Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:28

_Femkeeex schreef:
Een jurk die in mijn box komt te zitten is ineens niet meer in de korting -O- Ik baal hier echt van, want nu vind ik hem (te) duur. Toen de box is samengesteld had die wel korting. Ik ga waarschijnlijk gewoon de volle prijs moeten betalen mocht ik hem willen houden, toch?

Ik las ergens op de site volgens mij, dat je dan de klantenservice kan bellen en dat ze dan kijken of het vergoed wordt! Maar dan moet je even zoeken waar het precies staat haha. Maar volgens mij kan dat!

Jorex

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 13:37

Hier is ook een blouseje van 15 naar 20% korting gegaan, maar nu wil ik die waarschijnlijk toch een maat kleiner bestellen, kan dat ook via mijn mijn styliste?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:14

frensje schreef:
Ik zie wel echt hele leuke en minder saaie boxen voorbij komen dan die van mij. Ik had Iris.
Mijn box staat al een week op “wordt ingepakt” dus voorlopig weet ik nog niet hoe de kleding in het echt staat.
Dit is mijn box
[ [url=m/Uzj6OF.png]Afbeelding[/url] ]

Iris uit Amsterdam? Die had bij mij ook die jurk gedaan. Die lange zwarte met witte print.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:18

Ik heb zojuist mijn stylist (Lynn uit Eindhoven) een berichtje gestuurd over de jurk die niet meer leverbaar was. Ze reageerde snel en gaat een soortgelijke jurk nagesturen nadat ik het goed had gekeurd. Krijg nu https://www.zalando.nl/vila-visafina-dr ... n-m11.html. Eigenlijk lijkt deze me mooier dan de eerste variant, dus daar ben ik wel blij mee.

Maar zou zeker even een berichtje sturen naar je stylist dus!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:28

Jorex schreef:
Hier is ook een blouseje van 15 naar 20% korting gegaan, maar nu wil ik die waarschijnlijk toch een maat kleiner bestellen, kan dat ook via mijn mijn styliste?

Ik wilde ook maat groter van een broek bestellen en heb dat aan mijn styliste doorgegeven. Ze had het meteen geregeld.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:37

Het loont sowieso wel om alle producten nog even na te gaan zie ik nu. Een broek die voor €80 in mijn box zit staat nu voor €40 op Zalando. Ga eerst wel kijken wat ik er van vind, maar als ik hem wil houden en ze kunnen de prijs niet aanpassen bestel ik hem wel opnieuw.

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:40

massiemas schreef:
Ik heb n.a.v. dit topic ook een box besteld. Styliste Iris uit Amsterdam, volgens mij dezelfde als Frensje heeft, ik herken een aantal kledingstukken die ook in mijn box zaten.
Dit is mijn uiteindelijke bestelling:
[ [url=m/1NLodd.png]Afbeelding[/url] ]

Ja uit Amsterdam idd. Ik herken de 1e jurk en 2 shirtjes ook uit mijn preview.
Ik had geen foto’s gestuurd met stijlen die ik leuk vindt dus blijkbaar vindt zij deze stijl heel leuk
Ik wacht nog geduldig verder tot mijn box er is en ik alles kan passen.

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:41

iirrssjjee schreef:
frensje schreef:
Ik zie wel echt hele leuke en minder saaie boxen voorbij komen dan die van mij. Ik had Iris.
Mijn box staat al een week op “wordt ingepakt” dus voorlopig weet ik nog niet hoe de kleding in het echt staat.
Dit is mijn box
[ [url=m/Uzj6OF.png]Afbeelding[/url] ]

Iris uit Amsterdam? Die had bij mij ook die jurk gedaan. Die lange zwarte met witte print.

Ja Iris uit Amsterdam. Had je een leuke box?

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:51

Mag ik me hier ook melden? Heb naar aanleiding van dit topic ook een box besteld. Mijn styliste is Anna uit Amsterdam. Had om nette kleding voor op het werk gevraagd en vind dat ze het leuk gedaan heeft.
Zat eerst een witte blouse bij die ik niks vond. Daarvoor in de plaats heeft ze de roze blouse ook in het groen gedaan.
Totaal komt uit op € 500 en ben erg benieuwd. Vind dat ze goed naar me geluisterd heeft.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Body vind ik erg gaaf en de rug is erg mooi. Maar weet niet of ik die te strak om mijn buik ga vinden.
Licht groene blouse vind ik erg mooi.
Beide pantalons moet ik aan zien.
Broekpak ben ik ook heel benieuwd naar.
Blazer is stylist choice en vind ik erg mooi. Maar 80 euro, wel meer dan ik er normaal voor uitgeef
Box word nu ingepakt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:52

frensje schreef:
Ja Iris uit Amsterdam. Had je een leuke box?

Die short en rok had ze bij mij de eerste keer ook, trouwens. Ik heb mijn box ook in dit topic gedeeld! Afwachtend wanneer die binnenkomt :).

