Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:44

limagirl schreef:
Ik heb eindelijk m'n prepaid creditcard binnen na 2 weken, maar nu moet ik 4 weken wachten totdat ik er geld erop kan zetten om m'n reis te boeken. Straks zit het al vol. -O-

Even uit nieuwsgierigheid over prepaid creditcards: hoezo moet je 4 weken wachten? Heeft dat iets te maken met (een beveiliging van) de prepaid creditcard? Of heb je even een cash flow probleem en heeft het niks met die kaart van doen?

KM_Ris

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:49

Aan mijn "buurvrouw" .
Ik heb een jaar geleden een schutting laten plaatsen en zij kwam mij vragen of ze er wat plantjes aan mocht hangen.
Toen heb ik geantwoord dat ik dat prima vond, maar er waarschijnlijk niet meer zo heel lang zou wonen. Als ik weg zou gaan zou ik de schutting meenemen en moesten haar planten er dus vanaf.
Nu 1 jaar verder zijn het niet een paar plantjes maar de hele schutting zit vol met vogelhuisjes, rekjes en planten.
Allemaal prima maar nu is dus de dag aangebroken dat ik bij mijn vriend ga inwonen en mijn huur opzeg.. schutting gaat er dus uit.

Ik heb netjes een briefje in haar bus gedaan met de mededeling dat ik weg ga en de vraag of ze haar spullen eraf wilt halen. Ze heeft hier 1 maand de tijd voor.
Ze geeft geen reactie en kijkt me nu steeds boos aan en zegt niet eens gedag :+

Dan denk ik kom op joh, je wist van te voren dat ik weg zou gaan en dan nu boos gaan doen om een schutting die niet eens van jou is.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:56

Cowboy55 schreef:
limagirl schreef:
Ik heb eindelijk m'n prepaid creditcard binnen na 2 weken, maar nu moet ik 4 weken wachten totdat ik er geld erop kan zetten om m'n reis te boeken. Straks zit het al vol. -O-

Even uit nieuwsgierigheid over prepaid creditcards: hoezo moet je 4 weken wachten? Heeft dat iets te maken met (een beveiliging van) de prepaid creditcard? Of heb je even een cash flow probleem en heeft het niks met die kaart van doen?

Mocht het het eerste probleem zijn, ik heb voor mijn reizen een prepaid creditcard van Revolut besteld. Binnen een week binnen en direct te gebruiken. Wellicht is dat nog een idee ;) .

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:13

Iemand toont oprechte interesse in mij, alleen is het voor mij gewoon een stuk moeilijker. Bleh.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:22

Cowboy55 schreef:
limagirl schreef:

"Als u al online bankiert met ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u uw VIABUY kaartrekening direct opwaarderen met iDEAL.U kunt uw kaart met iDEAL aanvankelijk opwaarderen tot EUR 150 per week. Deze beperking wordt opgeheven 4 weken nadat de eerste iDEAL transactie succesvol op uw kaart is tegoedgeschreven." Dit is wat er staat op de site. Heb dus eerst al 150 euro erop gezet en m'n identiteit bevestigd zodat ik meer geld op m'n kaart kan zetten, maar nu blijkt dus dat dat pas over 4 weken kan als de beperking wordt opgeheven.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:32

Ik gebruik een online prepaid card voor vakanties enz te boeken. Pay2d.nl maar ik weet niet meer hoe het zat met geld erop zetten de eerste keer. Volgens mij ging er niet zolang overheen als wat ik hier voorbij zie komen qua wachttijd. Misschien is de online kaart dan wel een optie? Je zit daar wel ook met regeltjes zoals je kunt maar zoveel per week maximaal overmaken enz. Dus met meer dan €250(is het wekelijkse limiet bij pay2d) moet je op zondag overmaken en dan op maandag weer als je snel achter elkaar meer geld erop wil hebben - of je moet pro gebruiker worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-19 16:34

De groep wielrenners die op een 80 weg gewoon zichzelf voor mijn auto gooide waardoor ik vol in de ankers moest. Ugh

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:43

Dat ik zo zenuwachtig ben deze week :+ Morgen beginnen op mijn nieuwe werk, en zaterdag wordt mijn paard gekeurd voor verkoop

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:51

Komt er een winkel met een mooie kortingsactie, valt hetgeen wat ik wil kopen daar natuurlijk weer buiten :roll:

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:01

sureido schreef:
Ik irriteer me aan het woord imo. Weet niet waarom, maar vaak lees ik het in betweterige reacties :+

Het is geen woord maar een afkorting van ‘in my opinion’ of ‘in mijn ogen’ ;)

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:08

Een paar wel vandaag: nieuwe collega die zei dat hij het denigrerend vind als ik het over "collegaatjes" heb (pardon?? Nooit geweten..)
Transporter busje dat zomaar wilde invoegen op de snelweg en mij bijna van de rechterbaan afdrukte... Geen sorry hoor: invoegers moeten afremmen als ze er niet tussenkunnen ( en degene op de rechter baan niet aan de kant kan omdat daar ook weer een auto naast rijdt)...
Dat ik me om 15u al moe voelde, slecht geslapen vannacht.
Dat ik gisteren movies en series XL bij de Ziggo online besteld hebt, dat het maximaal een paar uur zou duren voordat het geactiveerd zou worden maar dat ie t nog steeds niet doet...

