Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:20

MyWishMax schreef:
En dan in de media wel naar voren laten komen dat dit dus iedereen is, zelfs met extreem milde symptomen. :j zodat er geen paniek gezaaid wordt, omdat het er dan meer dan ooit zouden zijn.

Jup. De media rekt alles zo enorm uit...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:25

MyWishMax schreef:
chanicha schreef:
Dat ik doorgestuurd ben naar het zkh, wilde een plekje bij mijn oor weg laten halen.
Ik vanmorgen daarheen in de veronderstelling dat ik gelijk onder het mes ging, nee hoor, ze wilde eerst kijken 8)7
Over twee weken terugkomen, hoezo geldklopperij!

Oh ja vreselijk! Ik moet elk jaar op controle in het ziekenhuis en zelfs als je ergens voor belt qua plekje willen e eerst kijken en daarna nieuwe afspraak. Maar ze willen hem wel weghalen? Succes /sterkte alvast

Jaa 7 augustus mag ik weer komen :')

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:54

Waarom moeten ze iedere keer persé langs ons hek lopen met hun uitvallende hond waar mijn hond met trauma op reageert. Loop gewoon via het pad dat recht op jouw tuin uit komt ofzo ....

Vandaag of morgen komt die stafford door de schutting heen ..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 20:56

Ik mijn hond net zelf heb proberen te trimmen en ik hem dus royaal vernaggeld heb :')
Tis ook nog een keesje _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:00

Foto :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:34

Britta31 schreef:
Foto :D

Agreed! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:42

Dat ik na 1 glaasje alcohol al de hik heb begint lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:42

Dat de witte rand van mijn ES Sapphire dekje zo snel vies wordt. :')

Ik kan daar zo slecht tegen dus die gaat na 1x gebruiken de verkoop weer in, best wel zonde. _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:01

Dat er een gaatje in mijn kies is uitgebroken waar ik last van heb omdat de zenuw bloot ligt. Maar ik wil eigenlijk niet tot maandag wachten met bellen omdat ik gruwelijke tandartsangst heb maar nog meer ‘angst’ heb voor tandpijn en ik weet dat die kies mijn hele weekend gaat vernaggelen.
Dus nu maar twijfelen of ik toch het spoednummer ga bellen ;(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:04

Even inzoomen op de happen die eruit zijn jongens :')

Tis nu net een loopend kistje _O-

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:21

Jemig DiscoDipp, wat heb jij nu weer voor huisdier? _O-

Ik ben net bekomen van de schrik. Het scheelde nog geen 20cm of we hadden een ree met 80km/u door de voorruit heen en een vrachtwagen in de kofferbak. Als mijn vriend niet geremd had, had ik hem in mijn kant gehad.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 22:40

Dat ik vandaag weer een voorbeeld heb gehad dat interesse en contact met mijn ouders (vooral moeder) echt voornamelijk eenzijdig zijn. Je zou zeggen dat je er langzamerhand aan gewend raakt, maar het blijft zo poedersuiker. Het blijft een rotgevoel opleveren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 23:13

Nayomie schreef:

Ik ben net bekomen van de schrik. Het scheelde nog geen 20cm of we hadden een ree met 80km/u door de voorruit heen en een vrachtwagen in de kofferbak. Als mijn vriend niet geremd had, had ik hem in mijn kant gehad.

Jeetje schrikken zeg! Ik moest laatst terug rijden in het donker over een 100 weg en was mij ook bewust van herten die voor de auto konden springen. Uiteraard reed ik ook niet zo prettig op die manier.

Merileth schreef:
Dat ik vandaag weer een voorbeeld heb gehad dat interesse en contact met mijn ouders (vooral moeder) echt voornamelijk eenzijdig zijn. Je zou zeggen dat je er langzamerhand aan gewend raakt, maar het blijft zo poedersuiker. Het blijft een rotgevoel opleveren.

:(:) Ken het gevoel niet van mijn ouders maar wel van een vriendin die af en toe wel voelt als een moeder voor mij.. Ook al is dat niet te vergelijken met je ouders. Denk ook op de een of andere manier dat een mens niet kan wennen aan afwijzingen of eenzijdig contact ook al zou dat soms beter zijn voor jezelf. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Of muziekje op en even lekker alles eruit huilen is soms ook wel even lekker.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 23:39

Merileth schreef:

En contact verbreken? Geeft een hoop rust, is mijn ervaring.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:20

Dat ik me even heel zielig voel. Moest om half acht op op mijn enige vrije zaterdag, om naar de kapper te gaan.

En mijn linker elleboog doet pijn, en mijn linker schouder wil maar niet in de kom blijven zitten. Oftewel, ik overweeg een gehele linker arm amputatie.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:47

Lestrange01 schreef:
Dat ik me even heel zielig voel. Moest om half acht op op mijn enige vrije zaterdag, om naar de kapper te gaan.

En mijn linker elleboog doet pijn, en mijn linker schouder wil maar niet in de kom blijven zitten. Oftewel, ik overweeg een gehele linker arm amputatie.

Als je toch naar de kapper gaat...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:54

Jolien87 schreef:
Lestrange01 schreef:

Als je toch naar de kapper gaat...

