Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Misschien niet perse luguber, maar soms wel lastig te begrijpen wat het doel isc van die overvolle gevangenissen, met 20 man op 1 de, zonder goed eten en drinken..
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in meer gevangenis dingen, dan is de serie op Netflix ook wel een aanrader: Inside the worlds toughest prisons
Vooral de laatste aflevering vond ik heel boeiend...
Onali schreef:Sanet schreef:Misschien niet perse luguber, maar soms wel lastig te begrijpen wat het doel isc van die overvolle gevangenissen, met 20 man op 1 de, zonder goed eten en drinken..
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in meer gevangenis dingen, dan is de serie op Netflix ook wel een aanrader: Inside the worlds toughest prisons
Vooral de laatste aflevering vond ik heel boeiend...
Dat vind ik altijd een lastige, ze zitten er niet voor hun zweetvoeten hè.
sureido schreef:Maar aan de andere kant, als het echt zo verschrikkelijk is zullen mensen misschien ook wel zorgen niet terug te komen.
Nielojram schreef:Onlangs is er een kennis van mij doodgereden op een onbewaakte overgang.
Het was een ontzettend stom ongeluk, maar het is gebeurd..
Vrienden van mij wonen daar, ( daar vertrok hij ook vandaan) en hebben dit dus allemaal zien gebeuren.
Enfin, er is veel over gesproken, en het was (gelukkig) al schemerig, en op het moment dat de aanrijding plaats vond, zijn ze beide niet meer gaan kijken naar....Uiteraard 112 gebeld, etc..
Wat zij vertelden, daarna, vond ik zo luguber.
Een dag na het ongeval zaten ze koffie te drinken en keken naar de spoorweg, en zij zagen allemaal eksters op het spoor.....
Dàt is voor mij echt synoniem aan luguber..
Nielojram schreef:Onlangs is er een kennis van mij doodgereden op een onbewaakte overgang.
Het was een ontzettend stom ongeluk, maar het is gebeurd..
Vrienden van mij wonen daar, ( daar vertrok hij ook vandaan) en hebben dit dus allemaal zien gebeuren.
Enfin, er is veel over gesproken, en het was (gelukkig) al schemerig, en op het moment dat de aanrijding plaats vond, zijn ze beide niet meer gaan kijken naar....Uiteraard 112 gebeld, etc..
Wat zij vertelden, daarna, vond ik zo luguber.
Een dag na het ongeval zaten ze koffie te drinken en keken naar de spoorweg, en zij zagen allemaal eksters op het spoor.....
Dàt is voor mij echt synoniem aan luguber..
Suzanne F. schreef:Ja die spoorrailzen zullen niet eerst helemaal schoongemaakt worden denk ik. Het lijkt me vooral verschrikkelijk als het een bekende is.
Suzanne F. schreef:Duhelo schreef:Er is in belgië een lichaam van een vrouw gevonden in haar appartement, die was blijkbaar al 2 maanden geleden overleden. Haar kat leefde nog en was begonnen haar lichaam op te eten om zelf te overleven ...
Ja dat kan ik begrijpen. Arm dier.
Nabster schreef:https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trypophobia
Voor de mensen die dit hebben zijn dit soort filmpjes niet fijn. Ik hou ervan trouwens, lijkt me mooi om eens te doen...
https://youtu.be/aiy8GJHlozA