Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Omdat ik met die melk ( mijn eigen melk) mijn kindje heb laten opgroeien.
En er is een speciaal proces voor om dat te doen. Dus je ruikt niets. En ook zie je niets.
[ [url=m/9X2Xa8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze sieraden zijn allemaal met borstvoeding/plukje haar/as/placenta enz enz.
Dus niemand ziet dat er melk in zit.
sanso schreef:@hilli grote kansen dat laatste denk ik ja. Mensen van de mama brigade.
@Palmera mn vriend ziet mij al aankomen‘zeg schat ik heb jouw even nodig om een ketting te maken’
@benangelique soms gaat het er hard aan toe in dit topic.
Sizzle schreef:Ik had eigenlijk gedacht om alle afgeknipte stukjes nagel te bewaren van het kind en als deze dan ooit gaat trouwen dan dat te gebruiken om te strooien ipv rijst.
joyce_eddy schreef:Kreeg gister de vraag:
bij jullie nog geen kleine op komst??
Sizzle schreef:benangelique schreef:Of oververmoeid en een auto van rechts niet zien dus eigen auto totaal aan puin rijden...
Tja, ik dus. Nog meer kosten die je hebt door je kinderen!
![]()
In Zwitserland staan hele hoge boetes op vermoeid autorijden. Als het aannemelijkis dat je vermoeid achter het stuur zat ben je echt flink de sjaak, staat ongeveer gelijk aan boetes op dronken bestuurders.
Palmera schreef:quera schreef:Omdat ik met die melk ( mijn eigen melk) mijn kindje heb laten opgroeien.
En er is een speciaal proces voor om dat te doen. Dus je ruikt niets. En ook zie je niets.
[ [url=m/9X2Xa8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze sieraden zijn allemaal met borstvoeding/plukje haar/as/placenta enz enz.
Dus niemand ziet dat er melk in zit.
Ja, jouw eigen melk waarmee jouw kind is grootgebracht. Dat is het bewaren waard.
Dan wachten we nu op de eerste vent die zijn kwakje tot sieraad laat verwerken. Want laten we eerlijk zijn: verwekken is veel knapper dan voeren.
En verder: met of zonder lichaamssappen, die sieraden zien eruit als lelijke kerstversiering.