Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:34

Nou idd dan kan je er altijd iemand anders blij mee maken.
Ik heb zelf een bijstanduitkering en ik verzamel al in de maanden van te voren spulletjes her en der vandaan.
En zodra ik weet voor wie het is probeer is het wat persoonlijker op de bokker af te maken.
Ik heb niet veel te besteden maar omdat ik dit erg leuk vind en we zelf ook niet aan kerst sinterklaas doen is het voor mij ook een leuke afleiding!

KM_Ris

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:52

Ik ben ook niet zo moeilijk en ik vind alleen het idee al dat iemand moeite voor je doet zo leuk.
Ik heb er de 2 jaar dat ik mee deed ook echt naar uitgekeken en nu weer. Alleen de hints zijn altijd te makkelijk, ben er niet zo creatief mee :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:17

Ik ben trouwens echt verslaafd aan curlywurly die dingen zijn hier bijna nergens te krijgen xD
Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:18

AfricanLady schreef:
Ik ben trouwens echt verslaafd aan curlywurly die dingen zijn hier bijna nergens te krijgen xD
[ [url=m/kTU7x9.jpg]Afbeelding[/url] ]

die liggen echt vollop bij de action snoep afdeling en bij de coop :+

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:07

Hilli schreef:
germie schreef:
Geen kaarsen, wierook of geurstokjes please. Die gaan linea recta in de container. Zonde van de grondstoffen.
Ik word al misselijk als ik aan de geuren denk.

Alhoewel ik ze niet zou weggooien, maar weggeven, ben ik het verder met germie eens.

En chocola: ja (puur of extra puur) en drop ook: ja (laurierdrop bijvoorbeeld), maar dropchocola is dan weer een nee.

Wat hebben jullie trouwens allemaal leuke huisdieren <3

Beterschap _AB_, hoe lang zit je nog in het gips?

Iedereen dank voor de lieve wensen!
Ik zit nog tm Dinsdag in een spalk, dan komt de fysio kijken wat we kunnen doen. Ik wil weer heel graag boven slapen maar mag tm 28 oktober mn been niet belasten...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:19

Oh wat sneu :(:)
Hoop op een goed herstel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:24

Ah wat rot _AB_. Hopelijk kun je een beetje van het mooie weer genieten deze dagen?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:25

Wat rot AB, heel veel beterschap :knuffel:

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:34

kun je niet op je kont naar boven AB ?

ik heb weer even genoeg geurstokjes :))

Afbeelding

ss ik hou van de hammam geur. :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:22

Hahaha ja, dat wil ik wel gaan proberen! Zoveel fijner om bij mn vriend te slapen;)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:28

Ashleytjuhh schreef:
AfricanLady schreef:
[ [url=m/kTU7x9.jpg]Afbeelding[/url] ]

die liggen echt vollop bij de action snoep afdeling en bij de coop :+

Wij hebben geen coop :(
Wel 5 andere supermarkt xD
En voorheen wel bij de action nu niet meer helaad

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:32

AB beterschap , dat is heel erg balen.
Therme vind ik ook lekker ruiken.
Die hammam idd of de white lotus ook.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:49

Nieuwe top erbij: hondenshampoo :+ Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:51

Autch :')

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:55

Die kan inderdaad wel een wasbeurt gebruiken! Zo lekker modderig!!

Ik heb ook zo'n smeerkees, dus hondenshampoo is voor mij ook een top.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:05

Oh trouwens, ik weet dat er mensen op bokt dit doen. Ik zou graag wat met mijn hond willen trainen en daarvoor zou ik graag iets héél lekkers willen (ze doet t niet voor worst bijvoorbeeld) en ik zou graag een keer van die vlees dingen proberen of andere zelfgemaakte snacks, vind ik super leuk. Als je er geen ervaring mee hebt of verstand ervan: het is geen must maar als je toevallig het zelf maakt of vaak koopt oid, ik ben heel benieuwd. Anders bestel ik ze een keer zelf haha. Verder dingen waar ze heel lang op kunnen knabbelen.

Boeken vind ik ook leuk, maar ik lees momenteel weinig.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:22

Ik droogde kipfilet in de oven toen ik nog samen wat met mijn ex. Zina deed een moord voor die kipjes

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:34

Ashleytjuhh schreef:
Zo is het Capopjekop!

