Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:21

Dat ik schoenen besteld had, maar ik nu heel erg twijfel. En bij twijfel moet je het niet doen, maar nu twijfel ik dus over mijn twijfel _O-. Maar het was best veel geld. Argh |o

Boompje1985

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:32

Aan mn dochter van 3 jaar die elke keer bij het avondeten weer niks lust |o . Een jaar geleden at ze rustig der bord leeg en toen liet ze nooit iets staan. Dus voor nu een compromis gesloten en dan maar wat fruit gegeven.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:34

Dat het nodig was om de politie te bellen. Ik doe het liever niet, en los liever zelf op waar dat kan...maar als je een 10 of 11-jarige met z'n twee vriendjes een kerstboom ziet verslepen, die ze in de fik willen gaan zetten op de grond van een school, met nitraten en thunderkings... :n

Eerst even een kort gesprekje met hem gehad over hoe hij dat beter niet kon doen (hij zou toen zijn thunderkings ophalen die hij nog thuis had, hoorde ik hem zeggen). Ik vertelde over afgesproken tijden, en dat 3 dagen erna toch écht klaar moest zijn. Hoe mensen en dieren soms minstens een week nodig zijn om te herstellen van 1 klap. Ja, dat snapte hij wel. De hond van de buren (let wel: 20 meter verderop dan waar wij stonden woont hij) was ook doodsbang ervoor. En dat anderen het ook nog afstaken. Leuk voor hen, maar dat betekend niet dat hij dat ook hoeft te doen. Daarmee leek alles klaar, en keerde hij weer om naar zijn vrienden.
Ik stond nog even pokémon te spelen (mooi tijdverdrijf als je ondertussen de boel een beetje in de gaten houdt _O- ), toen hij een minuut of 10 later weer langs kwam lopen. Hij leek wat op te gaan halen, dus ik ben me gaan verplaatsen naar waar hij mij niet kon zien. Hem kennende zou hij niet afsteken voor mijn neus, maar wachten tot niemand het zou zien. Intussen kwam ik een mede wandelaar tegen met hond, waarvan ik haar vroeg of de hare wel bang was. Dat bleek het geval te zijn, dus waarschuwde ik even voor de situatie. De jongen kwam weer teruggelopen, zag mij niet staan, en liep rechtstreeks naar z'n vrienden. Hij leek een lange staaf bij zich te hebben, en probeerde deze aan te steken. Toen heb ik naar ze geroepen dat ze dat niet in hun hoofd hoefden te halen. Gesterkt door zijn vrienden durfde hij een grote mond op te zetten, en dat het hem allemaal niks kon schelen.
Ik was er klaar mee, en heb de politie gebeld. Ik heb het geprobeerd zelf op te lossen, maar nu mag de agent even langs komen om te controleren. Dat haalt waarschijnlijk iets meer uit dan een voorbijganger met haar kleine hondje :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:47

LadyMadonna schreef:
Gister dagje Efteling gedaan.... ik heb weer voor 10 jaar perfecte anticonceptie :j

Zo herkenbaar dit, heerlijk!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:52

__Sannne schreef:
LadyMadonna schreef:
Gister dagje Efteling gedaan.... ik heb weer voor 10 jaar perfecte anticonceptie :j

Zo herkenbaar dit, heerlijk!

Naturalis bezoeken op zondag in de kerstvakantie was ook erg goed daarvoor.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:46

casperzazoe schreef:
M'n moeder. _-:( hond durft sinds vanmiddag eindelijk weer mee naar buiten (ipv alleen gaan als ie het echt niet meer op kan houden) en m'n ma wilde hem perse meteen even uitlaten. Je raadt het al, heel wat knallen terwijl ze honderden meters van huis zijn. Hond vol in paniek en nu durft ie niet meer naar buiten.

Rot is dat hè, ik had het gisteren ook.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:41

VickyS schreef:
Dochter aangereden op de fiets.Meneer wilde haar en een reeks auto's nog snel voor zijn om een oprit op te rijden en ze kon niet tijdig meer stoppen.Gelukkig zonder lichamelijk letsel.

Oei dat is schrikken zeg! Gelukkig geen letsel... Pff haastige spoed... Ik kan mij echt ergeren aan het feit dat er steeds minder ruimte aan elkaar word gegeven in het verkeer.

Barramundi echt heel veel sterkte nogmaals. Vreselijk al die branden wat een ellende voor mens en dier |(

Tigress goede actie +:)+

Mijn ergernis: Ik had een weekje vakantie ( Nouja 3 dagen, want kerst is iedereen vrij) en helaas was ik maandag en dinsdag echt hondsberoerd dus ziek.
Gisteren weer begonnen met werken en het is echt 1 grote puinhoop ;(
Bijvb 1 ding van de vele is 24-12 (!) documenten ontvangen met een aankomst van 2 Januari in de Ukraine.

