Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:39

Oh ook goed om even te melden. Ik ben gek op lush. Wat dan leuk is om te geven is zo'n bath bomb. Die zijn nog betaalbaar. Ik vind ze geweldig, maar ik heb geen bad :+
Als je een bad erbij geeft kan het wel, hihi

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:45

Lush <3 Hier ook geen bad tot mijn beschikking, maar ik ben gek op de Shower Jelly's

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:46

Ik heb ook geen bad. Misschien wel van belang om te weten.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:48

Mandyy schreef:
Ik heb ook geen bad. Misschien wel van belang om te weten.

Ik ook niet! Ik had overigens nog nooit van Lush gehoord, maar als ik die prijzen zie, laat ik dat ook even zo :o

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:48

Ik heb ook geen bad :+
Lush is niet zo mijn ding overigens veel te duur

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:57

Wij hebben een bad <3

Ik heb geen allergieen (meer) mocht het van belang zijn :)

Ik ben ook gek op Ali, action, so low enzovoorts.
Ik hou ook van leuke spulletjes in huis maar niet to veel prullaria/stofvangers O:) (ik ben niet zo’n schoonmaak type haha)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:06

Nog meer aanvulling hier ook dan maar!

Harry Potter, Lord of the Rings, Marvel, Disney, echt al dat soort franchises heb ik werkelijk helemaal niks mee. Sokken/kleding/sloffen ook niet. Geen sierraden, oorbellen heb ik ook niet want geen gaatjes. Heb wel een septum piercing maar daar heb ik er al genoeg van. Geen eten had ik al aangegeven maar dus ook geen drinken graag (chocomel en dat soort spul), behalve dan thee zonder brandnetel. Groene thee heeft de voorkeur, maar ben vooral fan van gekke/aparte theesmaken! Make-up liever niet, douchespul dus ook niet en ook geen cremes/andere huidverzorgin. Uitzondering hierop is verzorgingsspul van rituals of lush, maar aangezien dat vrij duur is zou ik het zonde vinden als ik daar 1 dingetje van krijg en dan het grootste deel van het geld van het pakket daar aan op gaat. Dan koop ik het liever zelf :D Maar noem het toch even voor de volledigheid. Een bad heb ik niet.
Bullet journal doe ik niet aan, ook geen (washi)tape/pennen en schrijfwaar/notebooks/dingen om daarin te plakken en ander stationery spul, heb ik genoeg van momenteel of ik gebruik het dus niet!

Dingen van alie/wish en dergelijk (ook action/op=op en andere nederlandse varianten) vind ik prima! Gehaakte beestjes of andere zelfgemaakte dingen vind ik ook erg leuk! Ook fan van tattoeagekunst en alles wat daarmee te maken heeft. Laatste keer dat ik postte was ik nog werkzoekenden maar ben momenteel werkzaam bij een klantenservice in de medische sector, en bij een bedrijf wat virtual reality ervaringen aanbied, mocht daar wat omheen verzonnen kunnen worden :D
Nagellak vind ik ook heel leuk. Liefst wel aparte soorten, dus met glitter erin, duochrome, holografisch, of andere gekke/bijzonder dingetjes wat anders is dan een standaard kleur in een flesje :D

Glitter in mijn pakket/elk soort vulling mag gewoon!

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:14

Ik heb in 2016 wel badbommetjes gehad... Heb ook geen bad. Maar we zijn wel naar Center Parcs geweest en daar heb ik ze allemaal in een noodgang opgemaakt :') Dus, voor elk probleem een oplossing.

Wat vinden jullie van confetti in de doos? :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:17

Haha, confetti, kranten, (een beetje) glitters, popcorn :)) of andere vulling is prima hoor :Y)

En Disney <3

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:25

Een vulling van suikerspin dan? :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:57

Vulling van suikerspin, jaaa!!

Hier wel een bad en ik maaķ er graag gebruik van :j

Zelf ook ooit geprobeerd te haken, maar na uren had ik iets ter grootte van een postzegel. Niet aan mij besteed, terwijl ik gehaakte beestjes voor de jongste op de kamer wel leuk zou vinden.

Bulletjournal heb ik niet, maar klinkt wel handig. Gebruik nu de telefoon met notities. Bestaan er ook bulletjournal apps? O:)

O ja, harry potter of lotr of marvel heb ik ook niks mee zelf.

