Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karma schreef:purny schreef:Ik vind alles waar het woord bonus voor staat irritant en niet klinken. Dus bonuskind, bonusvader enz
Eens.
Of mensen, mannen in het bijzonder die zeggen: "Wij zijn zwanger".KOTS
Je vrouw/vriendin ís zwanger, jij zou niet eens een zwangerschap aankunnen, met je nutteloze tepels!
(misschien heb ik nog wat last van ontzwanger-hormonen)
Karma schreef:Ik ben oprecht een beetje bang voor mensen met syndroom van Down (ooit als heel klein meisje achterna gezeten door iemand met Down).
En ik vind het stom dat er altijd mensen moeten roepen zodra het over Down gaat, dat die mensen zo lekker puur en gezellig zijn, zo lief!
Nou, ze zijn niet allemaal lief en gezellig, er zijn erg veel instellingen waar heel gefrustreerde mensen zitten met Down en die zijn alles behalve gezellig. Veel te geromantiseerd vind ik dat als mensen dit roepen.
Maar we hoeven ze ook niet achter te stellen of dat je niet trots mag zijn op je kindje met Down.
Nikass schreef:Niobe schreef:Mannen rijden asocialer ja, maar vrouwen rijden wel degelijk over het algemeen slechter en doen hele rare dingen in het verkeer.
Als ik weer iemand een rare manoeuvre zie maken, dan is het echt 9/10 keer een vrouw.
Ben ik het ook mee eens
MarlindeRooz schreef:Hoe meer mensen delen over hun geweldige leven/relatie op Facebook en instagram hoe slechter ze zich eigenlijk voelen. Hoe hoger de frequentie posts hoe slechter het gaat.
(Heb hierin al te vaak gelijk gehad)
moonfish13 schreef:MarlindeRooz schreef:Hoe meer mensen delen over hun geweldige leven/relatie op Facebook en instagram hoe slechter ze zich eigenlijk voelen. Hoe hoger de frequentie posts hoe slechter het gaat.
(Heb hierin al te vaak gelijk gehad)
I agree!
Hierom heb ik iemand verwijdert.
Elke dag kwelen over haar ‘inner sparkle’ en na x maanden horen dat ze door vriendinnen uit haar dal gehaald is met een verwendagje.
Oh en elke dag over bossbabes en positiviteit kwelen, terwijl ze zich poedersuiker voelde bleek later.
En t gaat altijd top om later te lezen dat haar gezondheid al weken achteruit ging.
Echt drama, je zou het bijna een stoornis noemen.
Verder is degene met de mooiste vakantie en familiekiekjes op mijn facebook de grootste vreemdganger ever.
Huwelijk staat al jaren op klappen, ongelukkig, maar wél die picture perfect kiekjes posten.
Ik bedenk dan maar wees er blij mee met dat geld wat je hebt, maar gelukkig ben je alsnog niet..
Want geld zat, maar gelukkig? Nope.
ninaphilo schreef:Karma schreef:Of mensen, mannen in het bijzonder die zeggen: "Wij zijn zwanger".KOTS
Je vrouw/vriendin ís zwanger, jij zou niet eens een zwangerschap aankunnen, met je nutteloze tepels!
(misschien heb ik nog wat last van ontzwanger-hormonen)
nutteloze tepelsDie ga ik onthouden
moonfish13 schreef:Verder is degene met de mooiste vakantie en familiekiekjes op mijn facebook de grootste vreemdganger ever.
Huwelijk staat al jaren op klappen, ongelukkig, maar wél die picture perfect kiekjes posten.
Ik bedenk dan maar wees er blij mee met dat geld wat je hebt, maar gelukkig ben je alsnog niet..
Sizzle schreef:Die kerel die gisteren probeerde om zijn vrachtwagen met paarden vanuit een landweg voor mijn auto te gooien op een voorrangsweg richting de oprit van de snelweg was zeker in een vroeger leven ook een vrouw![]()
Ervaring komt domweg met kilometers. Het is gewoon zo dat er een grotere groep mannen is die veel kilometers maakt. Je kan niet de vrouw in een boodschappen panda met 3 kinderzitjes vergelijken met een consultant die ieder jaar 50k rijdt.
Zo kunnen paardendames bovengemiddeld goed paardentrailers in onmogenlijke plekken proppen. Zelfs met 8 maanden zwanger met lieten de mannen het bij onze verhuizing toch liever aan mij over![]()
Verder is het nog weersafhankijk. Bij mooi weer rijden zwitserse mannen echt volslagen achterlijk, waarschijnlijk dronken of zo. Midden in spits op de midden baan een beetje tuffen met je raam open en de arm eruit terwijl rechts de vrachtwagens voorbij gaan, links een file ontstaat en in het midden de zonlievende lamtakken
Nikass schreef:Je kan dan ook maar het beste verre blijven van FB, Twitter, Instagram en wat er nog meer allemaal bestaat![]()
Ik hoor mensen altijd wel commentaar hebben op FB maar ze hebben t wel allemaal
Whale schreef:moonfish13 schreef:Verder is degene met de mooiste vakantie en familiekiekjes op mijn facebook de grootste vreemdganger ever.
Ik ken ook zo iemand, misschien hebben we het over dezelfde
Shaggy09 schreef:Ben het wel eens met Niobe. Vrouwen kunnen soms zo raar uit de hoek komen in het verkeer.
Nabster schreef:Dat de meeste zelfbenoemde fotografen hier eigenlijk gewoon standaard en saaie kiekjes afleveren. Maar wel overal je naam opzetten, misschien lijkt het dan nog professioneler.
De eeuwige bloesem en heide foto's.
Bedenk nou echt eens iets origineels.