Knert schreef:oomens schreef:Daar moet je überhaupt niet aan beginnen.
Nou ik heb zo’n kerel thuis die niet wat anders wil..
Of zal ik die man gewoon inruilen?
Voor eentje die wel gewoon kaas lust? Uiteraard. Doen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Is er een manier om op linkedin je huidige functie leeg te laten? Sinds maart ben ik niet meer werkzaam in mijn huidige functie, maar ook nog niet weer ergens anders begonnen. Maar dat lijkt ik linkedin maar niet wijs te kunnen maken, die vind blijkbaar dat je per definitie ergens in functie moet zijn....
xSCWx schreef:Lalidan schreef:Is er een manier om op linkedin je huidige functie leeg te laten? Sinds maart ben ik niet meer werkzaam in mijn huidige functie, maar ook nog niet weer ergens anders begonnen. Maar dat lijkt ik linkedin maar niet wijs te kunnen maken, die vind blijkbaar dat je per definitie ergens in functie moet zijn....
Je kan je ervaringen wijzigen en dan het vinkje "dit is mijn huidige functie" uitschakelen, doet hij dat ook niet, of vraagt hij dan naar wat je huidige functie is?
Anoniem schreef:Steeph schreef:Kun je ook last krijgen van hoogteziekte als je binnen één dag te voet bijna 3000 meter stijgt én weer daalt? Zonder verblijf op hoogte dus.
Juist die snelle stijging en daling lijkt mij ongezond. Het probleem komt door niet goed acclimatiseren.
Anoniem schreef:Ik ben in de war.
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/stofzuigen
Als het hij heeft gestofzuigd is, is het dan ook hij heeft geluchtzuigd?
![]()