Black Friday 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 12:57

Ik wacht alleen nog op één pakket van de Hypostore. :) Al met al goed geslaagd, op bijna alles (afgezien van electronica) gemiddeld 50% korting of meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:00

Meliaforever schreef:
Ik wacht op 3 pakketjes. :+ Hoop dat ze snel komen. Elke dag staat er sochtends dat het vandaag geleverd wordt en rond 4 uur staat er 'morgen'. Zet dan gelijk over 2 weken neer. :roll:

Ag, bij mij staat er bij PostNL dat mijn pakketje gister geleverd zou worden, maar hij ligt bij de status nog steeds in het 'sorteercentrum' :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:13

Denise_Storm schreef:
(hoe dan onverwacht, het was black friday én dikke kortingen)

Daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben, maar Black Friday wordt steeds populairder. Dit jaar zijn er 38% meer iDeal-betalingen en 21% meer pinbetalingen gedaan vergeleken met Black Friday vorig jaar. Kan me goed indenken dat shops geen rekening gehouden hebben met zo'n toename vergeleken met vorig jaar.

Bij mij had Bol.com een bestelling opgedeeld in twee pakketjes. Had ik niet door, dus kwam dinsdag bij de AH om m'n bestelling op te halen. Doos was nogal klein, dus zei al dat er waarschijnlijk nog wat moest liggen. Dat zag ze zelf ook net op haar scherm, dus toen kon ze nog een keer gaan zoeken. :+

Heb de helft nu binnen, andere helft is onderweg. Eén komt als het goed is zaterdag, pakketje uit Duitsland wordt ook zaterdag verwacht en pakketje uit Oostenrijk is ook onderweg, lag gisteren in een distributiecentrum in de buurt van Graz. Hopelijk komt die begin komende week aan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:40

Ik geloof dat de sint-korting van EJ gewoon mee gestart is op black Friday en blijft doorlopen tot sinterklaas. Dus niet 2x sales met dezelfde korting, eerder een doorlopende actie.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:41

Varekaj schreef:
Ik geloof dat de sint-korting van EJ gewoon mee gestart is op black Friday en blijft doorlopen tot sinterklaas. Dus niet 2x sales met dezelfde korting, eerder een doorlopende actie.

Zijn wel 2 losse sales!

ApplePapple

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:42

Ik ben ook nog op mijn bestellingen aan het wachten.
Helaas is 1 deken niet meer voorradig en verwachten ze dat pas weer in februari... bestel dis wel een andere Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:44

Zeker van Apple? Ik zie gewoon sedert vrijdag dagelijks de adds van EJ langskomen met sint kortingen... Vandaar dat ik de indruk had dat het gewoon doorliep.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:45

Hier heeft het PostNL punt mijn pakketje geweigerd en het is weer retour naar Divoza. Snap niet waarom, want kon gewoon aangeven dat het bij PostNL punt zou moeten komen...

Hoop dat ik het alsnog kan krijgen, met korting, want hier word ik niet heel blij van. Duurde al bijna een week voordat het aankwam, en dan komt het dus alsnog niet..

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:29

Varekaj schreef:
Zeker van Apple? Ik zie gewoon sedert vrijdag dagelijks de adds van EJ langskomen met sint kortingen... Vandaar dat ik de indruk had dat het gewoon doorliep.

Snap wat je bedoeld. Ik dacht van niet, aangezien ik een aparte mail ervan kreeg. Maakt ook niet uit Haha.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:36

ABOUT You heeft ook storing.
Moet nog wachten tot volgende week terwijl het afgelopen donderdag besteld is en ik het tussen gisteren en vandaag zou krijgen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:58

Oh ik heb ook twee paar schoenen gekocht bij About you.
Is voor het eerst dat ik daar heb besteld dus dacht dat het normaal een lange levertijd

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:50

Alja schreef:
Oh ik heb ook twee paar schoenen gekocht bij About you.
Is voor het eerst dat ik daar heb besteld dus dacht dat het normaal een lange levertijd

Ja er was ergens een storing of zo..
meneer aan de tel was niet heel duidelijk.
Ik kreeg het idee afgescheept te worden met een banketstaaf smoes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:43

Mijn happy socks zijn nog steeds niet aangekomen -O- hopelijk morgen.

@apple: ik gebruik de EJ België. Misschien dat daar de actie anders loopt, hier doen ze bijvoorbeeld geen koopzondagen zoals in NL. En dat ze het zo dan compenseren.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:52

Varekaj schreef:
Mijn happy socks zijn nog steeds niet aangekomen -O- hopelijk morgen.

@apple: ik gebruik de EJ België. Misschien dat daar de actie anders loopt, hier doen ze bijvoorbeeld geen koopzondagen zoals in NL. En dat ze het zo dan compenseren.

Ik heb ook een keer besteld bij happy socks, was een klein cadeautje, heb er 2 weken op moeten wachten. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:34

Ik heb nog tijd tot kerst :Y)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:37

Mijne zijn al 2 dagen binnen :j hopelijk komen jouwe ook snel!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:00

Nou fijn.. bijna een week verder en nu pas een mail van EJ dat de jodhpurs die ik had besteld helemaal uitverkocht zijn en dat ze mijn bestelling hebben annuleert -:(-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:18

Drico schreef:
Nou fijn.. bijna een week verder en nu pas een mail van EJ dat de jodhpurs die ik had besteld helemaal uitverkocht zijn en dat ze mijn bestelling hebben annuleert -:(-

Waarschijnlijk proberen ze het nog of filialen het eventueel nog op voorraad heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:27

Banyu schreef:
Drico schreef:

Waarschijnlijk proberen ze het nog of filialen het eventueel nog op voorraad heeft.

Denk her niet hoor. Heb volgens mij precies hetzelfde mailtje gehad. Het is zo zo zo balen gewoon. -O-

Achja aan de andere kant. Weer extra centjes deze maand. _O-

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:47

Ik wacht nog op Mn pakket van hypostore. Nog niet verzonden

Verder alles binnen :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 05:56

o jeej, de berichten nu klinken een stuk minder leuk van een groot deel.
Ik hoop dat iedereen zijn pakketjes gewoon binnen krijgt nog.
En ik vind het altijd zo'n onzin dat wanneer je iets online besteld het in ene op is.
Ik vind dat dat niet mogelijk moet zijn, zet dan in je systeem dat je er max 100 heb om te verkopen en daarna moet de website op opgeven (zorg dat je er meer op voorraad heb, kan je niemand teleur stellen )
Maar dat is hoe ik er over denk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:20

Dan moet de website dat wel kunnen volgen. Denk dat dat daar ook nog wel eens misgaat.

dravergekkieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:27

Heb gister alles binnen gehad wat nog moest komen.

Vandaag z'n deken passen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:56

Mijn H&M ligt sinds maandag al bij een PostNL punt en ik heb nog niks -O-

Als het goed is komen vandaag wel m'n dekens en scheerapparaat aan op kantoor :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 13:35

Ik heb vandaag mijn eerste paar schoenen van about you gekregen