Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:alleen mijn moeder. Zij is vanochtend geweest, en dat heeft mij echt even goed gedaan. zij heeft mij geholpen met paar klusje waar ik niet aan toe kom met kinderen, ze heeft de kinderen ook even wat uit handen genomen bij mij dat ik even wat meer rust aan mijn hoofd had. Ik vond dat even heel fijn. Ik weet hoe de andere in dit topic er overdenken. Maar mij geeft dat even wat rust.
Electra63 schreef:Wij hebben gisterenavond koffie gedronken bij mijn vader.
Hij is gisteren 80 geworden. Hij woont nog zelfstandig en is gezond.
Iedere dag gaat hij ook nog fietsen, maar zonder contact met anderen.
Ik had gevraagd wat hij wilde.
Wij hebben niet gezoend en zijn op afstand blijven zitten.
Winged schreef:Ik had gister een megadip ineens, in tranen mijn moeder opgebeld en al binnen 5 minuten ging het 'je komt hier nu heen voor een kop thee, en we houden gewoon 1,5 meter afstand'. Dus zo gezegd, zo gedaan. En inderdaad gewoon afstand gehouden.
Maar het is even allemaal shiiiiiiit.
BloemBloem schreef:Wij komen nu amper ergens, mijn opa en oma ( in de 80 ) en ouders vallen
in de risicogroep, dus we doen daar boodschappen voor en brengen deze, en zwaaien
naar ze vanachter glas.
Mijn moeder past nu ook niet op, en dat valt ons beide erg zwaar, ik werk nu fulltime vanuit huis, en geef mijn dochter les ( waar ik totaal niet in uitblink ). Dochter komt wel buiten, maar alleen met 1 van de ouders erbij, buitenspelen met andere kinderen zit er voor haar niet in.
_Penotti schreef:Als ze nu klachtenvrij zouden zijn zou ik zeggen, ga in de tuin zitten lekker stuk van elkaar af.
Maar met de halve familie met klachten, nee echt niet doen.
En begrijp ook niet dat de schoonzus het toe zou laten.
Dat taartje komt ook door het raam.
En met klachten zegt het rivm ook dat je thuis moet blijven.
geen bezoek ontvangen lijkt me dan ook wel logisch.
Edit, ik begrijp bij nog eens lezen dat jezelf dat taartje mee neemt.
Maar nog, is video bellen met taartje niet gezelliger?
En als het voorbij is ga je samen uiteten of zo