Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:germie schreef:Geen kaarsen, wierook of geurstokjes please. Die gaan linea recta in de container. Zonde van de grondstoffen.
Ik word al misselijk als ik aan de geuren denk.
Alhoewel ik ze niet zou weggooien, maar weggeven, ben ik het verder met germie eens.
En chocola: ja (puur of extra puur) en drop ook: ja (laurierdrop bijvoorbeeld), maar dropchocola is dan weer een nee.
Wat hebben jullie trouwens allemaal leuke huisdieren
Beterschap _AB_, hoe lang zit je nog in het gips?
Ashleytjuhh schreef:AfricanLady schreef:Ik ben trouwens echt verslaafd aan curlywurly die dingen zijn hier bijna nergens te krijgen xD
[ [url=m/kTU7x9.jpg]Afbeelding[/url] ]
die liggen echt vollop bij de action snoep afdeling en bij de coop
Ashleytjuhh schreef:Zo is het Capopjekop!
Ik heb ook wel eens iets gehad wat totaal niet bij mij paste, dit heb ik aan iemand anders gegeven die erg blij mee wasHet gaat om de moeite
het is erg veel werk om berichten uit te zoeken en zo een beeld van iemand te krijgen en daarop kadotjes te moeten zoeken voor ook nog eens een budget.
Neonlight schreef:Suusjepluus, wat voor een hond is dat? Nu is die van mijn broer nooit zo smerig () maar lijkt er wel op, een Lagotto.
Mijn hond doet een moord voor kaas. Bij het detectie speuren waren gewone snoepjes niet goed genoeg (daar ligt het baas en zoek het maar uit, ik ga echt niet zitten) maar sinds ik kaas gebruik is ze ineens helemaal bij de les.