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:11

Aan mezelf, omdat ik de auto verkeerd geparkeerd had en daarvoor een dikke vette boete heb gekregen...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:18

Daenerys schreef:
sureido schreef:
Ik irriteer me aan het woord imo. Weet niet waarom, maar vaak lees ik het in betweterige reacties :+

Het is geen woord maar een afkorting van ‘in my opinion’ of ‘in mijn ogen’ ;)

Joh :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:20

Een hele vieze pukkel op mijn neus... en ik heb verdomme vrijdag een begrafenis. Dus hoop dat dat kreng dan weg is. En ik heb zin in pizza |o

het is weer bijna die tijd van de maand......

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:37

Dat ik op stage als enige stagaire van de 3 langer moest blijven omdat iemand, iemand naar huis stuurt die met iets bezig was dat VANDAAG af moest. Dus laat ie mij dat doen, vergetende dat ik daar net 3 dagen stage gelopen heb en alles dus erg langzaam gaat. Ik vraag telkens om hulp zodat het sneller gaat en na 20 keer vragen is die me zuchtend en steunend komen helpen. Nadat ie zelf ondertussen de hele tijd vroeg of het lukte. Ja het lukt wel maar ben pas om 18:00 klaar ofzo, dus als je kan helpen zal het sneller gaan.

Gelukkig kwam er een andere collega binnen die hem meteen aansprak en mij naar huis stuurde.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:11

Lau schreef:
Een hele vieze pukkel op mijn neus... en ik heb verdomme vrijdag een begrafenis. Dus hoop dat dat kreng dan weg is. En ik heb zin in pizza |o

's Avonds sudo creme er op smeren :) Aantal dagen volhouden. Weg pukkel. Of hier werkt dat bij gekke pukkeltjes/puistjes/weetikveelwathetis.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:12

xDenies schreef:
Lau schreef:

's Avonds sudo creme er op smeren :) Aantal dagen volhouden. Weg pukkel. Of hier werkt dat bij gekke pukkeltjes/puistjes/weetikveelwathetis.

Ooh goede tip! Ga ik eens proberen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:15

Mensen die sjiek, kwa, of zowiezo typen. :')

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:19

Lau schreef:
xDenies schreef:

Ooh goede tip! Ga ik eens proberen.

Slakkengel wil bij mij ook ontzettend goed helpen. Als het 's avonds alleen nog maar rood en dik is, is hij de volgende morgen vaak klaar om 'weg' te gaan :D

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:45

__Sannne schreef:

Chique mag toch als Sjiek?

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:46

Dat iemand zegt dat er niets met mijn paard aan de hand is die bevangen is, omdat hij een sprintje trekt in de paddock en loopt te bokken, omdat hij natuurlijk ook gewoon net als de anderen de wei op wil en er niks aan vind alleen in de paddock 8)7 . ( en hij krijgt natuurlijk ook pijnstilling, dus dan lijkt het heel wat)

Erg motiverend en meelevend om te horen als je er zelf aan denkt dat het misschien wel eens fout kan af lopen met hem, omdat het niet de eerste keer is.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:51

SavannahNx schreef:
__Sannne schreef:

Chique mag toch als Sjiek?

Alleen als je zelf niet zo chique bent.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:01

Dat men nog steeds het idee heeft dat iedere vrouw een gezin wil stichten.

Nee.
Ik wil mijn dromen najagen en carrière maken. Ik heb geen behoefte aan een kerel en of kinderen. Kan dat niet gewoon geaccepteerd worden?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:26

Myrthe3 schreef:
Dat men nog steeds het idee heeft dat iedere vrouw een gezin wil stichten.

Nee.
Ik wil mijn dromen najagen en carrière maken. Ik heb geen behoefte aan een kerel en of kinderen. Kan dat niet gewoon geaccepteerd worden?

I feel you.
Was vandaag nog bij de gynecoloog ivm jaarlijks onderzoek(dl) en euhm direct begonnen ze over inenten voor het geval je kinderen wilt blabla...
Nooooooooo me no kind