(hij gaat naar een plek die ver reizen is + niet met het OV bereikbaar)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ik voel me weer verdrietig. Mijn ex begon in 1,5 week geleden weer tegen mij te zeggen dat hij me miste. En toen had hij geen relatie meer met haar. En nu toch wel weer, maar hij mist me wel. Niet dat ik dacht dat hij gewoon bij me terug kon komen of dat ik dat zomaar goed zou vinden. Maar het werd wat rustiger in mijn hoofd en voel me nu weer terug bij af.
Marocje schreef:Oh wat een rollercoaster! Zeker omdat hij al eerder twijfelde (2 weken) en dit blijkbaar niet heeft laten merken. Veel sterkte, dit is echt een poedersuiker
Arethe schreef:Vandaag ons allerliefste konijntje in moeten laten slapen wegens een razend snelle maden besmetting. Gisteren niets aan de hand, vanochtend helemaal mis.
En ook verdrietig omdat ik zo snel mogelijk een maatje voor haar achtergebleven vriendje wil regelen maar dat lukt niet zo snel. Meerdere opvang centrum gebeld en geen gehoor.
Amber_anne schreef:Sterkte voor alle mensen die hun huisdier moeten missen
Ik voel me verdrietig omdat de hoefsmid aangaf dat er tekenen zijn van hoefbevangenheid
Suzanne F. schreef:Sterkte Wabisabi! Ook jouw verdriet mag er zijn! Dat is ontzettend heftig wat je mee hebt gemaakt. Je zal je vast heel verloren en wanhopig voelen. En ja, in deze diepten leer je jezelf heel goed kennen. Je staat vaak verbaasd van jezelf. Maar je bent ook veel sterker dan je denkt. Kies voor jezelf hoor. En zorg goed voor jezelf. Want niemand anders doet het voor je. Je kan daarin alleen op jezelf vertrouwen.
En ja ik ken dat wanhopige gevoel waar je grenzen overgaat. Maar iedereen maakt zijn eigen keuzes en hij heeft die ook gemaakt. Je hebt alleen invloed op je eigen keuzes en niet op die van een ander. Dus kies voor jezelf. Wat rot dat jullie samen werken, dat kan je er eigenlijk niet bij hebben. Het beste is als je elkaar niet meer ziet. Daar is op korte termijn niets aan te doen? Overplaatsing vragen naar een andere afdeling ofzo? Dikke knuffel!