Marie_Anne schreef:PSvanLot schreef:Een privébron is nu niet echt betrouwbaar te noemen.
Dat vind ik ook sowieso nutteloos om te noemen ja. Daar kan niemand wat mee natuurlijk.
Ik wil ook best iemands privébron zijn!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Jessix schreef:Ik eet juist veel minder en gezonder nu ik de deur bijna niet meer uit kom. Anders was ik altijd veel onderweg en had ik vaak lekkere en makkelijke trek. (heb ik nu nog, maar dan heb ik gewoon pech)
En het scheelt heel veel traktaties op het werk
Marie_Anne schreef:PSvanLot schreef:Een privébron is nu niet echt betrouwbaar te noemen.
Dat vind ik ook sowieso nutteloos om te noemen ja. Daar kan niemand wat mee natuurlijk.
Joman schreef:Jammer, dat jullie het nu weer over de bron zelf willen hebben. Ik zou zeggen, open je blik. Misschien heb je er meer aan als je inhoudelijke vragen zou stellen over bijvoorbeeld het onderzoek dat door Marte is gedaan. Maar hee, doe er vooral je voordeel niet meeEn blijf lekker hangen op 'de bron'.
Ik ga definitief afscheid nemen van dit topic. Het is me echt te weinig inhoudelijk helaas.
Joman schreef:PSvanLot schreef:Een privébron is nu niet echt betrouwbaar te noemen.
Ligt er maar aan wat voor bron het is
En aangezien het Marte zelf betreft, lijkt het me een hele betrouwbare bron zelfs.
rien10 schreef:Oef, wat is het moeilijk voor mij om een oordeel te geven over je bericht zonder de bron te kennen. Dan krijg ik geen open blik en niet veel inhoudelijks mee.
Joman schreef:rien10 schreef:Oef, wat is het moeilijk voor mij om een oordeel te geven over je bericht zonder de bron te kennen. Dan krijg ik geen open blik en niet veel inhoudelijks mee.
Als je niet verder kijkt, dan je neus lang is, is dat erg lastig ja.
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... rzoeksapps
En lees je vooral in. Dan komen jij en PSvanLot er snel genoeg achter wie Marte is
Maar zoals gezegd. Succes ermee, ik zwaai af.
Destination schreef:Joman schreef:Jammer, dat jullie het nu weer over de bron zelf willen hebben. Ik zou zeggen, open je blik. Misschien heb je er meer aan als je inhoudelijke vragen zou stellen over bijvoorbeeld het onderzoek dat door Marte is gedaan. Maar hee, doe er vooral je voordeel niet meeEn blijf lekker hangen op 'de bron'.
Ik ga definitief afscheid nemen van dit topic. Het is me echt te weinig inhoudelijk helaas.
Maar je vertelde niet eens dat het Marte was? Moeten wij dat dan ruiken?Als je weet dat het onderzoek is gepubliceerd, doe dan niet zo moeilijk door te zeggen dat het een privé bron is, maar plaats het onderzoek gewoon.
Door het gewoon aannemen van (onbetrouwbare) informatie komt er ook een hoop fake news in de wereld. Als je de link naar het onderzoek erbij had geplaatst, was het echt niet alleen over de bron gegaan, maar ook over de inhoud.
Marie_Anne schreef:Joman schreef:
Ligt er maar aan wat voor bron het is
En aangezien het Marte zelf betreft, lijkt het me een hele betrouwbare bron zelfs.
Wij kunnen alleen niet controleren of jij Marte wel echt gesproken hebt. Dus nee, een privebron is geen bron, het is kletspraat. Van horen zeggen. Soms waar, vaker niet.
rien10 schreef:Oh, dus de privé bron is de overheid? Oh, interessant zeg. Wat fijn dat je dit met ons wilt delen. Ik kan mijn kennis nu oppoetsen. Dank je wel.
IMANDRA schreef:Marie_Anne schreef:
Als er gewoon bijgezegd wordt wat voor bron het is (en het liefst ook wie die bron is) dan kan iedereen dat voor zichzelf afwegen. Zo'n reactie lijkt me niet nodig?
Laten we niet zo op elkaar vitten. Hij mag het best noemen en als jij het niet betrouwbaar vindt dan neem je die opmerkingen met een kilo zout.