Vandaag begin middag word er opeens gezegd “ Oja die documenten waren er ook nog” en ze worden aan mij gegeven.

Niks mee gedaan -O-

Ik vroeg waarom er niks mee gedaan is?

Antwoord “ ja we wisten niet wat er mee moest gebeuren”

Serieus hè, er staan werkbeschrijvingen op de harde schijf waar iedereen bij kan. Stap voor beschreven wat er mee gedaan moet worden.

Ik word zo verdrietig van dit soort dingen en dit was maar 1 van de vele die nog lopen...zucht.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:50

Dat er een super gaaf appartement te koop staat in de buurt, voor een hele goede prijs, maar het net allemaal een jaartje te vroeg is..

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:23

@Pandora / @Luuntje / @Ineke: lief dat jullie aan ons denken.
Gelukkig wonen wij in een andere staat, ongeveer 1500 km van de rampgebieden die nu in het nieuws zijn, vandaan. Hier zijn ook wel bosbranden, maar niks ernstigs op dit moment.

Goede actie Tigress! Hopelijk haalt het wat uit!

Jeetje Ineke! Van je collega’s moet je het hebben!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:19

Thanks! Inmiddels een vervolgtelefoontje gehad. Gelukkig heeft mijn dreigement de politie erbij te halen geholpen, want ze hebben niemand meer aangetroffen. Ik heb geen knal meer gehoord (terwijl ik in de buurt woon, dus de knal zou hebben gehoord als die er was geweest). Politie heeft zelfs voor de zekerheid hij het kinderdagverblijf gecheckt. Heel fijn dat het belletje serieus is genomen :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:40

Blaar op m'n hak door m'n nieuwe schoenen _-:(

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:44

Citaat:
Naturalis bezoeken op zondag in de kerstvakantie was ook erg goed daarvoor.

Ik woon daar letterlijk tegenover, had even gezwaaid *D

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:51

Familie, heb er niks mee, wil er niks mee.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:59

Drie dagen met een splinter en dus een zwerende vinger rondgelopen omdat ik tegenwoordig te kippig ben om het ding er even met een naaldje uit te peuteren. Ouder worden OK, maar dit suckt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:02

Ik erger me alweer aan mezelf. :') Ik ben op mijn vorige werk nogal op een rottige manier aan de kant geschoven toen we een nieuw personeelslid kregen. Die gast is op zich wel goed met paarden, maar een ongelooflijk arrogante, luie hielenlikker en dus niet leuk om mee te werken, en ook zwaar aan de drank. Doet lief en aardig in het gezicht van de baas, maar ondertussen loopt hij overal de kantjes vanaf en verwacht hij dat iedereen naar zijn pijpen danst, achter z'n luie kont al zijn zooi opruimt, en loopt ondertussen ook de rest van het personeel continu te kleineren. Maar doordat hij de baas goed wist te bespelen, ging ik van degene die die stal half runde in haar eentje naar het laagste van het laagste stalsloofje waartegen alleen nog maar geschreeuwd werd dag in dag uit, en al mijn verantwoordelijkheden en taken gingen naar hem.
Ik heb uiteindelijk wekenlang alleen maar lopen huilen, ook op werk zodra niemand me zag, en mezelf af lopen vragen wat ik in vredesnaam verkeerd had gedaan en of ik dan echt zo incompetent was (ook al waren zij nota bene degenen die mij vroegen om weer bij hen te komen werken), maar nee, ik deed helemaal niets verkeerd volgens mijn werkgever.
Uiteindelijk trok ik het niet meer en ben ik naar m'n ouders vertrokken en nog wekenlang last gehad van best wel heftige stressklachten en depressieve klachten, die nu langzaam een beetje weg beginnen te ebben, maar elke keer als ik de naam van die kneus voorbij zie komen op Facebook, en zie dat de grond waarop hij loopt nog steeds aanbeden wordt door mijn ex-werkgever, komen die gevoelens toch weer naar boven en voel ik weer de frustratie van mezelf helemaal uit de naad werken (toen ik er kwam, heb ik twee maanden lang zeven dagen in de week gewerkt; ook regelmatig een stal van 25 paarden in m'n eentje moeten doen), en iemand anders de vruchten ervan zien plukken en alle credits zien krijgen. :x Ik wil het zó graag gewoon los kunnen laten en achter me kunnen laten, maar er zit dus nog best wel wat zeer. (Oké, heel verhaal. :') )

