Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Misschien een rare vraag maar neem aan dat er een porta porti in de camper/caravan/tent zit maar die moeten toch ook geleegd worden?
Als alles verder gesloten is kan dat dan toch ook niet!
Zonnetje81 schreef:Misschien gaan ze deze wel sluiten als er teveel toerisme op gang komt. Ik blijf vinden dat jezelf verplaatsen (dus onnodig) onverstandig is. Als iedereen zo denkt is het druk op zo'n camping en als alle faciliteiten gesloten zijn....tja. Maar zo zie je maar dat er dus veel mensen zich niet aan de adviezen/regels houden en daardoor zitten we langer aan de beperkingen vast.
Zonnetje81 schreef:Misschien gaan ze deze wel sluiten als er teveel toerisme op gang komt. Ik blijf vinden dat jezelf verplaatsen (dus onnodig) onverstandig is. Als iedereen zo denkt is het druk op zo'n camping en als alle faciliteiten gesloten zijn....tja. Maar zo zie je maar dat er dus veel mensen zich niet aan de adviezen/regels houden en daardoor zitten we langer aan de beperkingen vast.
Oscar schreef:Dat mag inderdaad ook gewoon.
Ik heb zelf ook wel wat bedenkingen bij het verplaatsen (voor mezelf dan vooral, niet zozeer voor anderen want iedereen moet die afweging zelf maken) maar imo. hoeven we ook niet roomser dan de Paus te zijn. Dit soort activiteiten zijn gewoon toegestaan en dan mag je daar ook gebruik van maken.
SusanH schreef:Wij maken sowieso nooit gebruik van horeca op vakantie. Hooguit een ijsje halen bij de snackbar. Dus dat scheelt
elnienjo schreef:Grootste brandhaarden zijn ontstaan door gebruik maken van horeca op vakantie.
Zit ik deze zomer toch liever in m'n eigen tuin uit met 'n lekker flesje gekoelde cava en misschien wordt het tijd om zelf mojito's te leren maken.
Birgit__ schreef:SusanH schreef:Wij maken sowieso nooit gebruik van horeca op vakantie. Hooguit een ijsje halen bij de snackbar. Dus dat scheelt
Bij ons is horeca en vakantie juist niet bij elkaar weg te denken![]()
Dagelijks uiteten, buiten de deur op nieuwe locaties lunchen, etc. Dat is juist voor ons écht vakantiegevoel.
Leuk dat dat zo kan verschillen
Birgit__ schreef:SusanH schreef:Wij maken sowieso nooit gebruik van horeca op vakantie. Hooguit een ijsje halen bij de snackbar. Dus dat scheelt
Bij ons is horeca en vakantie juist niet bij elkaar weg te denken![]()
Dagelijks uiteten, buiten de deur op nieuwe locaties lunchen, etc. Dat is juist voor ons écht vakantiegevoel.
Leuk dat dat zo kan verschillen
germie schreef:Tja, horeca en gezelligheid en dus dicht bij elkaar zijn echt wel belangrijke punten voor een echte vakantie. Ik kook zelf weinig op vakantie, maar als het uit eten gaan duur is wel. Maar iets drinken op een gezellig vol terras doe ik wel graag. En een all you can eat massa restaurant is altijd heerlijk.
germie schreef:Tja, horeca en gezelligheid en dus dicht bij elkaar zijn echt wel belangrijke punten voor een echte vakantie. Ik kook zelf weinig op vakantie, maar als het uit eten gaan duur is wel. Maar iets drinken op een gezellig vol terras doe ik wel graag. En een all you can eat massa restaurant is altijd heerlijk.