MyWishMax schreef:En dan in de media wel naar voren laten komen dat dit dus iedereen is, zelfs met extreem milde symptomen.zodat er geen paniek gezaaid wordt, omdat het er dan meer dan ooit zouden zijn.
Jup. De media rekt alles zo enorm uit...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:chanicha schreef:Dat ik doorgestuurd ben naar het zkh, wilde een plekje bij mijn oor weg laten halen.
Ik vanmorgen daarheen in de veronderstelling dat ik gelijk onder het mes ging, nee hoor, ze wilde eerst kijken
Over twee weken terugkomen, hoezo geldklopperij!
Oh ja vreselijk! Ik moet elk jaar op controle in het ziekenhuis en zelfs als je ergens voor belt qua plekje willen e eerst kijken en daarna nieuwe afspraak. Maar ze willen hem wel weghalen? Succes /sterkte alvast
Nayomie schreef:Jemig DiscoDipp, wat heb jij nu weer voor huisdier?
Ik ben net bekomen van de schrik. Het scheelde nog geen 20cm of we hadden een ree met 80km/u door de voorruit heen en een vrachtwagen in de kofferbak. Als mijn vriend niet geremd had, had ik hem in mijn kant gehad.
Merileth schreef:Dat ik vandaag weer een voorbeeld heb gehad dat interesse en contact met mijn ouders (vooral moeder) echt voornamelijk eenzijdig zijn. Je zou zeggen dat je er langzamerhand aan gewend raakt, maar het blijft zo poedersuiker. Het blijft een rotgevoel opleveren.
Merileth schreef:Dat ik vandaag weer een voorbeeld heb gehad dat interesse en contact met mijn ouders (vooral moeder) echt voornamelijk eenzijdig zijn. Je zou zeggen dat je er langzamerhand aan gewend raakt, maar het blijft zo poedersuiker. Het blijft een rotgevoel opleveren.
Lestrange01 schreef:Dat ik me even heel zielig voel. Moest om half acht op op mijn enige vrije zaterdag, om naar de kapper te gaan.
En mijn linker elleboog doet pijn, en mijn linker schouder wil maar niet in de kom blijven zitten. Oftewel, ik overweeg een gehele linker arm amputatie.
Jolien87 schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik me even heel zielig voel. Moest om half acht op op mijn enige vrije zaterdag, om naar de kapper te gaan.
En mijn linker elleboog doet pijn, en mijn linker schouder wil maar niet in de kom blijven zitten. Oftewel, ik overweeg een gehele linker arm amputatie.
Als je toch naar de kapper gaat...
Zebrastreep schreef:Nayomie schreef:Jemig DiscoDipp, wat heb jij nu weer voor huisdier?
Ik ben net bekomen van de schrik. Het scheelde nog geen 20cm of we hadden een ree met 80km/u door de voorruit heen en een vrachtwagen in de kofferbak. Als mijn vriend niet geremd had, had ik hem in mijn kant gehad.
Jeetje schrikken zeg! Ik moest laatst terug rijden in het donker over een 100 weg en was mij ook bewust van herten die voor de auto konden springen. Uiteraard reed ik ook niet zo prettig op die manier.