.
Xenos de diamond painting waren uitverkocht.
Enigste waar ik wél leuk voor geslaagd ben is een nieuwe telefoonde Samsung A51 voor €216 en abonnement van €18 per maand, maandelijks opzegbaar.
Nu nog een diamond painting en hoesje voor A51 op AliExpress bestellen
Loeky01 schreef:Sonja_vR schreef:Ik zoek me een versuffing maar fijne teugels
Alles waarvan ik denk
Ja!! Zijn uitverkocht
Of clips ipv gespen
Veeleisend blijkbaar
Wel grip of geen grip? Ik heb mijn dunne leren teugels zonder clips maar met grip aan 1 zijde en stopjes bij het gareel gehaald.
lenaa_tje schreef:mvdende schreef:De stad in geweest. Viel stiekem toch een beetje tegen.
Etos had alleen online (waarbij het online er niet bij stond dat het alleen online zou zijn) uiteindelijk iets anders uit de normale aanbiedingen mee kunnen nemen met 1+1 gratis. Kerstcadeau voor mams dus ook klaar.
Bever had alleen korting vanaf €100. Perrysport had geen vesten in de sale, ANWB óók niet.
Xenos de diamond painting waren uitverkocht.
Enigste waar ik wél leuk voor geslaagd ben is een nieuwe telefoonde Samsung A51 voor €216 en abonnement van €18 per maand, maandelijks opzegbaar.
Nu nog een diamond painting en hoesje voor A51 op AliExpress bestellen
Bever had op kleding ook best leuke aanbiedingen
Sonja_vR schreef:Ik zoek me een versuffing maar fijne teugels
Alles waarvan ik denk
Ja!! Zijn uitverkocht
Of clips ipv gespen
Veeleisend blijkbaar
_Lente schreef:ZoeyDercks schreef:Haha onderandere. Deze lijkt me accurater omdat ie aan de Singel zit. En inderdaad geen abonnement van tig euro per maand nog (12 ofzo?), Dat tikt namelijk flink aan!
Abonnement van de Equestic kon je altijd (levenslang) afkopen door 2x een jaarabonnement te nemen. Dat ooit gelezen, even over gemaild en dat is toen bevestigd. Dus dat is wel 1x duur, maar daarna geen maandelijkse kosten meer.