Omg ik ga stuk :') _O-

"Kunnen ze dat ook gelijk mee pakken"

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 09:35

Kappers houden zich toch nooit aan de afgesproken lengte, in mijn ervaring. Er gaat altijd veel meer vanaf. Maar die arm groeit waarschijnlijk niet zo makkelijk weer aan... ;-)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 10:03

Discodip,zonder inzoomen ziet je hond er oke uit qua haar. Voor mij dan.

Meriletj, lastig dat je ouders zo zijn.
Is contact verbreken of minderen een optie?

Mijn moeder is weer eens in paniek, belde terwijl ik op de wc zat.
Dat kon ze niet weten natuurlijk.
Eerst ontbijten en dan maar langs.

Ik baal wel dat mijn moeder 2 kinderen heeft haar man 4 kinderen.
En ik mag/moet al jaren alles oplossen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 10:23

Contact verbreken vind ik nogal een stap. Mijn schoonvader is een aantal jaar geleden overleden, en een half jaar later mijn vader bijna. Het heeft me doen beseffen dat ik me gelukkig mag prijzen dat ze er beiden nog zijn. Ook zijn er genoeg goede momenten, dat ik echt blij met ze ben. Het zijn ook steeds kleine dingetjes, maar wel met een grote impact op mij. Nu bijvoorbeeld zitten we in thuisquarantaine omdat mijn man corona heeft. Mijn ouders zijn op vakantie. Eergisteren belde de GGD mij, omdat ze mijn vader niet konden bereiken ergens over. Dus mijn moeder een berichtje gestuurd (dat is de best bereikbare manier van communicatie als ze op vakantie zijn). Gisteren een reactie gehad, en een vraag van haar kant uit nog specifiek daarover. Daar antwoord op gegeven, en vervolgens radiostilte. Niet eens even de vraag hoe het met ons gaat, terwijl we al bijna 2 weken thuis zitten. Maar, volgens mij heeft mijn vader aan haar gevraagd hoe het hier verder ging, want vanochtend ineens zowaar een berichtje met de vraag hoe het met ons gaat! Nou viel dit extra hard omdat ik net hiervoor zo hard op een burn-out aan het afkoersen was dat ik op mijn werk aan de bel getrokken heb, en dus de stress van deze situatie er nog eens bovenop komt. Maar ook dát was gewoon bekend bij haar.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 10:53

Aan die domme trut vanochtend bij de spartelvijver met haar hond Bruno.

Hallo, als je dit leest, het is NIET normaal om je hond meerdere keren blaffend achter een paard aan te laten rennen en geen enkele moeite te doen om hem terug te roepen.

Voor wie de spartelvijver kent, ik was aan de kant waar de paarden binnen komen en zij zat aan de kant waar je met de fiets kan komen. Ruimte zat dus om een opgevoede hond gewoon los te laten terwijl er aan de andere kant een paard loopt. Toch liet ze keer op keer die poedersuiker hond van haar naar mij toe rennen. Minstens 10 keer van haar kant naar mij toe. Hij kwam wel steeds uit zichzelf even bij haar terug en ze had dus alle kans om hem tussendoor een keer beet te pakken en bij zich te houden. Bruno (een hele domme naam voor een blonde hond) hing iedere keer zowat blaffend bij mijn paard in de staart. Deze keer vond ik het gewoon oprecht jammer dat mijn paard zo braaf is. Deze hond had wel een lesje (lees trap) kunnen gebruiken.
Voor hetzelfde geldt schrikt de volgende pony wel en breekt iemand zijn nek.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 12:03

De sale bij RUMAG. Dat geld van m’n net gekregen loon, Thanks RUMAG :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:29

Merileth, als je wel contact wil met je ouders is het prima.
Maar het zijn ook maar mensen. Die soms dus niet aardig zijn.

Probleem bij mijn moeder is opgelost.
Zegt ze, je hebt veel aan je hoofd. Eh ja . Iedereen moeten helpen helpt dan niet.
Ik baal van de regen. Natregenen is niet mijn hobby.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:42

Dat ik vannacht toch erg onrustig was van de test en dacht nee nooit weer dat ding in mijn neus! Ik was half aan het dromen en half wakker. Heel veel last van spierspanning dus vandaag rondom mijn maag.

Koorts is wel weg slijm van de voorholte komt eindelijk los helaas wel in de keel waardoor ik moet hoesten maar blij dat die ontsteking eindelijk weg begint te trekken was de hoofdpijn en kiespijn meer dan zat.

En dat ik niet weet wanneer ze bellen voor de uitslag en nu constant op mijn telefoon aan het letten ben / moet

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 13:50

Zebrastreep schreef:
Nayomie schreef:

Jeetje schrikken zeg! Ik moest laatst terug rijden in het donker over een 100 weg en was mij ook bewust van herten die voor de auto konden springen. Uiteraard reed ik ook niet zo prettig op die manier.

Poeh hè, ja dat rijdt niet heel fijn nee. Zo'n dier kan een partij schade aanrichten, zeker op die snelheden. :=
Ze komen ook echt uit het niets. Deze kwam achter een huis volgens mij vandaan, we konden die in elk geval niet zien aankomen. Heb in elk geval nog wel spierpijn van die noodrem. :=