En als mijn sss verder wil weten over mijn interesses en mij. Mijn blog zijn vast ook wel hints uit te halen ;-)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:08

Oooooh... Mijn bad is mijn sanctuary... Ik houd van mijn bad <3 <3

Spullen voor in bad maak ik alleen zelf (met dierproefvrije ingrediënten en ik vind het gewoon super leuk om te doen... Beetje de nepchemicus spelen in de keuken :D)

Een gave grote handdoek voor na bad vind ik helemaal leuk.

Omdat het al vaker genoemd is ook nog even... Harry Potter, Dr. Who, Marvel (niet DC) allemaal leuk. Favo superhero is Spiderman.
Maar leuker dan dat vind ik nog anime... Death Note, Sword Art Online, Attack on Titan, One Piece kijken we met het gezin al jaren, Fairy Tail, Black Clover, Tokyo Ghoul... Ehm... Laat ik maar stoppen.. etc. etc dus :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:23

nathalie2302 schreef:
Omdat het al vaker genoemd is ook nog even... Harry Potter, Dr. Who, Marvel (niet DC) allemaal leuk. Favo superhero is Spiderman.
Maar leuker dan dat vind ik nog anime... Death Note, Sword Art Online, Attack on Titan, One Piece kijken we met het gezin al jaren, Fairy Tail, Black Clover, Tokyo Ghoul... Ehm... Laat ik maar stoppen.. etc. etc dus :')

Oké. Harry Potter ken ik. Spiderman is die vent met zo'n superman pak aan. Maar verder... Heb ik blijkbaar onder een steen geleefd de afgelopen tijd :')

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:30

zorro schreef:
nathalie2302 schreef:

Oké. Harry Potter ken ik. Spiderman is die vent met zo'n superman pak aan. Maar verder... Heb ik blijkbaar onder een steen geleefd de afgelopen tijd :')

Geen zorgen. Het zegt meer over de stenen waaronder ik leef dan over jouw gebrek aan' buitendesteen-tijd' :D
Het zijn Japanse tekenfilmseries (we kijken ze dus ook in het Japans, Engels ondertiteld). Al is onze dochter heel druk bezig om zelf Japans te leren omdat ze het zo graag wil kunnen verstaan :)
Laatst bijgewerkt door nathalie2302 op 11-09-18 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:30

Suikerspin als vulling zou ik niet aanraden. Maar een klein beetje vocht en alles zit onder dikke suikerdraden. :')

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:33

zorro schreef:
nathalie2302 schreef:

Hahaha ik ook geloof ik :')

Nee fantasy, pokemon enzo is niet aan mij besteed

Ik las net een en ander over bad bruisballen, super leuk maar heb geen bad :7 dus SS helaas zal je die links moeten laten liggen voor mij...

Ook bullitin board is niets voor mij, ben echt niet creatief genoeg daarvoor _O-

Gehaakt beestje is wel leuk maar zelf haken, komen we weer op bovenstaand punt uit :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:35

Ik heb ook geen bad (naja, telt een zitbad ook?)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:37

Wij hebben ook geen bad. Wel een baby badje maar daar pas ik helaas niet meer in :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:42

Ik heb al 2 cadeautjes :+
En als het een flop is heb 8k voor volgend jaar al 2 cadeautjes! :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:42

Ik heb ook geen bad helaas -O- Maar mocht mijn santa de loterij winnen dan is een badkamerverbouwing best welkom O:) Of een vaatwasser... die mis ik ook sinds ik op mezelf woon

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:47

Waar je mij heeeeeeeeeeeeeeel blij mee zou maken zou een knuffel van de Ikea zijn. Zo’n golden retriever ik zal even een foto zoeken. Ik heb er nu vier en ik ‘spaar’ ze een beetje! Als je die nog tweedehands etc vind heeeeeeeeeeeeel graag!!!!!!!!!

Edit:
Groot of klein, mag allebei.
Maar als je me dit kan geven hoef je echt niks anders meer te geven van mij part :’)

Afbeelding

Edit 2:

Nieuw zijn deze 5,99 (kleine) en 12,95 (groot)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:10

Je mag bij mij wel knuffels als vulling gebruiken hoor _O- *\%/*

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:12

Trouwens, omdat mijn profiel redelijk leeg is, is het genoeg om hier te posten enz, of moet ik m'n profiel updaten?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:30

Mijn profiel is ook leeg. Maar uit mijn berichten kun je toch wel aardig veel halen denk ik zo =:)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:41

Als we t over profielen gaan hebben....die van mij is wel wat op te vinden...maar erg up to date is ie niet meer....

Zal m van de week eens proberen te updaten :=