Ik heb ook wel eens iets gehad wat totaal niet bij mij paste, dit heb ik aan iemand anders gegeven die erg blij mee was :)) Het gaat om de moeite :) het is erg veel werk om berichten uit te zoeken en zo een beeld van iemand te krijgen en daarop kadotjes te moeten zoeken voor ook nog eens een budget.

Heb jij eigenlijk ooit die taco pizza nog gemaakt? :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:37

Oef verrassing Suusjepluus haha!

Tijdschriften had ik geloof ik al genoemd, ik vind bv de Linda en Flair leuk (bij de kapper, want koop die zelf nooit :P), maar ook reistijdschiften zoals bv Columbus travel.

Geurkaarsen branden we in de winter wel vaker, we hebben nu ook een Lampe Berger maar de vulling is nogal prijzig denk ik voor SS.

Ik zou verder nog wel eens nieuwe kussens(of hoezen 30x30) op de bank willen. Heb een rode bank en een groen behang, nu heb ik kussens met jungle en blader motieven om een idee te geven. Dat zijn nou van die typische dingen die ik vaak zelf wel in mijn hoofd heb om te vervangen, maar het heel lang duurt voor ik erom ga. Ook een mooi zeeppompje voor het toilet is zo’n ding wat al lang op het lijstje staat. (Ik koop vaak hervul verpakkingen van Marcels green soap om plastic te besparen)
Lekker ruikende douchegel is ook zeker welkom. Merk maakt niet uit, bodylotion en scrub etc gebruik ik eigenlijk zelden en heb ik nog meerdere van staan. Verder sieraden en make up draag ik niet zo heel vaak.

En qua eten ben ik een lastige vanwege allergieën, lactose en tarwevrij graag. Maak het jezelf niet te moeilijk hoor, Marsepein en pure chocolade (of vegan witte chocolade) bv is dit ook al. En geen voedsel in het pakket vind ik ook geen probleem.

Had al geschreven dat ik meer wil gaan tekenen/schilderen, denk dan bv aan aquarel potloden en tekenpapier. Kleuren heb ik ook een poosje gedaan, is al wel even geleden (potloden en gelpennen heb ik nog wel volop)

De honden lusten alles, echt speels zijn ze niet meer (8 en 10 jaar oud). Ginny vind een knuffel (om uiteindelijk te slopen :o ) vaak nog wel een uitdaging, maar liefst geen piepding want dan worden we hier gek haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:29

Suusjepluus, wat voor een hond is dat? Nu is die van mijn broer nooit zo smerig ( :)) ) maar lijkt er wel op, een Lagotto.

Mijn hond doet een moord voor kaas. Bij het detectie speuren waren gewone snoepjes niet goed genoeg (daar ligt het baas en zoek het maar uit, ik ga echt niet zitten :') ) maar sinds ik kaas gebruik is ze ineens helemaal bij de les. :))

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:19

Neonlight schreef:
Suusjepluus, wat voor een hond is dat? Nu is die van mijn broer nooit zo smerig ( :)) ) maar lijkt er wel op, een Lagotto.

Mijn hond doet een moord voor kaas. Bij het detectie speuren waren gewone snoepjes niet goed genoeg (daar ligt het baas en zoek het maar uit, ik ga echt niet zitten :') ) maar sinds ik kaas gebruik is ze ineens helemaal bij de les. :))

Luigi is ook een Lagotto :j Meestal een lichtbruine...
Afbeelding
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:52

Ja, zo is het beter te zien. :)) Nu ik ze zo zie, ik heb je ooit op een fotomeeting gezien. Kant van Nijmegen als ik me goed herinner.

Die van mijn broer is ook effen, maar bijna wit.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:59

Klopt! Toen was hij nog donkerbruin en net 5 maandjes oud <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 22:19

Ja, toen was ie inderdaad nog pup. <3 Wel apart dat ie zoveel lichter is geworden. Verklaart het modderbad natuurlijk wel, wil zijn oude kleur weer terug. _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 00:19

Heb trouwens nog wel een top.
Gezien ik zeep genoeg heb inmiddels :))

Mocht mijn Santa toch graag iets in die trant willen geven dan is shampoo en vooral conditioner voor blond haar altijd welkom.
Maakt niet uit welke. :)