Het was buiten vanmiddag 34,9 en nu 28,6 en als ik op de Buienradar kijk dan komt er het nodige aan.

Ik hoop echt dat we het gehad hebben. Vandaag ben ik ook weer flink ziek geweest en ben er echt klaar mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Het koelt hier nu vooral niet af, volgens mij is het nog steeds boven de 30... En buien zie ik ook niet echt gebeuren.... het zal nog lang heet blijven vannacht denk ik.
Tazzey schreef:Ah ik ben momenteel niet veel beter. Ik heb vanmiddag de airco op 12 graden gezet, ben onder mijn deken gekropen en heb een stuk Top2000 van afgelopen jaar teruggeluisterd.Ik moet eigenlijk mijn onderzoek voorbereiden maar er komt echt niks nuttigs uit momenteel.
Careri18 schreef:Hier in huis 31 graden, ik behoorde tot de mensen die dacht dat ik vorige week heus nog wel ergens een ventilator kon kopen............hoezo naief en dom![]()
Ik heb werkelijk gedroomd dat ik op zondagmiddag ijskoud en doordrenkt van de regen thuiskwam van de regen na het lesgeven en na een warme douche met een pot thee op de bank onder een fleecedeken kroop met buiten storm, regen, hagel.
Dan gaat het niet goed met je hoor