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:04

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hoelang duurde het bij jullie voordat hij na de preview in huis was ongeveer? Hij staat bij mij al sinds vorige week op inpakken en heb verder ook geen mail van post nl gehad. Dus ik ben een beetje benieuwd (en ongeduldig :D )

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:06

Ik heb inmiddels een tweede mail van PostNL gehad, er gaat daar iets extreem mis in het magazijn van de site. Verder moet ik wachten totdat mijn bomberjack weer in maat L beschikbaar is. Overigens heb ik de link wel even gecheck't, maar was van de box die al bezorgd is. Ik dacht straks krijg ik een tweede opgestuurd.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:09

_Femkeeex schreef:
Een jurk die in mijn box komt te zitten is ineens niet meer in de korting -O- Ik baal hier echt van, want nu vind ik hem (te) duur. Toen de box is samengesteld had die wel korting. Ik ga waarschijnlijk gewoon de volle prijs moeten betalen mocht ik hem willen houden, toch?

ja, dat heb ik ook bij dat ene jurkje. Was normaal 65 en in de box rond de 60. Zie ik hem er nu instaan voor de volle prijs (maar op de zalando zelf staat hij wel nog in korting.)
Dat zal ik dan bekijken als hij er is (er van uitgaand dat die past en ik hem wil houden) aan welke prijs hij op de factuur staat, anders gaat die ook gewoon retour.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:10

Marleen_L schreef:
Het loont sowieso wel om alle producten nog even na te gaan zie ik nu. Een broek die voor €80 in mijn box zit staat nu voor €40 op Zalando. Ga eerst wel kijken wat ik er van vind, maar als ik hem wil houden en ze kunnen de prijs niet aanpassen bestel ik hem wel opnieuw.

Inderdaad en niet alleen op Zalando, maar ook even op andere sites checken :j

@Marjan: Super leuke box!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:11

Marjan: heb je een linkje van je jumpsuit/ broekpak

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 15:15

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:23

Mijn box zou ook al een week geleden verstuurd moeten zijn. Kan ik op dit punt nog annuleren? Volgens mij niet he?

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:13

Mijn bestelling staat ook al iets van 5 dagen op "wordt ingepakt" :(

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:00

Ik heb vandaag vanuit de klantenservice van Zalon alsnog mijn stylecard gekregen, dus als je vragen hebt over wat dan ook, stuur je styliste een bericht, want die stuurt de vraag door naar de klantenservice. Het spijkerjasje+blouseje was ook bedoelt met de groene broek eronder. Ik heb nu mijn styliste gevraagd of ze iets kan vinden wat vergelijkbaar is met die broek, want hij zat verder ook wel lekker luchtig voor de zomer enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:08

Die van mij wordt ook al een week ingepakt. Wel vandaag een mailtje gekregen dat er vertraging in zit.

Ik ben zo ongeduldig, heb er zoveel zin in. :):)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:16

Nou, mijn box wordt ingepakt dus kon ook eindelijk zien wat erin gaat.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De laatste 2 zijn dus ter vervanging van
Afbeelding
Afbeelding
Bij de witte blouse had ik gezegd geen wit te willen. En wat krijg ik?..
Een creme kleur...
De schoenen ben ik opzich wel blij mee, al weet ik al dat ik ze terug ga sturen. Maar nu kan ik ze wel passen.
Had graag andere dr martens gewild, heb haar ook een foto gestuurd ervan en gezegd dat ik die, of iets soortgelijks wilde hebben
Afbeelding
Had liever een soortgelijke schoen gehad ipv de platte dr martens.
Maar nu kan ik ze wel passen en kijken hoe de pasvorm is. Ben wel benieuwd.
Maar ze gaan zowiezo terug omdat ik ze ergens anders makkelijk goedkoper kan bestellen.

Ik ben benieuwd hoe alles past en wanneer het aan gaat komen.
Ook wacht ik vol spanning op mijn mysterybox van ps Zoë, heb nog geen bericht dat het onderweg is gegaan.

Misschien toch eens kijken of ik wat stijlen kan vinden die ik mooi vind, om duidelijker te maken wat mijn style is

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:02

Waar kan je zien wat er in de box komt te zitten? Mijn box is ook aan het inpakken, maar kan nergens iets vinden.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:28

Bij je eerdere bestellingen..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:34

Ik vind de box hierboven echt leuk

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:57

Marjan1984 schreef:
Mag ik me hier ook melden? Heb naar aanleiding van dit topic ook een box besteld. Mijn styliste is Anna uit Amsterdam. Had om nette kleding voor op het werk gevraagd en vind dat ze het leuk gedaan heeft.
Zat eerst een witte blouse bij die ik niks vond. Daarvoor in de plaats heeft ze de roze blouse ook in het groen gedaan.
Totaal komt uit op € 500 en ben erg benieuwd. Vind dat ze goed naar me geluisterd heeft.

[ [url=m/kLJWZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OqOiqP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UNxO6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2QaROd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OB7GrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQQq4Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IKMlUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V3i7T3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pRp07y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Body vind ik erg gaaf en de rug is erg mooi. Maar weet niet of ik die te strak om mijn buik ga vinden.
Licht groene blouse vind ik erg mooi.
Beide pantalons moet ik aan zien.
Broekpak ben ik ook heel benieuwd naar.
Blazer is stylist choice en vind ik erg mooi. Maar 80 euro, wel meer dan ik er normaal voor uitgeef
Box word nu ingepakt.

Oeh heb je een linkje van dat zwarte jumpsuit?