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:10

Wederom mijn onderburen. Luister weer ruim een half uur naar hun eindeloze geruzie. En nee hij was tussendoor niet thuis, hij komt thuis en het knalt. En hij vertrekt volgens mij nu gelukkig weer en dan kan ik hopelijk slapen... ben dit zo zat, morgen maar eens in gesprek met ze dat ze hier mee moeten stoppen of dat ik vervolgstappen ga zetten

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:24

Ah Mkango, wat een rot verhaal :( Wens je het allerbeste!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 00:58

Whale schreef:
Blaar op m'n hak door m'n nieuwe schoenen _-:(

En dat ie vastgeplakt zat aan m'n sok, auch

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 01:00

Dat ik op bed lig te “stuipen” vanwege een soort van restless legs....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 01:14

Loeky01 schreef:
Wederom mijn onderburen. Luister weer ruim een half uur naar hun eindeloze geruzie. En nee hij was tussendoor niet thuis, hij komt thuis en het knalt. En hij vertrekt volgens mij nu gelukkig weer en dan kan ik hopelijk slapen... ben dit zo zat, morgen maar eens in gesprek met ze dat ze hier mee moeten stoppen of dat ik vervolgstappen ga zetten

I feel you :(:) Hier gaat het al zo vanaf april, wij zijn nu bezig met de gemeente na tig keer politie. Is nog niet zo makkelijk om er wat mee te doen. Drugs, mishandeling en prostitutie in het spel ook. Hier is het vaak 's nachts raak, we bellen regelmatig 2 of 3x per nacht de politie, dus onderhand chronisch slaaptekort. En ik slaap met oordoppen, maar dat helpt geen zier ^)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 02:19

Wat is dat toch met buren?
Hier was het ook weer ‘feest’ vanmorgen om 7:00 al. Ben blij dat wij heel de dag weg zijn, hoeven we het geschreeuw niet aan te horen.
Sterkte BK & Loeky

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 02:37

Tigress schreef:
Dat het nodig was om de politie te bellen. Ik doe het liever niet, en los liever zelf op waar dat kan...maar als je een 10 of 11-jarige met z'n twee vriendjes een kerstboom ziet verslepen, die ze in de fik willen gaan zetten op de grond van een school, met nitraten en thunderkings... :n

Eerst even een kort gesprekje met hem gehad over hoe hij dat beter niet kon doen (hij zou toen zijn thunderkings ophalen die hij nog thuis had, hoorde ik hem zeggen). Ik vertelde over afgesproken tijden, en dat 3 dagen erna toch écht klaar moest zijn. Hoe mensen en dieren soms minstens een week nodig zijn om te herstellen van 1 klap. Ja, dat snapte hij wel. De hond van de buren (let wel: 20 meter verderop dan waar wij stonden woont hij) was ook doodsbang ervoor. En dat anderen het ook nog afstaken. Leuk voor hen, maar dat betekend niet dat hij dat ook hoeft te doen. Daarmee leek alles klaar, en keerde hij weer om naar zijn vrienden.
Ik stond nog even pokémon te spelen (mooi tijdverdrijf als je ondertussen de boel een beetje in de gaten houdt _O- ), toen hij een minuut of 10 later weer langs kwam lopen. Hij leek wat op te gaan halen, dus ik ben me gaan verplaatsen naar waar hij mij niet kon zien. Hem kennende zou hij niet afsteken voor mijn neus, maar wachten tot niemand het zou zien. Intussen kwam ik een mede wandelaar tegen met hond, waarvan ik haar vroeg of de hare wel bang was. Dat bleek het geval te zijn, dus waarschuwde ik even voor de situatie. De jongen kwam weer teruggelopen, zag mij niet staan, en liep rechtstreeks naar z'n vrienden. Hij leek een lange staaf bij zich te hebben, en probeerde deze aan te steken. Toen heb ik naar ze geroepen dat ze dat niet in hun hoofd hoefden te halen. Gesterkt door zijn vrienden durfde hij een grote mond op te zetten, en dat het hem allemaal niks kon schelen.
Ik was er klaar mee, en heb de politie gebeld. Ik heb het geprobeerd zelf op te lossen, maar nu mag de agent even langs komen om te controleren. Dat haalt waarschijnlijk iets meer uit dan een voorbijganger met haar kleine hondje :=

Oja nice dit. Mijn man werd met een stok op zijn gezicht geslagen door een jochie die zo’n grote muil ging opzetten :roll:

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 03:06

Aan de onderburen, muziek staat op standje 10000 |( wordt er wakker van.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 06:27

Dat mijn vriend zijn wekker niet uit heeft gezet. En nu zit ik met de jongste beneden. Want die krijste de boel bij elkaar.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 06:47

En de oudste nu dus ook beneden. Lekker voor zessen