Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:PostNL zat hier vandaag op 54.000, bijna 10.000 meer dan op een normale maandag..
Wij, DHL, zitten vandaag op 4500 vergeleken met 1800 op een normale maandagEn mensen beginnen zich met bosjes te gelijk ziek te melden dus ik hoop heel hard dat het aantal snel afneemt.
In Groningen is het trouwens 1 grote chaos met PostNL. Een groot deel van de pakketpunten is nu wegens de lockdown gesloten, elke dag volgt er weer een nieuwe winkel die toch ineens niet meer open blijkt te zijn dus chauffeurs weten op een geven moment niet meer waar ze met al die pakketjes naar toe moeten.
Er is nu 1 punt die toch maar open gegaan is om PostNL te helpen, die arme man krijgt bijna 1000 pakketjes per dag binnen.
_San87_ schreef:Mijn verloren pakket is op de terugweg naar Engeland. Moest ik zelf achter komen, want nog geen terugkoppeling gehad van t onderzoek naar waar m'n pakket is
.
Dilan93 schreef:_San87_ schreef:Mijn verloren pakket is op de terugweg naar Engeland. Moest ik zelf achter komen, want nog geen terugkoppeling gehad van t onderzoek naar waar m'n pakket is
.
Die terugkoppeling kan best wel eens 2 maanden duren.
Had dat op mn werk heel vaak, antwoord op een onderzoek dat maanden daarvoor gestart was
pmarena schreef:Die onderzoeken slaan (bij PostNL iig) vaak echt nergens op. Pakketten die zoek zijn komen vaak toch wel weer boven water als ze ineens toch bij de klant bezorgd worden, of terug bezorgd worden.
En dan weken later krijg je eens een keer bericht van het onderzoek, dat ze het niet kunnen traceren...
candalisa schreef:Ik kwam net thuis stond er een pakket voor mijn deur (ik woon aan een drukke doorgaande weg met een meter voortuin) bleek een kado van mijn nichtje uit australie te zijn ... vond wel echt vervelend dat hij daar stond voor het zelfde geld had iemand hem zo meegenomen...